خرید آپارتمان، در رویایی‌ ترین جزیره ایران

4
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
قیمت مسکن در کیش نیز مانند سایر نقاط کشور روند صعودی دارد. در نتیجه اگر قصد خرید ملک در این جزیره زیبا با امکانات فراوان را دارید عجله کنید. چرا که با خرید خانه در کیش علاوه بر بهره‌مندی از یک زندگی ایده‌آل، می‌توانید سرمایه‌گذاری پرسودی را آغاز کنید.
خرید خانه در جزیره کیش

در حوزه آب‌های خلیج فارس جزیره نیلگونی به نام کیش، با آن طلوع و غروب بی‌نظیرش با شکوه هرچه تمام‌تر خودنمایی می‌کند. این جزیره بیضی شکل با وسعت 91 کیلومترمربع و با ارتفاع 37 متری از سطح دریا در استان هرمزگان قرار دارد. وقتی صحبت از کیش به میان می‌آید در ناخودآگاه ذهن ما پاساژها و برند‌های لوکس نقش می‌بندد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به خرید علاقه بسیاری دارید، کیش برای شما بهترین گزینه به شمار می‌آید. این جزیره در رده 4 جهان از نظر کیفیت آب و هوایی قرار دارد و از بیشترین درصد اکسیژن برخوردار است. علاوه بر این خیابان‌ بندی‌های منظم، آداب و رسوم منحصر به فرد مردمان این منطقه، پوشش زیبای افراد و مناظر دیدنی که مثل آن را نمی‌توان در جایی دیگر دید منجر شده تا سالانه 2 میلیون گردشگر جزیره کیش را برای مسافرت انتخاب کنند.

کیش تنها جزیره خلیج فارس است که قنات آب شیرین دارد. می‌توان گفت علت نامگذاری این منطقه به نام کیش به دلیل وجود همین قنات آب شیرین است. هر آنچه از خصوصیات این منطقه بگوییم باز هم این جزیره حرفی برای گفتن دارد. همین عوامل باعث شده تا بسیاری از افراد به جای زندگی در خارج از کشور با سختی‌های مخصوص به خود، زندگی در این جزیره زیبا با بهترین امکانات را انتخاب کنند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد اقامت و خرید آپارتمان در این جزیره رویایی را دارید تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی کیش

موقعیت جغرافیایی جزیره کیش

این جزیره در جنوب ایران در استان هرمزگان قرار دارد. جزیره کیش از شمال با ایران، از جنوب با کشور امارات، از شرق با تنگه هرمز و از غرب با بحرین و عربستان محدود شده است. راه‌های مختلفی برای سفر به این جزیره زیبا وجود دارد، آسان‌ترین آنها استفاده از هواپیما است. علاوه بر آن می‌توانید با ماشین شخصی و قطار نیز به این جزیره سفر کنید. این جزیره ار ارتفاع نسبتا کمی از سطح دریا قرار دارد که همین امر باعث شده تا سواحل آن با شیب نسبتا کمی به دریا منتهی شوند.

ویژگی های زندگی در کیش

ویژگی‌های زندگی در کیش

از مهم‌ترین دلایلی که منجر می‌شود تا بسیاری از افراد برای زندگی این جزیره را انتخاب کنند قانون‌مند بودن آن است. مردمان این جزیره معتقدند از قانون‌هایی که برای زندگی در این جزیره نباید فراموش شود حفظ پاکیزگی آن است. از سوی دیگر امنیت بالای این جزیره منجر شده تا بیشتر افراد با خیال راحت جزیره کیش را برای زندگی انتخاب کنند. از دلایل مهم دیگر که مردم را ترغیب می‌کند تا در این جزیره ملکی بخرند و سرمایه‌گذاری کنند منطقه آزاد بودن این جزیره است. در نتیجه شما می‌توانید با یک سرمایه معقول از بهترین امکانات رفاهی در این جزیره برخوردار شوید.

خانه‌های لاکچری با دیوارهای کوتاه که نشان‌دهنده امنیت بالا در این منطقه است همچنین سطح بالای رفاه مردم همگی گویای آن است که با اقامت در این جزیره یک زندگی راحت با امکانات فراوان را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید در این جزیره با مبلغی محدود لوکس‌ترین اتومبیل را تهیه کنید بدون آنکه نیاز باشد هزینه گمرک پرداخت کنید. علاوه بر آن با اقامت در این جزیره شما یک کارت کیشوندی دریافت می‌کنید. با استفاده از کارت کیشوندی شما می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فرد منطقه آزاد بهرمند شوید.

