چه زمان پرونده تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس بسته می‌شود؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سال آینده تمام واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس واگذار و پرونده آن بسته شود.
شهر جدید پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از سایت خبری بازار، جعفری با بیان اینکه ۶۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام در شهرهای جدید و شهر جدید پردیس داریم، گفت: از مجموع ۳۶۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید، تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

او اعلام کرد: از آنجا که شهر جدید پردیس دیرتر از سایر شهرهای جدید اقدام به آغاز این پروژه کرد بیشترین آمار واحدهای مسکونی مهر باقیمانده را به خود اختصاص داده است.

طبق گفته جعفری، بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده واحدهای باقی مانده مسکن مهر در شهرهای جدید استانهای تهران و البرز شامل پردیس، پرند و هشتگرد است.

او در خصوص دلایل این موضوع گفت: این واحدهای مسکن مهر، با مشکلاتی همچون خلف وعده پیمانکاران در تکمیل واحدها، نبود زیرساختهای شهری، نبود انشعابات و عمل نکردن دستگاه‌های خدمات‌رسان به وظایف خود در این زمینه مواجه هستند.

شهر جدید پردیس

وی افزود: تمامی شهرها به ویژه سه شهر جدید پردیس، پرند و هشتگرد شناسنامه دقیقی از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده تهیه شود و شرایط کنونی هر پروژه در زمینه‌های گوناگون را ذکر کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا در تمامی شهرهای جدید که پروژه‌هایی که خدمات روبنایی آنها پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارند را در اولویت قرار دهیم تا برای افتتاح و بهره برداری تا پایان شهریور ماه آماده شوند.

بنا بر گفته وی، در حال حاضر در شهرهای جدید بالغ بر ۶۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام داریم که عمده آنها در سه شهر پردیس، پرند و هشتگرد است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان با متراژ کوچک چقدر است؟

او ادامه داد: تلاش ما این است که هرچه سریعتر تمامی پروژه های روبنایی ساخته شده که هنوز از سوی نهادهای خدمات رسان و اجرایی به بهره‌برداری نرسیده‌اند را تعیین تکلیف کنیم. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که تا پایان امسال بالغ بر ۴۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل و واگذار کنیم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که علیرغم اینکه اکثر شهرهای جدید مثل پردیس مشکلی در خصوص فروش عرصه مسکن مهر ندارند اما در برخی شهرها مثل شهر جدید هشتگرد می‌بینیم که برخی از متقاضیان با خرید عرصه و یا انتقال سند عرصه از قبل خریداری شده مواجه هستند، گفت: بدون شک فروش عرصه در تمام شهرهای جدید بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و فروش عرصه به صورت اختیاری است. هر متقاضی که تمایل داشته باشد می‌تواند به خرید عرصه مسکن مهر اقدام کند.

مطالعه بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «چه زمان پرونده تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس بسته می‌شو…» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …