قیمت مسکن در سعادت آباد چند؟

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش قصد داریم قیمت برخی از واحدهای مسکونی در محله سعادت آباد تهران را بررسی کنیم؛ اگر شما نیز به دنبال اطلاع از وضعیت قیمت مسکن در این محله هستید تا انتها همراه ما باشید.
قیمت خانه در سعادت آباد

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، سعادت آباد یکی از محله‌های لوکس و مدرن پایتخت به شمار می‌رود که در منطقه 2 تهران واقع شده است.

خرید خانه در این منطقه نیازمند نقدینگی بالایی است، از همین رو با یک بودجه غیرمحدود، می‌توانید صاحب یک خانه ایده‌آل شوید و در یکی از خوش آب و هواترین محلات تهران سکونت داشته باشید.

قیمت مسکن در سعادت آباد تهران حدودا دو برابر متوسط قیمت مسکن در تهران است؛ میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این محله بین 55 تا 70 میلیون تومان است.

سعادت آباد جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که تعداد زیادی پنت هاوس و واحدهای مسکونی لوکس دارد، اما یکی از معایب آن این است که شما به ندرت می توانید خانه زیر 100 متر در آن پیدا کنید، از همین رو سرمایه بالایی برای خرید خانه در این محله نیاز خواهید داشت.

قیمت خانه در سعادت آباد

هم اکنون یک پنت هاوس 320 متری، نوساز، چهار خوابه، با امکانات (مجموعه آبی – تالار  – اسکواش – سینما – آسانسور اختصاصی – تعداد پارکینگ بالا- روف گاردن و …) با قیمت 45 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

مطلب پیشنهادی:  نماینده مجلس: افزایش نرخ اجاره‌بها در تهران نگران‌کننده است

یک واحد 141 متری، 9 سال ساخت، سه خوابه، با امکانات (آسانسور- لابی – استخر و جکوزی- انباری- پارکینگ – سرایدار مقیم) توسط فروشنده 9 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک واحد 70 متری، 7 سال ساخت، دو خوابه، طبقه سوم، یک خوابه با امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ) متری 70 میلیون تومان در آگهی های ملکی امروز درج شده است؛ خرید این خانه حدودا نیازمند 5 میلیارد تومان نقدینگی است.

شما اگر بودجه کمی دارید می‌توانید به دنبال واحدهای مسکونی با سال ساخت بالاتر باشید؛ برای مثال هم اکنون یک واحد مسکونی 122 متری، 15 سال ساخت، طبقه اول با قیمت 5 میلیارد تومان عرضه شده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «باید قانون ساخت خانه باغ تغییر کند» را در مجله ملکی دلتا را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…