اتاق خواب شما با این روتختی‌ها زیباتر می‌شود!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روتختی در نقش پوششی که تخت را در برمی‌گیرد، اهمیت زیادی در جهت زیبایی چیدمان اتاق دارد.
انواع روتختی

تختخواب به عنوان مهم‌ترین وسیله اتاق خواب شناخته می‌شود. بنابراین بهتر است روتختی با دیگر عناصر دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشد. با دلتامگ همراه شوید تا انواع روتختی را بشناسید تا بتوانید روتختی هماهنگ با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنبد.

انواع روتختی برای اتاق خواب

یک ست ملحفه خوب نقش مهمی در زیبایی اتاق شما دارد. بنابراین روتختی باید با رنگ اتاق شما مطابقت داشته باشد تا هارمونی مضاعف ایجاد و حس آرامش بیشتری احساس شود.

روتختی رنگارنگ

اگر روتختی‌های تک رنگ را دوست ندارید و از طرف دیگر نمی‌خواهید از یک طرح شلوغ با رنگ‌های متعدد استفاده کنید، بهتر است یک رنگ خنثی را انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی در چیدمان فضا از بهترین گزینه‌ها هستند؛ زیرا بسیاری از رنگ‌های دیگر در کنار این رنگ‌ها هارمونی مناسبی دارند. با انتخاب یک روتختی دارای تم خنثی، می‌توانید با آسودگی بیش‌تری به انتخاب دیگر وسایل اتاق خود بپردازید و خیال خود را از بابت هماهنگی آن‌ها راحت کنید.

روتختی مخمل

مخمل یک پارچه فوق‌العاده لطیف و زیبا است که می‌تواند ظاهر اتاق شما را از این رو به آن رو کند. این نوع روتختی را می‌توان برای دکوراسیون لوکس، کلاسیک، سلطنتی، ویکتوریایی و نمونه‌های مشابه به‌کار برد.

روتختی‌های چند رنگ و دارای پترن‌های مختلف

اگر از دکوراسیون اتاق خواب خود خسته‌‍ شده‌اید و برای بیرون آمدن از یکنواختی می‌خواهید تغییراتی ایجاد کنید، انتخاب روتختی‌های چند رنگ، گزینه مناسبی است.

مطلب پیشنهادی:  با این گلدان‌ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید

روتختی طرح سنتی

در صورتی که اهل استفاده از نقش و نگارهای سنتی هستید به سراغ روتختی‌هایی بروید که الگوهای سنتی در طراحی آن‌ها به‌کار رفته است. روتختی‌های سنتی به فضای اتاق شما گرما و صمیمیت می‌دهند. این روتختی‌ها بیش‌تر با سبک بوهمین همخوانی دارند.

روتختی طرح سنتی

روتختی ساده

اگر زیاد اهل به‌کار بردن طرح‌های مختلف نیستید یا سبک مینیمالیسم را ترجیح می‌دهید، روتختی ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مزیت انواع روتختی‌های ساده در این است که تقریبا با هر سبکی از دکوراسیون که در اتاق شما به کار رفته باشد با آن هماهنگ می‌شود. روتختی‌های ساده به شما این امکان را می‌دهند که کوسن‌ها، فرش و سایر وسایل اتاق خود را طرح‌دار انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: تاثیر رنگ در دکوراسیون اتاق خواب و اختلالات بی‌خوابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…