بررسی بازار اجاره در حومه تهران

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش نگاهی به قیمت اجاره در حومه تهران کرده‌ایم که در ادامه برخی از فایل‌های عرضه شده را به شما معرفی خواهیم کرد.
قیمت اجاره در حومه تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد که قیمت رهن و اجاره طی هفته اخیر به نسبت هفته گذشته در برخی از شهرهای اقماری روند افزایشی داشته است.

قیمت اجاره در پاکدشت

بررسی بازار اجاره مسکن در شهرهای اقماری اطراف تهران حاکی از آن است که هم اکنون یک واحد مسکونی 100 متری با عمر بنای 4 سال ساخت با 60 میلیون ودیعه و یک میلیون و پانصد هزار تومان اجاره در حال معامله است.

واحد مسکونی دیگری با متراژ 65 متر و دارای امکانات (آسانسور و انباری) با ودیعه 30 میلیون تومان و اجاره یک میلیون و 100 هزار تومان در حال عرضه است.

قیمت اجاره در حومه تهران

قیمت اجاره در پردیس

یک واحد آپارتمان ١٠٥ متری دوخوابه، با امکانات (آسانسور – بالکن – انباری – پارکینگ) در فاز 8 پردیس هم‌اکنون با قیمت 70 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون تومان اجاره در پردیس، آگهی فروش شده است.

واحد دیگری در فاز 4 پردیس، با متراژ 105 متر و با عمر بنای 12 سال هم اکنون با ودیعه 100 میلیون تومان و با اجاره ماهانه 3 میلیون و 500 هزار تومان در حال معامله شدن است.

قیمت اجاره در شهریار

با نگاهی به قیمت اجاره در شهریار با قیمت‌های عجیبی برخورد کردیم. برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 160 متری، با 300 میلیون تومان ودیعه و 5 میلیون تومان اجاره، در سایت‌های فروش آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش ۳۵ درصدی تمایل به خرید ملک

از سوی دیگر یک واحد 60 متری نیز با ودیعه 70 میلیون تومان و با اجاره ماهانه یک میلیون و 900 هزار تومان در حال معامله است.

قیمت اجاره در اندیشه

قیمت اجاره در حومه تهران نشان می‌دهد، هم اکنون یک واحد 120 متری در فاز یک اندیشه بدون پارکینگ، 150 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون تومان به آگهی رسیده است.

واحدی مسکونی دیگری در فاز یک اندیشه با متراژ 135 متر و با امکانات (آسانسور – پارکینگ – انباری) با قیمت 430 میلیون تومان (رهن کامل) عرضه شده است.

اگر به دنبال اطلاع کامل‌تر و دقیق‌تری از قیمت بازار اجاره در حومه تهران هستید، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

2 دیدگاه

  1. مسعود

    28 تیر 1400 در 2:31 ب.ظ

    مرسی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      17 اسفند 1400 در 5:06 ب.ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …