این مدل مبلمان با هر دکوری هماهنگ می‌شوند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مبلمان راحتی شیک همان چیزی است که می‌تواند هر دکوراسیونی را تکمیل کند. کاناپه مهم‌ترین مدل مبل راحتی محسوب می‌شود.
انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل

انتخاب مبل راحتی مناسب و به روز، نقش مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون خانه دارد. در این مطلب از دلتامگ به معرفی انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل می‌پردازیم. اکثر این مدل‌ها از انواع سبک‌های متداول مبلمان هستند که می‌توانید با توجه به میزان بودجه و سبک طراحی داخلی خانه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل

مبلمان یکی از وسایل اصلی دکوراسیون، در هرخانه است. سبک دکوراسیون خانه هر چه که باشد یکی از انواع مبلمان راحتی و یا سلطنتی در گوشه‌ای از آن به چشم می‌خورد.

کاناپه مدرن

این مدل کاناپه‌ها دارای فرمی تطبیق پذیر هستند و با انواع فضاهای داخلی مدرن به خوبی هماهنگ می‌شوند. همچنین اغلب در طیف‌های رنگی متفاوت و مختلف، از قرمز آتشین تا زردلیمویی گرفته تا طیف رنگ‌های خنثی و پارچه‌های رومبلی پلی استر تا چرم‌های تضمین شده تولید می‌شوند.

انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل

کاناپه مدرن به سبک نیمه قرن بیستم

این کاناپه با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی که دارد، سادگی سبک امروزی را با ویژگی‌های سبک مدرن اواسط قرن بیستم ترکیب می‌کند. ترکیب این کاناپه با رنگ ملایم که کوسن‌هایی با چاپ تیغ ماهی دارند، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند.

کاناپه پارچه‌ای چسترفیلد

آیا شماهم جزو آن دسته از خریدارانی هستید که سبک چسترفیلد را دوست دارید، این مدل مبل دارای رویه‌ای نرم، نشیمن‌های دو رو و کوسن‌های استوانه‌ای در دوطرف آن است.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین کابینت آشپزخانه برای تمام سبک‌ها و سلیقه‌ها

کاناپه پارچه‌ای چسترفیلد

کاناپه مخملی مدرن از انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل

این سبک کاناپه بسیار نرم طراحی‌شده است و دقیقا همان اندازه که به‌نظر می‌رسد، راحت است. قطعات جانبی و زیری آن تماما یک تکه هستند و به خوبی محکم شده‌اند. تنها کوسن‌های روی آن قابلیت جدا شدن دارند.

کاناپه فوتون مدرن

این مبل سه کاره می‌تواند نمونه خوبی از یک مبلمان راحتی شیک باشد که هم به‌عنوان کاناپه، هم دراز کش و هم یک تخت جمع و جور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاناپه بسیار مناسب آپارتمان‌های کوچک است و با وجودی که فضای کمی اشغال می‌کند می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد.

کاناپه فوتون مدرن

کاناپه تخت شو از انواع مدل های کاناپه در دکوراسیون منزل

مبل‌های تختخواب شو از مدل‌های محبوب مبلمان راحتی شیک هستند. این مدل مبلمان بدون آنکه خللی در دکوراسیون ایجاد کنند تبدیل به تختواب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: ترفندهای نورپردازی آشپزخانه کوچک

تعداد کلمات مطلب: 367

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بدون هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید

امروزه بسیاری از افراد برای تغییر روحیات خود و اعضای خانواده دوست دارند که دکوراسیون خانه …