بررسی قیمت آپارتمان در خیابان اشرفی اصفهانی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد دارید در محله اشرفی اصفهانی سکونت داشته باشید و به دنبال خرید آپارتمان در این محدوده هستید، برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
خیابان اشرفی اصفهانی تهران

خیابان اشرفی اصفهانی تهران، یکی از بهترین مناطق پایتخت که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده و از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است. اگر قصد خرید آپارتمان در این منطقه از تهران را دارید، در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را درباره خرید آپارتمان در اشرفی اصفهانی در اختیار شما قرار دهیم.

بلوار اشرفی اصفهانی تهران کجاست؟

اگر خیابان اشرفی اصفهانی تهران را روی نقشه مشاهده کنید خواهید دید که این محله از شمال به سیمون بولیوار و میدان پونک و از جنوب به از فلكه دوم صادقيه و جناح ختم می‌شود. می‌توان گفت یکی از دلایل حجم ترافیک بالا در این منطقه، دسترسی این اتوبان به سایر اتوبان‌های تهران است. مهم‌ترین خیابان‌های این منطقه شامل خیابان رزمندگان، تختی، کوهستان، مخبری و ستارخان است که ساختمان‌های مدرن و نوسازی در آن‌ها به چشم می‌خورند. فلکه دوم صادقیه از تقاطع‌های مهم این محله است و خانه‌های ویلایی با متراژ بالا را می‌توان در این محدوده مشاهده کرد. یکی از دلایل افزایش قیمت نسبی آپارتمان در محدوده خیابان اشرفی اصفهانی در تهران، امکانات رفاهی بسیار، مراکز خرید متعدد و وجود بوستان‌های بسیار است که این محدوده را سرسبز و خوش آب‌و‌هوا کرده است.

خیابان اشرفی اصفهانی تهران

بررسی قیمت آپارتمان در خیابان اشرفی اصفهانی تهران

قیمت خانه در تهران نیز مانند تمام نقاط با توجه به عوامل مختلفی چون سن بنا، متراژ و موقعیت جغرافیایی ساختمان متغیر است؛ یکی از بهترین محله‌های اشرفی اصفهانی، محله پونک است که جزو مناطق اعیان نشین تهران به شمار می‌آید. در حال حاضر قیمت هر متر زمین در این منطقه از 90 تا 150 میلیون با توجه به امکانات ساحتمان متغیر است؛ در نتیجه متوسط بودجه برای خرید آپارتمان 80 متری در خیابان اشرفی اصفهانی، 8 میلیارد میلیون تومان است. برای مشاهده فایل‌های بیشتر و آگاهی از قیمت دقیق آپارتمان در این منطقه می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در وردآورد با کمتر از دو میلیارد

خیابان اشرفی اصفهانی تهران

وضعیت حمل و نقل در خیابان اشرفی اصفهانی تهران چگونه است؟

خیابان اشرفی اصفهانی جزو آن دسته از محله‌های تهران است که از دسترسی بسیار عالی برخوردار بوده و در نتیجه شما می‌توانید به بیشتر بزرگراه‌های تهران دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن مترو اشرفی اصفهانی در تقاطع بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار مرزداران قرار دارد که می‌توانید برای رفت‌وآمد خود به سایر نقاط تهران از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…