بررسی قیمت مسکن در پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همان‌طور که در پردیس امکان خرید واحدهای مسکونی زیر 800 میلیون تومان وجود دارد، قیمت برخی از خانه‌ها در پردیس حتی از 4 میلیارد تومان نیز عبور کرده است.
خرید خانه در پردیس

به گزارش دلتا مگ، در این گزارش قصد داریم به افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستند برخی از واحدهای مسکونی که در اخیرا در سایت ملکی دلتا آگهی شده‌اند را به شما معرفی و قیمت آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر یک واحد مسکونی 148 متری در فاز 2 پردیس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی 12 سال ساخت است و بازسازی بسیار شیکی در آن انجام گرفته و به امکانات بسیار زیادی مجهز شده است. در واقع می‌توان گفت قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی بالای 30 میلیون تومان است.

یک واحد مسکونی 115 متری که اخیراً در سایت ملکی دلتا آگهی شده است، توسط آگهی‌دهنده حدود 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی حدود 23 میلیون تومان است. این واحد مسکونی در فاز 3 پردیس واقع شده و دارای امکانات کاملی است.

خرید خانه در پردیس

اگر قصد مطالعه اخبار بیشتری در این زمینه دارید؛ به شما خواندن مطلب «امکانات گوناگون شهر جدید پردیس» را پیشنهاد می‌کنیم.

یک واحد مسکونی 122 متری در فاز 3 پردیس نیز 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی عمر بنای 15 ساله دارد که کاملاً بازسازی شده است. البته قابل ذکر است که این واحد مسکونی فاقد آسانسور است و در طبقه دوم قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن بر نرخ ارز پیشی گرفت

یک واحد 85 متری با عمر بنای 5 سال ساخت نیز در فاز 3 پردیس متری 24 میلیون 138 هزار تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است. برای خرید این خانه باید حدود دو میلیارد و 100 میلیون تومان نقدینگی داشت.

خرید خانه در پردیس

اگر قصد خرید خانه در پردیس را دارید در انتها لازم به ذکر است که قیمت مسکن در پردیس از 700 میلیون تومان آغاز و حتی به بالای 4 میلیارد تومان نیز می‌رسد. این قیمت‌ها متناسب با فازهای مختلف، عمر بنا، نوع ساخت، امکانات واحد مسکونی و … متفاوت است.

مطلب: مطلب «چرا باید در پردیس خانه خرید؟» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …