با خرید آپارتمان‌ در محله آرژانتین، زندگی متفاوتی را تجربه کنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میدان آرژانتین و خیابان‌های ارتباطی آن، یکی از مناطق گران‌‌قیمت پایتخت برای سکونت به شمار می‌آیند. زیرا این منطقه به دلیل موقعیت ویژه‌ جغرافیایی و سیاسی، تقاضای بالایی برای خرید آپارتمان دارد.
میدان آرژانتین

محله آرژانتین که بیشتر ساکنان تهران آن را با نام میدان آرژانتین می‌شناسند یکی از میدان مهم تهران است و جزو یکی از بافت‌های قدرتمند اقتصادی و سیاسی در پایتخت است که از امکانات و دسترسی‌خوبی برخوردار است و تقریبا جزو مناطق بالاشهر تهران به شمار می‌آید. شرایط زندگی در این محله به گونه‌ای است که افراد بسیاری تمایل به زندگی و خرید آپارتمان در آرژانتین تهران را دارند؛ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، برای آشنایی با این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

میدان آرژانتین منطقه چند است؟

محله آرژانتین در منطقه 6 شهرداری تهران و در قسمت جنوبی محله گاندی قرار دارد که بسیار به پارک ساعی نزدیک است و از شمال به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، از جنوب به خیابان شهید بهشتی، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر متصل می‌شود. همچنین این محله در همسایگی با محله‌های سنایی، نیلوفر، عباس آباد، یوسف آباد و بهجت آباد قرار دارد. علت نام گذاری میدان آرژانتین، ایجاد دوستی بین ملت ایران و ملت آرژانتین بوده است. بسیاری از افرادی که ساکن پایتخت نیستند نیز ممکن است در سفر خود به تهران نام این میدان را شنیده باشند؛ علت شهرت میدان آرژانتین پایانه اتوبوسرانی بیهقی است؛ چرا که ورودی این اتوبوسرانی از میدان آرژانتین عبور می‌کند.

میدان آرژانتین

مهم‌ترین خیابان‌های محله آرژانتین کدام است؟

  • خیابان عماد مغنیه
  • بلوار نلسون ماندلا
  • خیابان خالد اسلامبولی
  •  خیابان احمد قصیر

بهترین مسیر رفتن به میدان آرژانتین کدام است؟

محله آرژانتین از نظر دسترسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و نزدیکی به بزرگراه‌های سردار سلیمانی و بزرگراه مدرس این امکان را به وجود آورده تا به راحتی به این محله تردد داشته باشید؛ اما لازم است بدانید که میدان آرژانتین در طرح است و نمی‌توانید هر روز هفته از اتومبیل خود استفاده کنید. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، می‌توانید از میدان آرژانتین با مترو میدان مصلی و میرزای شیرازی، به سایر نقاط تهران تردد داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  محله شهید دستغیب تهران کجاست؟

میدان آرژانتین

قیمت آپارتمان در میدان آرژانتین تهران چگونه است؟

فضای اداری این منطقه، قیمت خانه و آپارتمان را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهترین محله آرژانتین برای خرید خانه، خیابان‌های خالد اسلامبولی، خیابان زاگرس و خیابان الوند است؛ چرا که از شلوغی‌های میدان آرژانتین به دور است؛ در حال حاضر قیمت زمین در میدان آرژانتین از متری 60 تا 120 میلیون متغیر است؛ در نتیجه قیمت یک واحد آپارتمان 185 متری در بلوار بیهقی، 10 میلیارد و 175 میلیون تومان است و قیمت یک واحد 122 متری به 16 میلیارد و 500 تومان می‌رسد. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر رهن و اجاره و خرید آپارتمان در این محدوده، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: قیمت آپارتمان 124 متری در محله زیبا دشت تهران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…