بهترین مراکز درمانی شهر ری را بشناسید

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مراکز درمانی شهر ری با داشتن تیمی از پزشکان و پرستاران مجرب و با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی مدرن، به بیماران خود خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهند؛ برای آشنایی با بهترین مرکز درمانی شهر ری همراه ما باشید.
مراکز-درمانی-شهر-ری

شهر ری از مناطق قدیمی و تاریخی تهران است که در منطقه 20 شهرداری قرار دارد؛ تاریخچه این شهر به دوران باستان باز می‌گردد و از آن زمان تا کنون به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی، شهر ری از اهمیت بسیاری در تاریخ ایران برخوردار بوده است. امروزه، شهر ری با وجود تحولاتی که در دوره‌های مختلف گذرانده، به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان تهران شناخته می‌شود که از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برخوردار است؛ یکی از این امکانات رفاهی که باعث شده افراد بسیاری به سمت این شهر گرایش داشته باشند، مراکز درمانی شهر ری است که بیشتر آن‌ها دولتی هستند؛ شما با مراجعه به این مراکز درمانی، می‌توانید بهترین پزشکان متخصص را پیدا کنید و نسبت به مراکز خصوصی، هزینه کم‌تری بایت درمان بپردازید. برای آشنایی با این مراکز درمانی تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های شهر ری در سایت ملکی دلتا

 

خرید آپارتمان شهر ری

بیمارستان و مراکز درمانی شهر ری 

چنانچه ساکن تهران هستید و قصد دارید از مراکز درمانی شهر ری استفاده کنید؛ ما در ادامه بهترین مراکز درمانی را با جزئیات به شما معرفی خواهیم کرد. بیمارستان‌ های شهر ری عبارتند از:

بیمارستان شهید رجایی

شهید رجایی یکی از بیمارستان های شهر ری است که در سال ۱۳۴۴ تأسیس شد و بعد از شهادت دکتر شهید محمدعلی رجایی در سال ۱۳۶۶، نام این بیمارستان به افتخار او تغییر یافت. این بیمارستان با مساحتی بیش از ۳۰ هزار متر مربع و با بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستانی، یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های استان تهران محسوب می‌شود.

بخش‌های مختلف این بیمارستان شامل: بخش اورژانس، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش جراحی و ارتوپدی، بخش بیماری‌های داخلی، بخش زنان و زایمان و … است که خدمات پزشکی و درمانی متنوعی را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که بیمارستان شهید رجایی دارای بخش تخصصی برای کودکان است که در این بخش خدمات پیشرفته‌ای مانند مانیتورینگ، درمان بیماری‌های عفونی، بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های تنفسی، بیماریهای پوستی، بیماری‌های اورولوژیک و غیره برای کودکان ارائه  می‌شود.

آدرس بیمارستان: تهران، شهر ری، بلوار شهید رجایی، شماره ۲۸؛ همچنین، برای دسترسی به این بیمارستان می‌توانید از مسیر جاده چمران- ری، به سمت شهر ری حرکت کنید و پس از ورود به شهر ری، به سمت بلوار شهید رجایی بروید. بیمارستان شهید رجایی در این بلوار واقع شده است.

مراکز درمانی شهر ری

بیمارستان شهید بهشتی از مراکز درمانی شهر ری

در سال 1341 ساخت بیمارستان هفتم تیر شهر ری، در زمینی به مساحت 120 متر مربع آغاز شد و سرانجام در سال 1345 ساخت آن به پایان رسید. در حال حاضر این بیمارستان 240 تختخوابی، شامل بخش‌های مختلف جراحی، ارتوپدی،  مغز و اعصاب، داخلی، عفونی، شیمی درمانی، رادیوتراپی بیمارستان هفت تیر، فیزیوتراپی و تصویر برداری است و اکنون این بیمارستان به عنوان مرکز تروما جنوب تهران شناخته می‌شود. برای نوبت دهی بیمارستان هفت تیر می‌توانید از طریق نوبت دهی آنلاین سامانه سلامت یا با شماره‌گیری تلفن‌های زیر نوبت خود را رزرو کنید.

آدرس بیمارستان: تهران ، شهر ری ، انتهای خیابان شهید رجایی جنوب

شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان هفت تیر: 55238031 – 5523850

مراکز درمانی شهر ری

بیمارستان فیروزآبادی شهر ری

ایا بیمارستان فیروزآبادی دولتی است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید. بیمارستان فیروزآبادی، از مراکز درمانی شهر ری است که قدمت آن به سال 1313 باز می‌گردد و در آن زمان توسط سید رضا فیروزآبادی و با کمک دکتر امیراعلم ساخت و وقف شد. نام قدیم این بیمارستان مریض‌خانه فیروزآبادی بود. مساحت این بیمارستان 52000 تر مربع است که 222 تخت دارد و دارای بخش‌های مختلف زنان، جراحی، داخلی، گوارش، اطفال، ارتوپدی، رادیولوژی، روماتولوژی، نفرولوژی، بیهوشی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، نورولوژی، روان‌پزشک، چشم، پاتولوژی، تغذیه و داروسازی می‌باشد؛ اما آنچه که بیمارستان فیروزابادی را خاص کرده است، وجود بیش از 100 تخت در ICU ، CCU و Post CCU است که باعث شده این بیمارستان به مرکز تخصصی قلب و عروق در جنوب تهران تبدیل شود.

شماره تماس بیمارستان فیروزآبادی شهر ری: 51048 – 021

آدرس:  تهران – منطقه 20 – شهر ری – خیابان فدائیان اسلام –  نرسیده به میدان شهر ری – بیمارستان فیروز آبادی

مراکز درمانی شهر ری

دارالشفا کوثر از مراکز درمانی شهر ری

دارالشفا کوثر یک مجموعه درمانی خصوصی در شهر ری است که در نزدیکی حرم مطهر عبدالعظیم ساخته شده است. این مجموعه درمانی شامل بیمارستان، درمانگاه دارالشفا کوثر شهر ری، آزمایشگاه و کلینیک است. که در آن بخش‌های مختلفی مانند بخش‌های جراحی عمومی، جراحی زنان، جراحی ارتوپدی، بیماری‌های داخلی، نوزادان، اورژانس و غیره وجود دارد.

آدرس:  شهرري، ضلع شرقي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام، دارالشفاء كوثر

شماره تلفن دارالشفا کوثر شهر ری: 02157462000

پیشنهاد مطالعه: خرید آپارتمان و منزل مسکونی در شهر ری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…