پذیرش نهایی 700 هزار نفر در طرح ملی مسکن

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به پذیرش قطعی متقاضیان پروژه ملی مسکن، تنها 330 هزار نفر از واجدین شرط چهارم این طرح هستند.
طرح ملی مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پیرامون طرح ملی مسکن با توجه به ثبت‌نام یک میلیون و 200 هزار نفر تنها  700 هزار نفر را برخودار از شروط اولیه اعلام کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون پروژه نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

جعفری، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص اینکه تنها 700 هزار نفر از یک میلیون و 200 هزار متقاضی پروژه نهضت ملی مسکن دارای شرایطی همچون تاهل، استفاده نکردن از امکانات دولتی و عدم مالکیت خصوصی هستند، خبر داد.

طرح ملی مسکن

گزینش قطعی 330 هزار نفر در طرح ملی مسکن

وی همچنین پیرامون بررسی شرط چهارم که مرتبط با شناسایی هویت افراد و پیشینه سکونت به طور‌ تقریب از گزینش پایانی 330 هزار نفر و پذیرفتن نهایی متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد.

بر اساس داده‌های بانک مرکزی جعفری اظهار کرد:” از حدود ۳۴۰ هزار متقاضی موثر طرح نهضت ملی مسکن که حائز شرایط بودند. افرادی که در بانک برای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند زیر ۲۰ هزار نفر بودند.  همچنین در بسیاری از شهر‌ها متقاضیان اعلام می‌کنند که توان تامین پیش‌پرداخت اولیه ۴۰ میلیون تومانی را ندارند. بنابراین ضرورت دارد تا در خصوص پیش‌پرداخت متقاضیان راهکار‌هایی اندیشیده شود.”

مطلب پیشنهادی:  قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه یک تهران

طرح ملی مسکن

احداث 100 هزار واحد مسکونی در ماه گذشته

این مقام مسئول با اشاره به گنجایش کامل برای احداث یک میلیون مسکن در سال بر اجرایی شدن فرایند ساخت 100 هزار واحد مسکونی مربوط به پروژه نهضت ملی مسکن در ماه اخیر تاکید نمود.

وی با بیان معضلات کنونی پروژه نهضت ملی مسکن در خصوص تعداد بالای متقاضیان طرح ملی مسکن در شهرهای بزرگ و عدم تطابق آن با کمبود زمین در این مناطق ابراز نگرانی کرد.

در پایان این مقام آگاه با تاکید بر تصمیم جدید دولت مبنی بر رشد جمعیت از دستور مقام ریاست جمهوری درباره لزوم افزایش جمعیت خبر داد. وی همچنین عدم پیروی از دستور رئیس جمهور را به منزله خروج از بخش اجرایی دولت دانست.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « محله ستارخان با بیشترین امکانات رفاهی» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « پذیرش نهایی 700 هزار نفر در طرح ملی مسکن » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « پذیرش نهایی 700 هزار نفر در طرح ملی مسکن » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …