کدام پارچه برای مبلمان راحتی مناسب است؟

2
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طمئنا شما نیز قبل از انتخاب پارچه رومبلی با مراجعه به یک گالری پارچه مبلی با مدل‌های بیشماری از انواع پارچه مبلی روبرو شده‌اید که برای انتخاب نیاز است راجب آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید، برای آشنایی با انواع پارچه مبلی با ما همراه باشید.
بهترین پارچه مبل راحتی

همه ما هنگام خرید مبلمان راحتی به مهم‌ترین فاکتوری که توجه می‌کنیم، انتخاب بهترین پارچه مبل راحتی است؛ چرا که زیبایی اینگونه مبلمان چه مدل اداری و چه مبل راحتی خانگی به انتخاب پارچه مناسب است به نوعی که با دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. امروزه انواع پارچه مبل راحتی در بازار موجود است که این تنوع انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند. چنانچه قصد خرید مبلمان جدید را دارید و یا می‌خواهید با تعویض پارچه مبل، بدون پرداخت هزینه زیادی مبلمان خود را برای سال جدید نو کنید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا بهترین پارچه برای مبل راحتی را به شما معرفی کنیم. همچنین، در فروشگاه پارچه مبلی می‌توانید طیف گسترده‌ای از پارچه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را انتخاب کنید، تا مبلمان‌تان را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

بهترین پارچه برای مبل راحتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیشترین قسمتی از مبل که مهمان‌ها هنگام ورود به آن توجه می‌کنند پارچه مبل است؛ بنابراین انتخاب اصولی آن اهمیت بسیاری دارد. بهترین پارچه مبل راحتی باید از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد و در صورت لکه گرفتن به راحتی تمیز شود. در ادامه انواع پارچه مناسب برای مبل راحتی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پارچه مبل راحتی

مبل راحتی با پارچه مسکو

بیشترین مدل پارچه‌ای که برای مبلمان راحتی انتخاب می‌شود؛ پارچه مسکو است. این پارچه به دلیل کیفیت مناسب  در بین خریداران مبل راحتی بسیار محبوب و پر طرفدار است. پارچه مسکو ضخامت بالایی دارد و با حالت نمدی مانندی که پشت این پارچه قرار می‌گیرد، برای انواع مبلمان‌های راحتی مناسب است و جزو بهترین پارچه برای مبل چستر نیز از آن استفاده می‌شود.

مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو

  • ضد چروک بودن پارچه مسکو
  • کیفیت و مرغوبیت بالا
  • عدم تعریق بدن به هنگام نشستن طولانی مدت بر روی مبل
  • دارا بودن قابلیت شستشوی
  • لطافت و نرمی منحصر به فرد پارچه مسکو
  • دارا بودن ظاهری زیبا و اشرافی
  • منعکس کننده نور در فضای نشیمن
  • دارای بیش از 25 رنگ مختلف
مطلب پیشنهادی:  نکات مهم در انتخاب پارچه مبل

بهترین پارچه مبل راحتی

مبل راحتی با پارچه ملیتا

بهترین پارچه مبل راحتی نوع ملیتا است که مانند پارچه مسکو ضخامت بالایی دارد؛ به همین جهت  از آنجا که مبلمان راحتی در منزل یا محل کار به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پارچه ملیتا برای استفاده‌های روزمره انتخاب مناسبی است.

مبل راحتی با پارچه مایا

پارچه مایا بهترین پارچه مبل راحتی است که حالت ابر و بادی دارد و شما با لمس کردن آن این حالت ابر و بادی را کاملا حس خواهید کرد. در ساخت این مدل پارچه از دو جنس چرم پارچه به طور هم‌زمان استفاده شده است به همین دلیل در بازار همه آن را با نام چرم پارچه می‌شناسند. بنابراین اگر در خانه فرزند کوچک دارید و یا می‌خواهید برای محل کار خود مبل خریداری کنید، مبل راحتی با این مدل پارچه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که به راحتی تمیز می‌شوند و نیاز به گردگیری ندارند.

بهترین پارچه مبل راحتی

 مازراتی بهترین پارچه مبل راحتی

مازراتی پارچه مبل راحتی ساده است که بدون طرح خاصی تولید می‌شوند. این پارچه در مقایسه با پارچه پورش، پرز خیلی کمتر و بافت درشت تری دارد. برای تمیز کردن یا حتی شستشوی پارچه مازراتی می‌توانید همانند پارچه پورش از اسفنج و یک شوینده ملایم استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: پاک کردن زردی یخچال با 4 ماده معجزه‌گر!

2 دیدگاه

  1. دایی

    21 اسفند 1401 در 11:31 ب.ظ

    سلام خدمت دوستان خاص پسند باتنوع مدل های زیباوقشنگ،
    گالری تماشایش از۵۰سال سابقه فروش پارچه های ترکیه وایتالیا بصورت عمده وخرده باگارانتی معتبر درخدمت شماست.
    آدرس تهران دروازه شمیران خیابان روشندلان،شماره،۲۳
    تلفن۷۵۲۲۳۹۳۹

    پاسخ

  2. ناشناس

    22 اسفند 1401 در 2:14 ق.ظ

    بنظرم پارچه تدی عالیه.هم شیکه هم جدیده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…