چرا خرید خانه در کرج بهترین انتخاب است؟

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید خانه بخرید، کرج می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
خرید خانه در کرج

کرج به عنوان یکی از شهرهای نزدیک به پایتخت برای خرید خانه، ارزش بالایی دارد. دسترسی آسان به تمام امکانات و خدمات پایتخت، این موقعیت را برای بسیاری از افراد ایجاد می‌کند که در تهران کار کنند و به راحتی به کرج بازگردند. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم از مزایای خرید خانه در کرج بگوییم. اگر  می‌خواهید از قیمت خرید آپارتمان در کرج باخبر شوید، توصیه می‌کنیم به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

خرید خانه در کرج

قیمت خرید خانه در کرج

با افزایش چشمگیر قیمت خانه و آپارتمان در تهران، خرید مسکن در شهرهای اطراف این پایتخت به عنوان یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد و خانواده‌ها در نظر گرفته می‌شود. کرج، به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران با قیمت‌های معقول‌تر و گزینه‌های متنوع مسکن، توجه بسیاری از متقاضیان خرید خانه را به خود جلب کرده است. با این حال، برخی از محلات در کرج به دلیل لوکس بودن و ویژگی‌های خاص، قیمت‌های بالاتری دارند. اما به طور میانگین، قیمت‌ خرید خانه در کرج به مراتب مناسب‌تر از تهران هستند.

خرید خانه در کرج

دسترسی به کرج

کرج مرکز استان البرز است. از شمال به مازندران، از جنوب به شهریار، از غرب به قزوین و از شرق به تهران می‌رسد؛ وجود اتوبان تهران-کرج امکان دسترسی آسان به تهران و برعکس آن را فراهم کرده و از این نظر برای اهالی کرج مسئله ترافیک، مشکل‌آفرین نیست.

برای ورود به کرج می‌توانید با ماشین شخصی از اتوبان کرج و آزادراه کرج-قزوین استفاده کنید. تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی، به ویژه مترو رفت و آمد به کرج را بسیار راحت کرده است. اتوبوس و تاکسی شهری و برون شهری نیز به وفور وجود دارند.

لازم به ذکر است که ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد و فردیس از شهرستان‌های اطراف کرج هستند که از طریق اتوبان و بلوارهای عریض قابل دسترسی می‌باشند.

نقشه محله‌های کرج

مزایای خرید خانه در کرج

کرج به دلیل نزدیکی به کوهستان و دارا بودن آب و هوای معتدل‌تر و سالم‌تر، نسبت به تهران، منطقه‌ای مناسب برای زندگی است. خرید خانه در کرج خوبی‌های دیگری هم دارد، در زیر به چند مورد آن می‌پردازیم.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره خرید آپارتمان در محله آهنگ تهران

با توجه به رشد و توسعه شهر کرج، فرصت‌های شغلی در این شهر نیز افزایش یافته است. بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها در این شهر واقع شده‌اند. از این رو، افراد زیادی از شهرستان‌های اطراف و از سراسر ایران برای کار و زندگی به این شهر مهاجرت می‌کنند.

به علت مهاجرپذیری بالا، کرج تنوع فرهنگی بالایی دارد. مهاجران از اقوام مختلف ایران به کرج نقل مکان کرده و آداب و رسوم مختلفی را به شهر آورده‌اند. این شهر روز به روز توسعه پیدا کرده و زیرساخت‌های عمومی و امکانات شهری‌اش بهبود یافته است. مدارس، بیمارستان‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید و تفریحی زیادی در این شهر وجود دارد و همچنان در حال ساخت است.

برای اطلاع دقیق از جدیدترین قیمت خرید خانه در کرج و پیدا کردن بهترین گزینه به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

خرید خانه در کرج

در ادامه، چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌های خرید خانه در شهرک جهان‌نما کرج

متراژ سن بنا قیمت خرید خانه (تومان)
120 متر نوساز چهار میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون
72 متر 13 سال ساخت دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون
75 متر 10 سال ساخت دو میلیارد و هشتصد میلیون

 

نمونه قیمت‌های خرید خانه در حصارک کرج

متراژ سن بنا قیمت خرید خانه (تومان)
113 متر نوساز سه میلیارد
58 متر 12 سال ساخت یک میلیارد و دویست میلیون
50 متر 13 سال ساخت نهصد میلیون

 

قیمت‌ها براساس موقعیت مکانی ساختمان و امکانات آن متغیر است، برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ها و موقعیت ساختمان به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    11 مهر 1402 در 11:23 ق.ظ

    سلام اگر ممکنه درمورد گوهردشت هم بنویسید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…