همه چیز در مورد فازهای مختلف شهر پردیس

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات و دسترسی فازهای مختلف شهر پردیس می‌پردازیم.
فازهای مختلف شهر پردیس

پردیس در ارتفاع بالاتر از 1700 متر از سطح دریا واقع شده است و آب و هوای کوهستانی دارد. به همین دلیل در تمام فصول سال بدون آلودگی است. علاوه بر این به دلیل قدمت بالای این شهر جدید امکانات رفاهی مناسبی در پردیس فراهم شده است و خرید خانه در پردیس را از نظر دسترسی‌های شهری نیز توجیه می‌کند. از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر پردیس می‌توان به پیست آبعلی، دریاچه‌های تار، سد لار و مکان‌های تاریخی و دیدنی شهرستان دماوند اشاره کرد که ساکنین فازهای مختلف شهر پردیس می‌توانند از آنها دیدن کنند.

در این مطلب از دلتا به معرفی فازهای مختلف شهر پردیس و فرصت ویژه خرید آپارتمان در پردیس می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در پردیس

پردیس کجاست؟

شهر پردیس از سه بخش اصلی پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شده‌ و از سمت شرق با دماوند، از غرب با تهران، از شمال با شمیرانات و از جنوب با پاکدشت هم‌جوار است. این شهر از تهران دارای 11 فاز است که از این تعداد 6 فاز آن مسکونی است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایید.

دسترسی به پردیس

برای رسیدن به شهر پردیس می‌توانید از وسیله شخصی، تاکسی و حتی اتوبوس استفاده کنید. کافی است از اتوبان‌های شرقی استان تهران به بزرگراه تهران-پردیس بروید و با چند دقیقه رانندگی به شهر پردیس برسید. همچنین زیرساخت‌های احداث ایستگاه مترو در شهر پردیس در حال انجام است ولی تا تکمیل این پروژه چند سالی زمان می‌برد.

معرفی فازهای مختلف شهر پردیس

همانطور که گفته شد پردیس 11 فاز دارد که از این تعداد 6 فاز آن مسکونی است. فازهای 1 تا 4، 8 و 11 فازهای مسکونی پردیس هستند. در ادامه به معرفی مختصر فازهای مسکونی پردیس می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در پردیس

فاز 1 شهر پردیس

فاز 1 یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، هم دارای واحدهای آپارتمانی است و هم واحدهای ویلایی گران قیمت دارد. خانه‌هایی که معمولا دو یا سه طبقه هستند و محوطه اختصاصی دارند. به دلیل قدمت بالای فاز 1 پردیس، پیدا کردن خانه نوساز دشوار است. اما در صورتی که تازه ساخت بودن خانه در اولویت شما قرار ندارد و به دنبال خانه‌های کم واحد هستید، فاز ۱ را می‌توانید برای خرید آپارتمان انتخاب کنید.

فاز 2 پردیس

می‌توان گفت فاز 2، قلب پردیس است. بیشتر مراکز تجاری و اداری شهر پردیس در این فاز مجتمع شده‌اند. از لحاظ ارزش املاک باید گفت که گران قیمت‌ترین خانه‌ها در اینجا ساخته شده‌اند، از مجتمع‌های خوش ساخت تا خانه‌های ویلایی‌ تریپلکس. اگر سکونت در خانه‌های ویلایی پردیس را ترجیح می‌دهید، فاز ۲ پردیس به دلیل نزدیکی به مراکز خرید، انتخاب مناسبی است. همچنین قدم زدن در پارک زیبای مشاهیر می‌تواند انرژی تازه‌ای به شما منتقل کند.

فاز 3 پردیس

فاز 3 دارای مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر فازهای پردیس است. اگر تصمیم به خرید آپارتمان در پردیس را دارید و انتخاب نهایی شما فاز 3 پردیس است، دست شما برای انتخاب نوع ساختمان و متراژ باز است. همچنین قیمت خرید خانه در فاز 3 پردیس نسبت به فازهای ابتدایی ارزان‌تر است و امکانات شهری قابل قبولی در این فاز برای ساکنان فراهم شده است. محله پردیسان و مجتمع‌های هسا از سرشناس‌ترین سازه‌های فاز ۳ محسوب می‌شوند. علاوه بر این دسترسی آسان به امکانات مختلف رفاهی و سرویس حمل و نقل عمومی باعث پرطرفدار شدن این منطقه شده است.

مطلب پیشنهادی:  بهترین فرصت اجاره خانه و خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

فاز 4 پردیس

در فاز چهار پردیس مانند فاز دو، در کنار برج‌های مسکونی، خانه‌های ویلایی نیز مانند دیگر فازهای پردیس مشاهده می‌شود. فاز 4 پردیس در مقایسه با فازهای 1 تا 3 پردیس، جدیدتر محسوب می‌شود و بیشتر بافت این فاز را ساختمان‌ ویلایی تا ۳ طبقه و آپارتمان حداکثر تا ۵ طبقه تشکیل می‌دهد. از این نظر برای سکونت بسیار مناسب است. مراکز آموزشی، سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های میوه و تره‌بار متعددی در این فاز هستند که برای خرید امور روزمره نیازی به خروج از این محدوده ندارید.

فاز 8 پردیس

فاز 8، از بزرگ‌ترین فازهای پردیس از نظر وسعت و تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده است. فاز ۸ در قسمت جنوب غربی شهر پردیس قرار دارد و به جهت آب و هوای مناسبش به دره بهشت معروف است. خرید آپارتمان در فاز 8 پردیس برای سرمایه‌گذاری می‌تواند مطلوب باشد. چرا که با افزایش امکانات شهری و رونق سکونت در این فاز، قیمت آپارتمان در فاز 8 پردیس نیز افزایش خواهد یافت.

فاز 11 پردیس

اگر خواهان سکونت در برج‌های قرار گرفته در دل کوه هستید، خرید آپارتمان در فاز 11 پردیس گزینه بسیار مناسبی است. فاز ۱۱ بزرگترین فاز شهر پردیس است و کمترین فاصله را با تهران دارد. این فاز از ۵ زون یا ناحیه تشکیل شده که زون‌های ۱ و ۴ و ۵ ویو بهتری به سطح شهر دارند و طرفداران بیشتری هم دارند. تمامی آپارتمان‌های این فاز در ۱۴ طبقه توسط شرکت ترکیه‌ای کوزو ساخته شده‌اند و خوش نقشه هستند. به دلیل قیمت مناسب خرید آپارتمان در فاز 11 پردیس، سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری جذب این منطقه شده‌اند.

امکانات تفریحی و تجاری فازهای مختلف شهر پردیس

بیشتر امکانات شهر پردیس در فازهای ابتدایی آن قرار دارد که در ادامه به معرفی تعدادی از آنها می‌پردازیم.

  • پاساژ امید پردیس
  • درمانگاه مهرجرد پردیس
  • درمانگاه نورالشهدا پردیس
  • پاساژ گلها پردیس
  • چشم پزشکی مهرجرد پردیس
  • مراکز تجاری مناسبی چون پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، مجتمع ولیعصر
  • مساجد متعدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

محله شیراز تهران را بیشتر بشناسید

ساکنان خیابان شیراز جنوبی جزو سکنه قدیمی این خیابان هستند که با وجود تغییر کاربری این نقطه…