قیمت گران‌ترین خانه‌های معامله شده در تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت گران‌ترین خانه‌هایی که طی یک ماه اخیر در بازار املاک تهران معامله شده خواهیم پرداخت.
بازار املاک

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، مناطق یک و سه و برخی از محله‌ها در منطقه دو تهران، از گران‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود که قیمت بازار املاک در آن‌ها بسیار بالاست.

قیمت مسکن در این مناطق خصوصا در منطقه یک گاه به ارقامی عجیب می‌رسد و در یک ماه اخیر برخی از واحدها با قیمت بالای  100میلیون تومان به ازای هر متر مربع نیز به فروش رسیده که با توجه به متراژ بالای واحدها، اعدادی عجیب به ثبت رسیده است.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از گران‌ترین واحدهایی که در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

بازار املاک

لازم به ذکر است، این ارقام بر اساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است. این ارقام به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های مذکور را عنوان نمی‌کند و قیمت مسکن در هر محله با توجه به عوامل مختلف، متفاوت است.

نگاهی به قیمت خانه‌های لاکچری

یکی از واحدهای گران‌قیمتی که در این بازه به فروش رسید، یک خانه 273 متری و 22 ساله در اقدسیه بود. این خانه متری 111 میلیون و 941 هزار تومان فروخته شد. همچنین برای خرید یک خانه  512متری و 50 سال ساخت در قیطریه حدود 120 میلیون تومان برای هر متر مربع پرداخت شد که قیمت کل واحد چیزی حدود 60 میلیارد تومان بوده است.

مطلب پیشنهادی:  مشکلات ثبتی و ملکی طرح نهضت ملی مسکن رفع می‌شود

از گران‌ترین واحدهایی که در طی این مدت در تهران ثبت شد، واحدی 452 متری و 30 ساله در نیاوران بود که قیمت نهایی آن حدود 74 میلیارد تومان ثبت شد. واحدی 218 متری و نوساز در الهیه نیز با قیمت 156 میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش رسید.

یک دستگاه آپارتمان 248 متری و 10 ساله در فرمانیه با قیمت 121 میلیون تومان به ازای هر متر مربع به فروش رفت. واحدی 75 متری و یک ساله در ولنجک نیز متری 108 میلیون و 822 هزار تومان تومان معامله شد.

سعادت‌آباد و شهرک غرب نیز محله‌هایی گران قیمت در منطقه دو شهرداری تهران محسوب می‌شوند و قیمت مسکن در این محله‌ها نیز برخی اوقات با قیمت مسکن در منطقه یک برابر است. واحدی 183متری و نوساز در سعادت‌آباد متری 155 میلیون تومان و یک خانه 164متری و 35 ساله در شهرک غرب متری 109 میلیون و 223 هزار تومان فروخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…