قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه یک تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خریداران خانه در منطقه یک عموما از قشری هستند که محدودیت بودجه برای آن‌ها به اندازه متقاضیان مسکن در سایر مناطق مطرح نیست و در نتیجه هنگام خرید ملک ترجیح می‌دهند خانه نوساز یا تازه ساز دو سه سال ساخت خریداری کنند.
قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در گران‌ترین منطقه بازار مسکن در آذر ماه تغییر محسوسی نسبت به آبان نداشته است، اما معدود فروشندگان واحد‌های نوساز در اعلام قیمت مسیر دیگری را در پیش گرفته اند.

به طور کلی واحد نوساز و کلید نخورده در فایل‌های موجود نزد بنگاه‌ها در منطقه یک کم است و همین امر سبب شده دست متقاضیان خانه در این منطقه برای جست وجو به حد کافی باز نباشد.

در منطقه یک نیز متقاضیان مصرفی با استطاعت ویژه خرید در این منطقه کم نیستند و این گروه می‌توانند از میان فایل‌های چند ساله، گزینه به اصطلاح «به قیمت رسیده» با قیمت معقول‌تر پیدا کنند، اما اگر فردی متقاضی خرید واحد نوساز باشد، گزینه‌های اندکی برای انتخاب دارد که آن هم با قیمتی عرضه شده که نیازمند چانه زنی است.

برخی سازنده‌هایی که اکنون در منطقه یک تصمیم به فروش واحد‌های تکمیل شده و نوساز خود گرفته اند، قصد خرید زمین در مناطق دیگر شهر از قبیل مناطق ۲، ۵ و… را دارند و می‌خواهند نسبت به خرید زمین در مناطق دیگری که تقاضای مصرفی بیشتری در آنجا وجود دارد، اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی:  نبض بازار اجاره در نیمه تابستان

قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه یک تهران

قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه یک تهران

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در تهران با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

قیمت خرید آپارتمان در نیاوران، جمال آباد با متراژ 110 متر و 2 سال ساخت / قیمت : 110 میلیون.

فروش ملک در آجودانیه، دهم با مساحت 160 متر و 15 سال ساخت / قیمت: 70 میلیون.

مظنه قیمت خانه در شریعتی نرسیده به تجریش با متراژ 155 و 22 سال ساخت / قیمت: 45 میلیون.

خرید خانه در فرمانیه، عسگریان با 150 متر مساحت و 3 سال ساخت / قیمت: 140 میلیون.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه 6 تهران را دارید، خرید آپارتمان در پارک لاله بهترین گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…