نحوه چیدمان کاناپه چرمی در خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای زیبا شدن دکوراسیون اتاق نشیمن نحوه چیدمان مبلمان بسیار مهم است ما در این مطلب نحوه چیدمان و دکوراسیون مبلمان چرمی در منزل را برایتان به اشتراک خواهیم گذاشت.
چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون

دکوراسیون داخلی خانه با مبلمان چرمی از ایده‌های مد سال به شمار می‌روند. حال می‌خواهد سبک دکوراسیون خانه شما مدرن، معاصر و یا سنتی باشد. مبلمان چرمی می‌تواند تغییرات منحصربه‌فرد و حتی لوکسی را در دکوراسیون منزل به وجود آورد. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا به روش‌های گوناگون چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون بپردازیم.

نحوه چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون

استفاده از مبلمان چرمی، همواره زیبایی و عمق خاصی به دکوراسیون شما خواهد بخشید. اما این بدان معنا نیست که باید اتاق را با وسایل چرمی پر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مبل یا شاید یک یا دو صندلی چرمی است که می‌تواند گرمای خاصی به فضای اتاقتان ببخشد. ترفندهای چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون عبارتند از:

از کاناپه چرمی با رنگ غیر معمول استفاده کنید

اکثر کاناپه‌های چرمی مشکی یا قهوه‌ای هستند، اما اینها تنها گزینه‌های شما نیستند. با استفاده از یک کاناپه چرمی به رنگ غیرمعمول مانند آبی سرمه ای، سبز جنگلی یا قرمز تیره می‌توانید فضای اتاق نشیمن خود را دلنشین کنید.

کاناپه چرمی خود را با پرده قاب کنید

اینکه شما بدانید مبلمان خود را در کدام قسمت خانه قرار دهید، مسئله بسیار مهمی است. بهترین چیدمان این است که مبلمان چرمی خود را جلوی پنجره بگذارید و آن را با پرده قاب کنید. پرده‌ها کاناپه شما را برای چرت زدن بیشتر  آماده می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که هر زمان که به خواب نیاز دارید نور خورشید را تنظیم کنید.

مطلب پیشنهادی:  رفع بوی بد ظروف پلاستیکی با 6 مواد خانگی و کم هزینه

کاناپه چرمی خود را با پرده قاب کنید

استفاده از کاناپه چرمی با رنگ خنثی

اگر اتاق نشیمن شما پر از رنگ‌های سیاه، خاکستری و سبز است یک مبل قهوه‌ای روشن را در ترکیب قرار دهید. با توجه به اینکه این رنگ خنثی است می‌تواند ترکیب رنگ اتاق شما را زیبا کند.

چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون برای پوشاندن گوشه خالی

اگر گوشه‌های خانه شما بدون استفاده هستند، استفاده از مبل‌های چرمی L بهترین انتخاب است. این کاناپه‌ها، گوشه اتاق شما را تزئین می‌کند و تعداد زیادی صندلی در اتاق نشیمن برای لذت بردن از فضا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون برای پوشاندن گوشه خالی

استفاده از کاناپه چرمی کنار دیوار

یکی از کلاسیک‌ترین مکان‌ها برای چیدمان کاناپه چرمی در دکوراسیون، قراردادن مبل کنار دیوار است. استفاده از این روش اتاق نشیمن شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و با جهت دادن به مبل‌ها، چیدمان سایر مبلمان راحت‌تر می‌شود.

هماهنگی مبلمان با کوسن

کاناپه‌ها از هر مدلی که باشند بدون کوسن نمای کاملی ندارند. اگر سبک کاناپه چرمی شما شیک و مدرن است، آن را با کوسن‌های کلاسیک تزیین کنید. اگر کاناپه شما سنگین و سنتی است، آن را با کوسن برجسته و چاپ‌شده پر کنید.

پیشنهاد مطالعه: با این شومینه گرما را به خانه خود بیاورید

تعداد کلمات مطلب: 439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

6 مدل مبل راحتی جدید و شیک که فضای خانه را لاکچری می‌کند

مبلمان جزو آن دسته از لوازمی است که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه داد و می‌تواند زیب…