قیمت خرید آپارتمان در زیبادشت تهران چند؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید آپارتمان در محله‌ای با قیمت و امکانات رفاهی عالی هستید؛ زیبادشت انتخاب مناسبی است.
زیبادشت

اگر به دنبال محله‌ای آرام در تهران هستید که قیمت خانه در آن بسیار مناسب باشد؛ محله زیبادشت انتخاب مناسبی است. ممکن است این محله در بین ساکنان تهران شناخته شده نباشد، اما به دلیل دسترسی خوب به سایر نقاط تهران و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند برای زندگی ایده‌آل باشد. در صورتی که قصد آشنایی بیشتر و خرید آپارتمان در زیبادشت را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله زیبا دشت کجاست؟

زیبا دشت جزو یکی از بهترین محله‌های منطقه 22 غرب تهران است و از دو قسمت زیبادشت بالا و زیبادشت پایین تشکیل شده که از شمال به بزرگراه همت و دهکده المپیک، از شرق به بلوار دهکده و رودخانه کن، از جنوب به شهرک چشمه و شهرک گلستان و از  غرب به بزرگراه آزادگان متصل می‌شود. رشد و توسعه محله زیبادشت بالا از سال‌های 1360 تا 1390 صورت گرفت و مهاجران بسیاری به این منطقه آمدند.

خرید آپارتمان در زیبادشت

این محله جزو مناطق متوسط تهران است و قیمت خرید خانه در زیبادشت بسیار مناسب‌تر از مناطق بالاشهر است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در زیبادشت را دارید بهتر است با بهترین خیابان‌های آن آشنا شوید:

میدان المپیک

میدان المپیک معروف‌ترین میدان در محله زیبادشت است؛ چرا که تقاطع مهمی را با بلوار صدرا و بلوار المپیک دارد.

خیابان المپیک

این خیابان به دلیل رفت‌ و‌ آمد ورزشکاران هنگام بازی‌های آسیایی، از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو معروف‌ترین خیابان‌های زیبادشت به شمار می‌آید. برای خرید آپارتمان در زیبادشت این خیابان بهترین گزینه است.

بلوار صدرا

یکی دیگر از بهترین خیابان‌های زیبادشت برای سکونت، بلوار صدرا است که از دسترسی خوبی به شهرک گلستان یا شهرک راه آهن برخوردار است و بزرگراه آزادگان را به شهرک راه آهن وصل می‌کند.

خیابان زیبادشت

این خیابان جزو خیابان‌های مهم زیبادشت است؛ که بافت قدیمی و امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد؛ چرا که مرکز جراحی ارم، مرکز خرید گلستان، فروشگاه شهروند المپیک و بازار تره‌بار المپیک در این محله قرار دارد.

دسترسی محله زیبادشت 

اگر بخواهیم محله‌ای در تهران معرفی کنیم که دسترسی و امکانات خوبی دارد، زیبادشت در منطقه 22 است. متصل بودن این محله به بزرگراه همت، بزرگراه آزادگان و خیابان دهکده المپیک، شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی با اتومبیل شخصی خود به این محله تردد کنید.

مطلب پیشنهادی:  فرصت استثنایی خرید خانه و اجاره آپارتمان در مهرویلا کرج را از دست ندهید

اگر بخواهید از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید، از آنجا که محله زیبادشت ایستگاه مترو ندارد، می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که به این محله که در ارم سبز قرار دارد استفاده کنید. با تکمیل خط شش مترو، نزدیکترین ایستگاه مترو به زیبادشت، ایستگاه مترو شهران خواهد بود. فاصله زیبادشت تا پارک چیتگر تنها 10 الی 15 دقیقه است؛ همچنین به مراکز خرید نیز دسترسی مناسبی دارد.

امکانات محله زیبادشت

این محله در موقعیت بسیار مناسب و مجاورت با محله‌های هوانیروز، دهکده المپیک، شهرک گلستان و چیتگر قرار دارد. با مجاورت این محله‌ها دسترسی کامل به امکانات تفریحی و رفاهی این مناطق بسیار آسان است.

از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید گلستان، بازار میوه و تره‌بار میدان المپیک، بوستان سپیدار، بوستان یاس، بوستان شهروند، بوستان ابریشم، بوستان لاله و لادن، بوستان قبا، بوستان پامچال و بوستان لاله سوم اشاره کرد.

برای خرید آپارتمان در زیبادشت، دسترسی به امکانات رفاهی و حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های مورد اهمیت است؛ که این محله این ویژگی را دارد.

 قیمت خرید آپارتمان در زیبادشت

شرایط زندگی در زیبادشت برای کسانی که به دنبال زندگی در محله‌ای آرام و با امکانات خوب هستند، بسیار مناسب است. در کنار دسترسی و امکانات رفاهی بسیار خوب، قیمت خانه در این محدوده بسیار مناسب است. همین امر سبب شده افراد بسیاری متقاضی خرید آپارتمان و سکونت در این منطقه باشند.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در زیبادشت تهران را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سال ساخت قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

157

1396

80,000,000

12,000,000,000

120

1402 112,000,000

13,000,000,000

119

1402 126,000,000

15,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…