با محله سهروردی بیشتر آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد خرید خانه در محله زیبای سهروردی را دارید، این مطلب به شما کمک زیادی خواهد کرد.
ایستگاه مترو سهروردی

گسترش امکانات در تهران نسبت به شهرهای دیگر باعث روی آوردن افراد زیادی به این شهر شده است. از طرفی روز به روز بر تعداد محله‌های تهران هم افزوده می‌شود. یکی از این محله‌های خوب در تهران، سهروردی است. با دلتا مگ همراه باشید تا با این محله جذاب بیشتر آشنا شوید.

خرید خانه در سهروردی

محله سهروردی یکی از محله‌های بسیار مهم در منطقه ۷ تهران است. قسمت شمالی این محله برای ساکن شدن بهتر است و بخش جنوبی هم بیشتر به‌عنوان منطقه‌ای تجاری و اداری شناخته شده است. پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید خانه در این محله را دارید، به سراغ بخش شمالی آن بروید.

محله سهروردی خیلی محله قدیمی نیست. در نتیجه اغلب خانه‌های آن نوساز است. به‌دلیل نوساز بودن بیشتر ساختمان‌ها قیمت آن نیز کمی بالا است.

مرکز خرید سهروردی

اتصال راحت به راه‌های اصلی

سهروردی از سمت جنوب به خیابان بهار شیرازی، از شمال به پل سید خندان، از شرق به اتوبان رسالت و از غرب به خیابان برازنده متصل است.

قیمت آپارتمان در سهروردی

همانطور که در بالا ذکر شد، این منطقه به‌دلیل داشتن خانه‌های نوساز، اغب قیمت بالایی دارد. قیمت خرید خانه در سهروردی به طور میانگین از متری ۴۰ میلیون تومان به بالا است. به طور میانگین می‌توان گفت هر چه به شمال و جنوب این منطقه نزدیک تر می‌شویم، هزینه‌ ملک بیشتر و در نقاط شرق و غرب و همچنین شمال شرق، ارزش ملک به نسبت کمتر از دیگر نقاط است.

مطلب پیشنهادی:  ابن‌ بابویه محله‌ای با قدمت هزار ساله

امکانات موجود در سهروردی

از دلایلی که باعث گران بودن خانه‌های سهروردی شده، وجود امکانات متعدد است. این منطقه به دلیل متصل بودن به بسیاری از راه‌های اصلی مثل خیابان ارسباران، مطهری و سید خندان بسیار مورد توجه بوده و علاوه بر راه‌های اصلی به دو ایستگاه متروی سهروردی و شهید قدوسی نیز دسترسی دارد که این دو باعث سهولت رفت و آمد در این منطقه می‌شود.

خیابان در سهروردی

در این منطقه امکانات رفاهی از جمله مراکز درمانی، مدارس آموزشی، اماکن مذهبی و مراکز تجاری بسیاری است. از جمله امکانات درمانی می‌توان به بیمارستان جراحی پیروز، درمانگاه اعصاب و روان سهروردی و تعداد بسیار زیادی داروخانه اشاره کرد. همچنین این منطقه به دلیل داشتن چند مدرسه بسیار خوب، موسسه‌های آموزشی زبان‌های خارجی و یک دانشگاه، از لحاظ آموزشی مرفه به حساب می‌آید.

در قسمت شمالی این منطقه هم تعداد بسیار زیادی مغازه‌، رستوران‌، کافه و غیره وجود دارد.

سخن آخر

اگر به دنبال محله‌ای هستید که امکانات زیادی در اختیار شما قرار دهد و دسترسی به مکان‌های دیگر را برای شما راحت‌تر کند، پیشنهاد ما به شما محله سهروردی است.

پیشنهاد مطالعه: «سهروردی شمالی محله‌ای پرطرفدار برای خرید آپارتمان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…