پیگیری مشکلات مسکن مهر پردیس توسط مجلس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده مردم پردیس تاکید کرد پروژه‌های بزرگ مقیاس مانند مترو پردیس که محرک توسعه شهرستان است، باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.
نماینده مردم پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، نادری نماینده مردم پردیس در حضور خبرنگاران هدف خود از این سفر را بازدید از پروژه‌ها و بررسی آخرین وضعیت مساکن مهر عنوان کرد و افزود، عمده مسائل مردم در فاز٨ مربوط به کیفیت و نحوه واگذاری‌های مسکن مهر بود که به صورت میدانی بررسی شد. (برای اطلاع بیشتر از قیمت خرید و فروش خانه در پردیس به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.)

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از مشکلات مسکن مهر پردیس در درازمدت پیگیری و حل خواهد شد، گفت: یکی از موارد، تخصیص ١۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ١۴٠٢ بود که مقرر شد در لایحه بودجه، صحن علنی مجلس و کمسیون تلفیق این اقدام مهم را انجام دهیم.

خرید خانه در پردیس

نادری در ادامه به موضوع سیلاب و آبگرفتگی فاز ٨ و تصفیه‌خانه فاضلاب پرداخت و بیان داشت شرکت عمران به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:  کاهش قیمت مسکن در راه است؟

او در خصوص مترو پردیس تاکید کرد: پروژه‌های بزرگ مقیاس که محرک توسعه شهرستان است، باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

خرید خانه در پردیس

علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید کشور نیز در خصوص بازید از فاز ٨ پردیس گفت: عمده درخواست‌های مردم تحویل واحدهای باقیمانده است. بر همین اساس، در جلسه با سازندگان تصمیاتی اخذ گرفتیم تا برنامه زمان تحویل واحدها را به مردم اعلام کنیم.

جعفری خاطرنشان ساخت که سایر مطالبات شهروندان در خصوص مسائل زیر بنایی، روبنایی و پروژه‌های محله ور نیز مورد ارزیابی قرار گرفت. او افزود: امیدواریم دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط همکاری لازم را در رفع این مشکلات  به کار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…