مهم‌ترین نکات اجاره خانه و خرید آپارتمان در کارگر جنوبی + قیمت

3
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای خرید آپارتمان در کارگرجنوبی به مبلغ زیادی نیاز ندارید؛ چرا که می‌توانید با مشاهده سایت ملکی دلتا بهترین فایل‌های خانه را با قیمت مناسب در مدت زمان کم پیدا کنید.
خرید آپارتمان در کارگر جنوبی

یکی از مزایای زندگی در کلانشهر تهران این است که شما می‌توانید با انتخاب و سکونت در یکی از خیابان‌های اصلی به بیشتر امکانات رفاهی آن دسترسی داشته باشید. خیابان کارگر جنوبی یکی از خیابان‌های اصلی تهران که از موقعیت بسیار خوبی برای زندگی برخوردار است؛ در صورتی که تمایل به خرید آپارتمان در کارگر جنوبی را دارید برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خیابان کارگر جنوبی

کارگر جنوبی منطقه چند است؟

به‌طورکلی خیابان کارگر به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که بخش شمالی آن از میدان انقلاب تا بزرگراه حکیم ادامه دارد و بیشتر افراد خیابان کارگر شمالی را با نام امیرآباد می‌شناسند. خیابان کارگر جنوبی نیز از میدان انقلاب تا میدان راه‌آهن ادامه دارد که در منطقه 11 شهرداری قرار دارد و جزء شریان‌های اصلی شهر نیز به شمار می‌آید که از  شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به میدان راه آهن متصل می‌شود؛ و در مجاورت با محله‌های راه آهن، فلسطین، قلمستان، منیریه، برادران جوادیان، امیریه و هلال‌احمر قرار دارد؛ قبل از انقلاب خیابان کارگر جنوبی را با نام سی‌متری می‌شناختند.

نقشه

 دسترسی به خیابان کارگر جنوبی چگونه است؟

از مزایای خرید آپارتمان در کارگر جنوبی دستسری آسان به همه نقاط شهر است. با توجه به اینکه این خیابان جزو شریان‌های اصلی شهر به شمار می‌آید، دسترسی آن نیز به سایر نقاط تهران بسیار خوب است پس اگر قصد خرید آپارتمان در کارگر جنوبی را دارید خیالتان از بابت رفت‌وآمد راحت باشد.

تنها نکته درباره تردد در این خیابان با خودروی شخصی این است که خیابان کارگر جنوبی در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و نمی‌توانید هر ساعت از روز که بخواهید در این خیابان با وسیله نقلیه شخصی رفت‌وآمد کنید.

بهترین مسیر دسترسی مترو خیابان کارگر جنوبی است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این محله، ایستگاه‌های مترو بسیاری نیز در این محدوده قرار دارد. نزدیک‌ترین مترو به خیابان کارگر جنوبی ایستگاه‌های راه آهن، انقلاب، میدان حر، دانشگاه امام علی و مهدیه است.

علاوه بر خطوط مترو، خط اتوبوس‌رانی تندرو نیز از این خیابان عبور می‌کند و از طریق آن نیز می‌توانید به تمام نقاط شهر از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب دسترسی داشته باشید. خط تاکسی‌رانی نیز برای این محدوده همیشه فعال است.

مطلب پیشنهادی:  هر آنچه که باید از محله دارآباد بدانید

دسترسی به خیابان کارگر جنوبی

بررسی قیمت خرید خانه در خیابان کارگر جنوبی

با وجود اینکه این خیابان در مرکز شهر واقع شده و دسترسی و امکانات خوبی دارد؛ اما قیمت خانه در آن نسبت به سایر محلات و حتی نسبت به خیابان کارگر شمالی متعادل‌تر است. در حال حاضر قیمت زمین در خیابان کارگر جنوبی بین 45 تا 117 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 90 متری نوساز در خیابان کارگر جنوبی به حدود پنج میلیارد نقدینگی نیاز دارید.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع
120 متر یک‌ساله 45,000,000 تومان
85 متر نوساز 117,647,000 تومان
63 متر 24 سال ساخت 58,730,000 تومان

بررسی اجاره خانه در کارگر جنوبی

در محله کارگر جنوبی می‌توانید خانه‌های با رهن کامل یا رهن و اجاره نیز پیدا کنید. قیمت اجاره خانه در این محله به نسبت سال و سن بنا متفاوت است؛ اما نسبت به سایر محله‌ها متعادل‌تر است. با چهارصد میلیون تومان پول پیش می‌توانید یک خانه بدون اجاره ماهانه در این محله اجاره کنید.

متراژ

سن بنا

رهن اجاره
50 متر 16 سال ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان
120 متر 7 سال ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۰,۰۰۰ تومان
36 متر 26 سال ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توافقی

خرید آپارتمان در کارگر جنوبی و امکانات این محله

اگر قصد خرید آپارتمان در کارگر جنوبی را دارید اصلا نگران امکانات این منطقه نباشید. از آنجایی که این خیابان در مرکز شهر واقع شده است می‌توان گفت از همه جهت امکانات متنوع و بسیاری دارد. انواع کافه‌ها و رستوران‌ها، مراکز خرید و آموزشی، مکان‌های تفریحی و رفاهی را می‌توانید در این محله ببینید.

جاهای دیدنی کارگر جنوبی

سخن پایانی

از آنجایی که کارگر جنوبی در مرکز شهر واقع شده بافت خانه‌های آن اغلب قدیمی است. چند سالی است که آپارتمان‌های لوکس و برج‌های زیبایی در این محله ساخته شده‌اند برای همین خانه‌های یک سال ساخت یا بیشتر، در این محله زیاد به چشم شما خواهد خورد. اگر قصد خرید آپارتمان در کارگر جنوبی را دارید این نکته را در نظر داشته باشید.

3 دیدگاه

  1. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب « کارگرجنوبی، خیابانی با بافتی اداری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب « کارگرجنوبی، خیابانی با بافتی اداری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب « کارگرجنوبی، خیابانی با بافتی اداری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…