با این وسایل ارزان خانه خود را بزرگ‌تر کنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی چیدمان خانه کوچک با مبلمان بسیار سخت است. در چنین مواقعی لازم است دکوراسیون خانه را با وسایل ساده تکمیل کنیم.
دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

در خانه‌های کوچک، فضا باید طوری چیده شود که تعادل بین فرم و عملکرد برقرار باشد. اگر می‌خواهید فضای شما زیبا به‌نظر برسد، مهم است که از هر فضای پرت و بدون استفاده‌ای، بهترین بهره را ببرید. برای آگاهی از ترفندهای دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

استفاده از وسایل اضافه در خانه می‌تواند طراحی داخلی را کاملا به یک فضا با بازدهی کم تبدیل کند.

اتاق نشیمن دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

از نظر بسیاری، اتاق نشیمن قلب خانه است. جایی که برای بازی کردن، تماشای فیلم و گفتگو دور هم جمع می‌شویم. اتاق نشیمن، یکی از فضاهای پر رفت و آمد به‌حساب می‌آید، بنابراین باید آن را به بهترین شکل ممکن چیدمان کرد.

دکوراسیون خانه کوچک با وسایل ساده

استفاده از آینه

آینه بهترین ایده برای طراحی اتاق نشیمن کوچک شما است. این وسیله نه تنها می‌تواند نور را به درستی منعکس کند، بلکه باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر از آنچه در واقعیت است دیده شود. می‌توان گفت آینه به‌عنوان یک جادو در دکوراسیون خانه عمل می‌کند.

وسایل چند منظوره

هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق نشیمن کوچک، توجه به چندکاربردی بودن آن مهم است. به عبارت ساده، شما فضای کافی برای یک میز جلو مبلی و میز عسلی ندارید. بنابراین یک میز جلو مبلی که داخل آن فضایی برای ذخیره وسایل است، می‌تواند هم زمان به‌جای چند میز کاربرد داشته باشد.  همچنین سطل فلزی در گوشه‌ای از نشیمن نیز می‌تواند فضای خوبی برای نگهداری بالش و پتو باشد.

مطلب پیشنهادی:  پرده سنتی را با این ترفند به راحتی در خانه درست کنید + ویدئو

میزهای عسلی چندتکه

میزهای عسلی چندتکه

این میزها برای پذیرایی از مهمان در محیط کوچک بسیار پرکاربرد هستند. آن‌ها می‌توانند به راحتی در زیر یکدیگر جای گیرند، بنابراین فضای زیادی از محیط کوچک شما را اشغال نخواهند کرد.

شلف‌های دیواری

همه ما دوست داریم یک کتابخانه داشته باشیم، اما باید اعتراف کنیم که آن‌ها فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. استفاده از کتابخانه در متراژهای کم و کوچک، فضا را محدود و دلگیر می‌کند. نصب شلف‌های دیواری، نه تنها یک راه عالی برای نگهداری کتاب‌های مورد علاقه شما است، بلکه کمک می‌کند تا فضای شما دلباز به‌نظر برسد.

استفاده از پاف به‌عنوان صندلی اضافی 

استفاده از پاف به‌عنوان صندلی اضافی

در فضای اتاق نشیمن با متراژ پایین، برای مصرف ساکنین خانه یک مبل دو نفر یا نیمکت کوچک کافی است، اما وقتی میهمان اضافی دارید چه کاری باید انجام دهید؟ پاف‌ها، یک راه‌حل آسان و کارآمد برای این فضاها هستند. برای مهمانان، آن‌ها را در فضا بچینید تا احساس راحتی داشته باشند و پس از اتمام مهمانی، آن‌ها را در کمد قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: با این ترفند دکور خانه خود را نو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل‌های طراحی اتاق خواب دخترانه با تم بنفش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در طراحی دکوراسیون خانه، دیزاین اتاق خواب است؛ طراحی اتاق خواب انو…