بهترین مناطق

بهترین مناطق کیش برای اقامت کدامند

کیش، با آب و هوای منحصر به فرد خود و آن پوشش گیاهی کمیاب و درختان نخل زیبا مردم را وسوسه می‌کند تا به فکر خرید خانه در این جزیره باشند و اقامت در این شهر رویایی را تجربه کنند. موقعیت جغرافیایی این جزیره و تعداد سکنه محدود در آن، باعث به وجود آمدن محیطی آرام و به دور از سرو صدا و آلودگی شهر شده است. بنابراین این جزیره می‌تواند مکان مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند زندگی در یک محیط آرام با هوای پاک را تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:  معرفی محله‌های خوب شیراز

انتخاب مکانی مناسب برای خرید خانه از مهم‌ترین تصمیمات در زندگی هر یک از ما به شمار می‌آید. چرا که برای دستیابی به آرامش مطلوب و داشتن حس رضایت هنگامی میسر می‌شود که بهترین مکان را برای خرید ملک انتخاب کرده باشید. با توجه به آنکه در جزیره کیش رعایت ضوابط شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است، همین امر باعث شده تا کیش در بحث شهرسازی بسیار مدرن و پیشرفته شود. از سوی دیگر در این جزیره به دلیل دسترسی راحت به سایر امکانات باعث شده تا در ساخت آپارتمان‌های این منطقه بهترین مصالح ساختمانی به کار برده شوند.

آنچه که باعث شده ساختمان‌های این جزیره زیبایی دوچندانی داشته باشند، نحوه ساخت آنها است. چرا که بیشتر آپارتمان‌ها چشم‌اندازی رو به دریا با تراس‌های عریض ساخته شده‌اند که زندگی در آنها آرامش و نشاط را به همراه دارند. در کیش طراحی ساختمان به سه نوع شهرک، مجتمع مسکونی و برج تقسیم شده است. درباره خصوصیات این شهرک‌ها باید بگوییم صدف و سفین دو مجتمع مسکونی واقع در کیش هستند.

شهرک صدف از 7 فاز تشکیل شده است . شهرک سفین که قدیمی‌ترین منطقه مسکونی در این جزیره به شمار می‌آید و از 3 فاز تشکیل شده است.  متراژ آپارتمان‌ها در این منطقه پایین است که همین عامل منجر شده تا قیمت خانه در این منطقه به نسبت سایر شهرک‌های جزیره پایین‌تر باشند. همچنین مناطق لوکس این جزیره شامل برج کرانه، برج پرشین، برج دامون کیش ایر و برج طلایی می‌باشند.

مدارک خرید خانه

برای خرید خانه در کیش چه مدارکی نیاز است

هنگام خرید ملک در جزیره کیش، باید به این نکته توجه داشته باشید که اسناد مالکیت خانه در این جزیره نسبت به سایر مناطق کشور متفاوت است. در این جزیره شما می‌توانید با مراجعه به سازمان منطقه آزاد کیش یا اداره ثبت‌اسناد سند مالکیت خود را دریافت کنید.

با توجه به قانون منطقه آزاد، سازمان منطقه آزاد کیش اداره جزیره کیش را بر عهده دارد. علاوه بر آن لازم است با اتمام کار ساخت و ساز برای گرفتن پایان‌کار به این سازمان مراجعه کنید. سند مالکیتی که توسط این سازمان صادر می‌گردد معتبر است و شامل تسهیلات بانکی نیز می‌شود. شایان ذکر است به دلیل منطقه آزاد بودن کیش، انتقال سند در این سازمان شامل مالیات نمی‌شود. اما با مراجعه به دفتر اسناد رسمی ابتدا لازم است مبایعه‌نامه تهیه شود. روند مراحل اداری در این سازمان بیشتر از سازمان منطقه آزاد کیش است و لازم است تا مالیات پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات حقوقی و معاملاتی در زمینه املاک، مطلب “خرید آپارتمان در جزیره رویایی کیش“را مطالعه کنید.

4 دیدگاه

  1. […] آشنایی بیشتر با جزیره کیش خرید ملک در آنه هستید مطلب«خرید آپارتمان، در رویایی‌ ترین جزیره ایران» را در دلتا مگ دنبال […]

    پاسخ

  2. […] آشنایی بیشتر با جزیره کیش خرید ملک در آنه هستید مطلب«خرید آپارتمان، در رویایی‌ ترین جزیره ایران» را در دلتامگ دنبال […]

    پاسخ

  3. […] آشنایی بیشتر با جزیره کیش خرید ملک در آنه هستید مطلب«خرید آپارتمان، در رویایی‌ ترین جزیره ایران» را در دلتامگ دنبال […]

    پاسخ

  4. […] بیشتر با جزیره کیش و خرید ملک در آن آشنا شوید، مطلب«خرید آپارتمان، در رویایی‌ ترین جزیره ایران» را در دلتامگ دنبال […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های سایر شهرها

همچنین بخوانید

فرصتی ویژه برای خانه‌دار شدن با خرید آپارتمان در اسلامشهر

شواهد تاریخی نشان می‌دهد که در ابتدا اسلامشهر از تعدادی روستا تشکیل شده است. لازم است بدان…