جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در وحیدیه + جدول

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وحیدیه تهران، یکی از بهترین محله‌های شرقی تهران است که امکانات فراوانی را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد. این محله در منطقه 8 تهران قرار گرفته و شهرداری به آن اهمیت ویژه‌ای داده است.
اجاره و خرید آپارتمان در وحیدیه

برای شروع یک زندگی شیک، راحت و مرفه در قلب تهران، فرصت اجاره، رهن و خرید آپارتمان در وحیدیه تهران را از دست ندهید. ما با افتخار می‌خواهیم شما را به سایت ملکی دلتا دعوت کنیم. در این سایت می‌توانید آپارتمان‌هایی بی‌نظیر را برای خرید و اجاره آپارتمان در وحیدیه بررسی کنید.

خرید آپارتمان در وحیدیه تهران محله‌ای پر طرفدار و ایده‌آل

محله وحیدیه در شرق تهران و منطقه 8 شهرداری قرار دارد؛ در واقع وحیدیه نام جدیدی است که برای خیابان داوودی انتخاب کرده‌اند. این محله از شمال به خیابان مدنی، از شرق به خیابان داوودی، از جنوب به خیابان دماوند و از غرب به خیابان سبلان جنوبی و سبلان شمالی دسترسی دارد. همچنین در مجاورت محله‌های شاهد، ارامنه، زرکش، سبلان، تسلیحات و لشکر می‌باشد. با توجه به شرایط متناسب برای زندگی و کسب و کار، وحیدیه تهران به عنوان یک محله پرطرفدار شناخته می‌شود؛ چرا که یکی از چهارراه‌های مشهور در وحیدیه، چهارراه نظام‌آباد است که به نام مهاجرت نظام‌آبادی‌های اراک شناخته می‌شود.

در محله وحیدیه تهران، خیابان‌های مهمی وجود دارند که رفت و آمد و دسترسی به هر نقطه‌ای از این محله را آسان‌تر می‌کنند. برخی از این خیابان‌ها عبارتند از: بخت آزاد، شهید مدنی، سبلان، دماوند، شهید داوودی، سبلان جنوبی و سبلان شمالی. همچنین، خیابان وحیدیه نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های این محله شناخته می‌شود.

 

خرید آپارتمان در وحیدیه

نقشه محله وحیدیه

دسترسی به محله وحیدیه

این محله در محدوده‌ طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و افرادی که خودروی شخصی دارند، به راحتی می‌توانند به مکان مورد نظر خود برسند. در این محله ایستگاه‌های اتوبوس و مترو وجود دارد تا رفت و آمد را برای عموم تسهیل سازد. نزدیکی به خیابان سبلان باعث شده است که مراکز خرید و تفریح متنوع آن مورد استفاده‌ ساکنان وحیدیه نیز باشد؛ همچنین ساکنان محله‌ وحیدیه برای رفت و آمد نیز از امکانات محله‌ سبلان استفاده می‌کنند. ایستگاه مترو نزدیک به این محله، ایستگاه سبلان می‌باشد.

امکانات محله وحیدیه تهران

محله وحیدیه دارای بوستان‌های فراوانی است که می‌توانید در آن‌جا ورزش کنید و از فعالیت‌های روزمره خود لذت ببرید. این بوستان‌ها امکانات ضروری مانند پارکینگ، مسیرهای پیاده‌روی، بناهای تاریخی و فضاهای سبز دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در طالقانی کرج چقدر پول می‌خواهد؟

علاوه بر آن، وحیدیه دارای مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها، بانک‌ها و امکانات تفریحی و سرگرمی دیگر است. همچنین، برخی از بهترین مدارس و دانشگاه‌ها در این محله قرار دارند که این امر برای خانواده‌ها با فرزندان تحصیل‌کرده بسیار مهم است.

بنابراین، محله وحیدیه تهران با امکانات ویژه خود، به عنوان یکی از بهترین محله‌های شهر تهران محسوب می‌شود. این محله با موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات برتر خود، ساکنان را با راحتی و رفاهی بی‌نظیر همراه می‌سازد.

خرید آپارتمان در محله وحیدیه

قیمت خرید آپارتمان در وحیدیه مانند هر محله دیگر با توجه به مکوقعیت جغرافیایی، نوع ساختمان و امکانات آن تعیین می‌شود؛ به طور کلی قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 40 تا 70 میلیون متغیر است؛ برای مشاهده آگهی‌ها و آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

متراژ سن بنا قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
81 متر 8 سال ساخت 58,889,000 4,770,000,000
75 متر 2 سال ساخت 70,667,000 5,300,000,000
46 متر 10 سال ساخت 65,217,000 3,000,000,000

بررسی اجاره آپارتمان در وحیدیه

در صورتی که قصد اجاره آپارتمان در یکی از بهترین محله‌های تهران را دارید، آن‌ هم با مبلغی مناسب، محله وحیدیه انتخاب بسیار خوبی است؛ برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌های اجاره آپارتمان در وحیدیه می‌توانید جدول زیر را مشاهده کنید.

متراژ سن بنا قیمت رهن (تومان) قیمت اجاره (تومان)
110 متر نوساز 500,000,000 15,000,000
95 متر 6 سال ساخت 850,000,000 1,000,000
90 متر نوساز 750,000,000 —–

 

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «محله وحیدیه، همان خیابان داوودی قدیم» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…