محله مدائن تهران کجاست؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله مدائن یکی از محله‌های منطقه هشت تهران است. اگر قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید، تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.
محله مدائن و امکانات آن

خرید آپارتمان در محله مدائن

منطقه هشت تهران بسیار گسترده بوده و محله‌های زیادی را در بر گرفته است. یکی از محله‌های این منطقه، محله مدائن است. اگر قصد خرید آپارتمان در مدائن تهران را دارید، تا انتهای این گزارش با دلتا مگ همراه باشید.

مدائن در منطقه هشت شهرداری و محدوده شرقی تهران قرار گرفته است. این محله از شمال با خیابان آیت شمالی و بزرگراه سردار سلیمانی، از جنوب با خیابان ثانی و خیابان رودباری و از غرب با خیابان آیت جنوبی و میدان نبوت محدود شده است. مدائن در مجاورت محله‌های نارمک شمالی، دردشت، نارمک، نارمک جنوبی و نارمک شرقی قرار دارد. نزدیکی مدائن به نارمک یک ویژگی مثبت برای آن می‌باشد. زیرا در نارمک مراکز و مغازه‌های زیادی برای خرید وجود دارد. همین امر افراد زیادی را به سمت محله نارمک و یا مدائن متمایل می‌کند.

خرید آپارتمان در محله مدائن

قیمت خرید آپارتمان در محله مدائن

در این محله امکانات رفاهی به اندازه کافی وجود داشته و محله‌ای مناسب برای خرید یا اجاره آپارتمان است. قیمت ملک در این محله بسته به خیابان، متراژ، سن بنا و… متفاوت است ولی بطور کلی متوسط رو به بالاست. برای دسترسی به این محله می‌توانید از ایستگاه متروی سرسبز و ایستگاه اتوبوس آیت استفاده کنید. ایستگاه متروی میدان علم و صنعت نیز به این محله نزدیک است.

مطلب پیشنهادی:  فرصت استثنایی خرید آپارتمان در تهرانسر

قیمت خرید آپارتمان در محله مدائن

نقشه محله مدائن

در تصویر زیر می توانید نقشه محله مدائن، خیابان های اطراف و محله های نزدیک آن را مشاهده کنید.

امکانات موجود در محله مدائن

از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران جوانان، بازار موبایل شرق، مجتمع تجاری امرالد استار، استخر دلفین نارمک، رستوران و کباب سنتی افق بناب، رستوران نمکدون، رستوران نارنج در محله نارمک شمالی، رستوران نمکدون، رستوران نارنج در محله نارمک شمالی و رستوران ایرانی اشاره کرد. از مراکز خرید بزرگ نزدیک به مدائن، می‌توان به مرکز خرید سون سنتر اشاره کرد.

مطالعه بیشتر: «محله وحیدیه، همان خیابان داوودی قدیم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اقدسیه تهران + قیمت خرید آپارتمان

محله اقدسیه تهران به دلیل همجواری با کاخ نیاوران، مورد توجه بسیاری از ثروتمندان قرار گرفته…