تاکيد استاندار تهران بر تکميل مسکن‌ مهر پرديس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار تهران با اشاره به سفر فروردین ماه رئیس جمهور به این شهرستان، نسبت به تکميل مسکن‌ مهر پرديس تاکید کرد.
وزارت راه و شهرسازی

به گزارش دلتا مگ به نقل از خبرگزاری آریا، محسن منصوری استاندار تهران در جلسه شورای مسکن که به منظور مسکن‌ مهر پرديس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد عنوان کرد: دغدغه اصلی رئیس جمهور اتمام پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مسکن ملی بود و ایشان به طور مستمر پیگیر این موضوع هستند.

محسن منصوری در ادامه این نشست عنوان کرد: بخشی از تعهدات مسکن‌مهر شهرستان مربوط به وزارت راه و شهرسازی و بخشی بر عهده ما است که در این  زمینه وزارت راه باید اعتبارات ملی تخصیص دهد.

وی ادامه داد: در مورد پردیس توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است که بخشی مربوط به سرانه‌ها و زیرساخت‌ها و برخی موارد نیز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادی و مردمی است.

مسکن‌ مهر پرديس

وی با تاکید بر اینکه تصفیه خانه پردیس به لحاظ زیست محیطی اهمیت زیادی دارد و باید اجرای آن تسریع شود، بیان کرد: نباید مسکن ناقص تحویل مردم شود و پیمانکاران نباید سوء استفاده کنند. هر آنچه در شهر پردیس ارزش افزوده یا تغییر کاربری ایجاد می‌شود باید برای تکمیل پروژه‌های همین شهرستان هزینه شود.

مطلب پیشنهادی:  سرگردانی فروشندگان و خریداران در بازار مسکن

منصوری در مورد واگذاری اسناد، تحویل 24 واحد مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد و واگذاری‌های فازهای مختلف به شهرداری دستورات لازم را صادر کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در مورد وضعیت متروی شهرستان پردیس تاکید کرد: استان تهران پروژه‌های نیمه تمام زیادی دارد که اولویت با اتمام این پروژه‌ها است، از این رو در مورد متروی پردیس باید وضعیت مالی، تجهیز منابع و واگذاری به سرمایه‌گذار خصوصی یا خارجی مورد بررسی قرار گیرد.

مطالعه بیشتر: مطلب «فازهای شهر جدید پردیس و امکانات آن‌ها» را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 280

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …