3 روش کاربردی برای بستن کارتن اسباب کشی!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد به‌ خصوص اجاره‌نشینان، اسباب‌کشی و آسیب دیدن وسایل شکستنی است که هنگام جابه جایی کارتن‌ها اتفاق می‌افتد. برای جلوگیری از این مشکل لازم است با نحوه صحیح بسته‌بندی کارتن آشنا شوید.
بستن کارتن بدون چسب

یکی از معضلات افراد هنگام جابه‌جایی، بستن کارتن اسباب کشی است. اکثر ما در طول زندگی اسباب‌کشی را تجربه کرده‌ایم و با چالش‌های آن ناآشنا نیستیم. با این وجود بدون توجه به برخی از نکات احتمالا در این روند با مشکل مواجه خواهیم شد. یکی از مشکلاتی که هنگام اسباب کشی اتفاق می‌افتد، باز شدن کارتن‌ها حین جابه‌جایی است که اینگونه آسیب فراوانی به وسایل‌های ما وارد می‌شود. به همین دلیل بستن مناسب کارتن‌ها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که همه ما باید در اسباب‌کشی به آن توجه کنیم. اگر شما نیز با چنین چالش مواجه هستید، تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

طریقه بستن کارتن در اسباب کشی

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی کارتن اسباب کشی را بسته‌بندی کنید؛ اما بهترین روش بستن کارتن اسباب کشی چیست؟ و یا اینکه بهترین چسب برای بسته بندی کارتن کدام نوع است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت: نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تا میزان زیادی به حجم و وزن محتویات کارتن وابسته است. در واقع باید گفت که بهترین روش بستن کارتن اسباب کشی را محتویات کارتن تعیین می‌کند. به طور کلی بسته بندی کارتن می‌تواند با روش‌های مختلفی انجام شود که ما در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم که بسیار پر کاربرد هستند و به شما در یک اسباب کشی آسان کمک خواهند کرد.

بستن کارتن بدون چسب

بستن کارتن بدون چسب

ممکن است برای بسیاری از ما ممکن است بستن کارتن بدون چسب عجیب باشد؛ در ادامه ما به شما نحوه بستن کارتن با طناب را توضیح می‌دهیم. در این روش کافی است که باله‌های کارتن را با یک ترتیب خاص در کنار یکدیگر قرار دهید. مثلا نحوه قرارگیری باله‌های کارتن باید به صورتی باشد که هر کدام از آن‌ها از باز شدن، باله‌های دیگر از باز شدن کل کارتن جلوگیری کنند. توجه داشته باشید که این روش بستن کارتن، توانایی تحمل وزن زیادی را ندارد؛ اما می‌توان از آن به منظور بسته‌بندی لوازم کم‌وزن استفاده کرد. برای استحکام بیشتر به کارتن بدون چسب می‌توانید آن را به کمک طناب محکم کنید.

مطلب پیشنهادی:  گیاهان آپارتمانی که مخصوص اتاق خواب هستند

بستن کارتن بدون چسب

بستن کارتن اسباب کشی با یک نوار چسب

مرسوم‌ترین روش برای بستن کارت اسباب کشی، استفاده از یک ردیف چسب نواری پهن است. برای انجام این کار کافی است باله‌های کارتن را به ترتیب بر روی هم قرار داده و با یک نوار چسب آن را ببندید. نکته‌ای که باید در بستن کارتن با این روش مورد توجه قرار گیرد، موقعیت لبه باله‌های کارتن است. دقت داشته باشید که قبل از بکارگیری چسب، لبه این باله‌ها را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک کنید تا نوار چسب به خوبی به هر دو متصل شود. همچنین بهتر است ابتدا باله‌های کوچک‌تر را به سمت داخل برگردانده و بعد از آن باله‌های بزرگ‌تر را روی باله‌های کوچکتر قرار دهید. در واقع بهتر است که باله‌های بزرگ‌تر با چسب به یکدیگر متصل شوند.

بستن کارتن بدون چسب

 بستن کارتن اسباب کشی با روش اچ

اگر محتویات کارتن شما وزن زیادی دارد، استفاده از این روش بسیار کارآمد است. این روش نیز با استفاده از چسب نواری انجام می‌گیرد و صرفا روش بکارگیری آن متفاوت است. در این روش شما باید در ابتدا همانند روش قبل، باله‌های کارتن را با یک نوار چسب به یکدیگر متصل کنید. حالا در جهت خلاف با استفاده از 2 نوار چسب لبه کارتن را ببندید. در این حالت توانایی کارتن برای تحمل وزن بالا افزایش یافته و شما می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری کارتن را جابه‌جا کنید.

پیشنهاد مطالعه: 4 ایده جذاب برای تزیین بالکن در سال 1402

تعداد کلمات مطلب: 575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…