محله سازمان برنامه، محله‌ای امن با آینده‌ای روشن برای سرمایه‌گذاری

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله سازمان برنامه جزو مناطق وسیع در غرب تهران است که می‌توانید مناسب‌ترین قیمت خانه‌ها را در آن پیدا کنید. برای مشاهده فایل‌ها به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.
محله سازمان برنامه

غرب تهران به دلیل دسترسی عالی، امکانات رفاهی فراوان، آب‌وهوای مناسب و خانه‌های لوکس بسیار مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که تمایل به خرید خانه دارند. در میان محله‌هایی که در غرب پایتخت قرار دارند، محله سازمان برنامه برای زندگی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. برای آشنایی با جزئیات این محله و مشاهده فایل‌های خرید آپارتمان در سازمان برنامه، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله سازمان برنامه کجاست؟

محله سازمان برنامه در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری قرار دارد که به وسیله بلوار فردوس غربی به دو بخش محله سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی تقسیم شده است. محله سازمان برنامه از شمال به جنت آباد جنوبی، از جنوب به بزرگراه باکری و بزرگراه شیخ فض الله نوری، از شرق به بزرگراه ستاری و از غرب به بزرگراه باکری متصل می‌شود. بافت کلی ساختمان‌ها در محله سازمان برنامه به گونه‌ای است که در هر دو بخش شمالی و جنوبی آن ساختمان‌ها بر اساس اصول شهرداری ساخته شده‌اند و سن بیشتر آپارتمان‌ها در این محله‌ها چند سال ساخت است. برای آشنایی با قسمت‌های شمالی و جنوبی این منطقه با ما همراه باشید.

محله سازمان برنامه

سازمان برنامه شمالی منطقه چند تهران است؟

محله سازمان برنامه شمالی نیز در منطقه 5 شهرداری قرار دارد و در مقایسه با محله سازمان برنامه جنوبی، برای زندگی در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد و تقاضا برای خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی بیشتر است. این محله از شمال به بزرگراه آیت الله کاشانی و خیابان جنت آباد جنوبی، از جنوب به بزرگراه علامه جعفری، از  شرق به بلوار شقایق و از غرب به بزرگراه باکری محدود می‌شود و در مجاورت با محله‌های جنت آباد جنوبی، ارم، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی و شهرزیبا قرار دارد.

بهترین منطقه سازمان برنامه شمالی برای زندگی کدام است؟

همان طور که گفتیم موقعیت جغرافیای سازمان برنامه شمالی برای زندگی بسیار مناسب است؛ در صورتی که قصد خرید خانه در این محله را داشته باشید لازم است که با بهترین خیابان‌های آن آشنایی داشته باشید. بهترین خیابان های سازمان برنامه شمالی را خیابان پروانه شمالی، خیابان فردوس، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان براتل تشکیل می‌دهند که قیمت خانه در این محله‌ها بالاتر از سازمان برنامه جنوبی است. امکانات رفاهی در این خیابان‌ها بسیار مناسب است و شما از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان نقلی در محله فاطمی تهران چند؟

نزدیکترین مترو به سازمان برنامه شمالی

یکی از دلایل افزایش قیمت ملک در این محله، دسترسی مناسب به سایر مناطق تهران است. وجود بزرگراه‌های متصل به داین محله عبور و مرور با اتومبیل شخصی را بسیار راحت‌تر می‌کند؛ محله سازمان برنامه ایستگاه مترو اختصاصی ندارد اما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که ایستگاه ارم سبز و صادقیه قرار دارند استفاده نمایید و به رفت‌وآمد خود سرعت ببخشد.

محله سازمان برنامه

محله سازمان برنامه جنوبی کجاست؟

محله سازمان برنامه جنوبی نیز در منطقه 5 شهرداری تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه علامه جعفری از جنوب به بلوار فردوس، از  شرق به بلوار شقایق مرکزی و بلوار شقایق شمالی و از غرب به بزرگراه باکری محدود شده و در مجاورت با محله‌های ‌ارم، سازمان آب و سازمان برنامه شمالی قرار دارد. وجود فضای سبز بسیاری که در این منطقه قرار دارد علاوه بر اینکه به بهبود آب‌وهوای این منطقه کمک بسیاری کرده به عبارت دیگر می‌توان گفت این محله یکی از سرسبزترین محلات غرب تهران محسوب می‌شود.

بهترین مناطق سازمان برنامه جنوبی کجاست؟

فضای سبز و آرامشی که بر این محله حاکم است سبب شده تا افراد بسیاری برای زنگی این قسمت از محله سازمان برنامه را انتخاب نمایند. بهترین خیابان‌های این محله را بلوار شقایق، بزرگراه شهید باکری و خیابان پروانه جنوبی و خیابان لاله جنوبی تشکیل می‌دهند.

محله سازمان برنامه

قیمت آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی چگونه است؟

یکی از دلایلی که باعث شده قیمت خانه در این قسمت از محله سازمان برنامه کمتر از قسمت شمالی آن باشد، نبود ایستگاه مترو در این محدوده است، در حال حاضر قیمت آپارتمان در محله سازمان برنامه جنوبی از متری 80 تا 110 میلیون متغیر است و شما برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری به 6 میلیارد و 400 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان‌ در محله آرژانتین، زندگی متفاوتی را تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…