کمبود 6 میلیون مسکن در کشور

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه به کمبود 6 میلیون مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: کمبود مسکن ناشی از عدم صنعتی‌شدن ساختمان‌سازی در کشور است.
کمبود 6 میلیون مسکن در کشور

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، کیوان کاشفی با بیان اینکه تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی باید قبل از وقوع مشکلات آنها را پیش‌بینی و برای عبور و حل آن برنامه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: انبوه سازان ساختمان اگر معضلات امروز بازار مسکن کشور را پیش‌بینی می‌کردند و از قبل خودشان را برای صنعتی کردن آماده می‌کردند، اکنون می‌توانستند به کشور در حل این معضل و بحران مسکن کمک کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه به کمبود 6 میلیون مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه ساختمان‌سازی در کشور صنعتی نیست، نمی‌توانیم با سرعت نیاز کشور را حل کنیم. به همین خاطر مجبور شده‌ایم برای حل معظل مسکن نگاه خود را به خارج از کشور از جمله چین و ترکیه معطوف کنیم.

کاشفی ابراز داشت: دولت، ساخت یک میلیون واحد مسکونی را در سال تعهد کرده و رسیدن به این هدف با توجه نبود صنعت ساختمان‌سازی در کشور بسیار مشکل است.

کمبود 6 میلیون مسکن در کشور

کاشفی گفت: اگر حوزه ساختمان سازی صنعتی شود، به سرعت پروژه‌های عمرانی مانند ساختمان‌سازی در کمترین زمان ممکن اجرایی می‌شود. در ضمن هزینه تمام شده پروژه‌ها به خاطر ماشینی شدن کارها و کاهش زمان اجرای آن‌ها بسیار پایین می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  زمان تسهیلات پرداختی بخش ساخت مسکن سه سال شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه خواستار تلاش بخش خصوصی ساختمان سازی در راستای صنعتی شدن شد و گفت: اگر خودمان را در این صنعت توانمند کنیم و برای رقابت با کشورهای خارجی آماده نماییم، آینده بسیار خوب و پررونقی پیش‌رو خواهیم داشت.

کاشفی در پایان گفت: بازار بسیار خوب پروژه‌های عمرانی کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه خواستار تمرکز بخش خصوصی ساختمان سازی در حوزه صنعتی شدن است.

مطالعه بیشتر: مطلب «چگونه درآمد خود را در املاک افزایش دهیم؟» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «کمبود 6 میلیون مسکن در کشور» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …