با ارزان‌ترین ایده‌ها خانه خود را لوکس کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جالب است بدانید می‌توانید با چند تغییر کوچک و کم هزینه، دکور خانه خود را جدید و لوکس کنید.
چند ایده ارزان خانه خود را لوکس کنید

با توجه به اینکه امروزه نمای ساختمان‌ها بسیار شبیه به هم هستند. بنابراین داشتن یک طراحی دکوراسیون داخلی، که منحصربه فرد باشد می‌تواند نمای خانه شما را خاص و زیبا کند. بسیاری از ما دوست داریم خانه خود را با بهترین وسایل تزیین کنیم، اما اغلب هزینه کافی برای دست‌یابی به این خواسته را نداریم. از سوی دیگر انتخاب و خرید وسایل گران‌قیمت به تنهایی نمی‌تواند در زیبایی خانه ما موثر باشد. بلکه شیوه هوشمندانه چیدمان و قرارگرفتن وسایل می‌تواند خانه ما را لوکس نشان دهد. شما می‌توانید با چند ایده ارزان خانه خود را لوکس کنید. برای آگاهی از این ایده‌ها تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

با 5 ایده ارزان خانه خود را لوکس کنید

قبل از هر چیزی لازم است بدانید آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای شیک نشان دادن یک خانه، حفظ تمیزی و مرتب بودن آن است. چرا که چیدمان خانه هر چقدر هم که لوکس باشد، اگر ظاهر نامرتبی داشته باشد حس خوبی را به افراد خانه منتقل نمی‌کند. ما سعی داریم با توجه به ایده‌هایی که در این مطلب به آن می‌پردازیم با کمترین هزینه و صرفه‌جویی در وقت و انرژی، بتوانید خانه خود را لوکس کنید.

استفاده از آینه دیواری

استفاده از آینه دیواری

سعی کنید در طراحی خانه خود حتما از آینه استفاده کنید. آینه جزو عناصر اصلی به شمار می‌آید و با انعکاس نور باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از اندازه واقعی نشان داده شود. بهترین مکان برای نصب آینه، بالای مبل، قفسه و شومینه است.

نورپردازی فضا

استفاده از یک منبع نور در فضای خانه ضروری است. فرقی نمی‌کند که منبع نور شما  لامپ و چراغ رومیزی باشد. در صورتی که می‌خواهید خانه شما لوکس‌تر باشد، بهترین انتخاب آباژورهای بزرگ با لامپ‌های طلایی و لوستر است.

مطلب پیشنهادی:  ایده‌های جذاب برای تزیین ورودی خانه‌

استفاده از تابلوهای هنری

وجود یک اثر هنری در خانه شما می‌تواند فضای خانه را بسیار لوکس کند. در صورتی که نمی‌خواهید برای تابلو هنری هزینه زیادی  پرداخت کنید، بهترین انتخاب خرید تابلوهایی است که در آن از خطوط طلایی استفاده شده باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید برای جلوه بیشتر تابلو، یک آباژور در محلی که تابلو را نصب کردید قرار دهید.

استفاده از کوسن در چیدمان پذیرایی

استفاده از کوسن در چیدمان پذیرایی

انتخاب کوسن مناسب می‌تواند نشیمن را مجلل‌تر نشان دهد. بهترین انتخاب برای کوسن استفاده از پارچه‌هایی مثل ابریشم، کتان، مخمل و حتی خز مصنوعی است. استفاده از این نوع پارچه‌ها علاوه بر اینکه گران‌قیمت به نظر می‌رسند می‌توانند دکوراسیون شما را باشکوه‌تر جلوه دهند. نکته مهم هنگام انتخاب کوسن، هماهنگی رنگ آن با سایر وسایل خانه از جمله مبلمان است.

استفاده از مجسمه در دکور خانه

برای اینکه از محیط اطراف‌ خود حس خوبی بگیرید، لازم نیست تغییر بزرگی ایجاد کنید. کافی است یک مجسمه جذاب روی میز کار، کنار تلویزیون، روی کتابخانه یا میز جلوی مبل قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: 5 ترفند کاربردی برای زیباتر شدن فضای ورودی خانه

تعداد کلمات مطلب: 462

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

اتاق نشیمن ایرانی را چگونه بچینیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در دکوراسیون منزل، اتاق نشیمن است. چیدمان اتاق نشیمن ایرانی، نیازمن…