۶ روش برای اینکه گیاهان شما زیباتر دیده شوند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گیاهان نقش ویژه‌ای در زیبایی فضای خانه، بهبود کیفیت هوا، پوشش بوی بد و صداهای بلند دارند. راه‌های مختلفی برای نگهداری از گیاهان وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.
نگهداری گیاهان آپارتمانی

هنگامی که تعداد زیادی گلدان دارید، مطمئنا فضای کمی برای نگهداری آن‌ها دارید. پایه‌های نگهدارنده گیاهان نیز فضای زیادی از خانه را اشغال می‌کنند. اما بجز پایه‌های نگهدارنده، روش‌های مختلفی برای نگهداری گیاهان آپارتمانی وجود دارد که برخی از آن‌ها به راحتی قابل اجرا هستند. برای آشنایی با این ترفندها تا انتهای مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نگهداری گیاهان آپارتمانی

استفاده از چهارپایه

اگر قصد دارید گیاهان خود را گوشه‌ای از خانه نگهداری کنید، چهارپایه‌ها گزینه مناسبی هستند. در این روش سعی کنید گیاهان بزرگ‌تر را پشت گیاهان کوچک‌تر قرار دهید، تا آبیاری آن‌ها آسان‌تر شود.

نگهداری گیاهان آپارتمانی

آن‌ها را از پرده آویزان کنید

گیاهان دنباله‌دار مناسب خانه‌های بزرگ هستند و بهترین مکان برای آن‌ها قرار دادن کنار پنجره است. در این روش می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و از میله‌های پرده برای آویزان کردن گیاهان دنباله‌دار استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که آیا گیاهان می‌توانند هر نوع نوری را که پنجره دریافت می‌کند، تحمل کنند.

گیاهان را از یک شاخه آویزان کنید

اگر می‌خواهید دکوراسیونی زیبا داشته باشید، می‌توانید گیاهان را از شاخه آویزان کنید. برای این روش شاخه‌هایی را خریداری کنید که برای این منظور تمیز شده‌اند. سپس می‌توانید شاخه را سفید کنید تا از شر هر آفت خلاص شوید. در نهایت آن را از دیوار آویزان کنید و با استفاده از قلاب‌های مخصوص گیاهان خود را آویز کنید.

مطلب پیشنهادی:  برق انداختن شیشه فقط با 4 مواد ارزان!

استفاده از شومینه یکی از روش‌های نگهداری گیاهان آپارتمانی

استفاده از شومینه یکی از روش‌های نگهداری گیاهان آپارتمانی

بسته به عرض و طول شومینه خود، می‌توانید گیاهان زیادی روی آن قرار دهید و شومینه را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید.

گلدان‌های وارونه یکی از روش‌های نگهداری گیاهان آپارتمانی

گلدان‌های وارونه یکی از روش‌های نگهداری گیاهان آپارتمانی

آیا می‌دانستید که می‌توانید گلدان‌های گیاهی وارونه بخرید؟ تنظیم آنها کمی ترسناک است؛ زیرا باید به ناچار آن‌ها را برگردانید. بیشتر گلدان‌های وارونه دارای یک مخزن آب و توری هستند که می‌توانید آن را روی خاک محکم کنید تا وقتی آن را برگردانید خرابی ایجاد نکند.

پیشنهاد مطالعه: گیاهان آپارتمانی که مخصوص اتاق خواب هستند

تعداد کلمات مطلب: 318

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…