تغییر چشمگیر دکوراسیون با آینه پازلی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فضای دکوراسیون خود را با استفاده از آینه‌های تکه‌ای، تغییر دهید.
آینه پازلی

آینه پازلی، یکی از انواع جدید بکارگیری آینه در طراحی دکوراسیون است که با نصب آن، می‌توانید تغییرات چشمگیری را در دکوراسیون ایجاد کنید و دیگر نیازی به تغییرات عمده و پرداخت هزینه‌های بالا نخواهد بود. به طور کلی، طی سال‌های اخیر استفاده از آینه در فضاهای اداری و حتی خانه‌ها، بیشتر از قبل شده است و ما در مجله دلتا، قصد داریم شما را با یک مدل جدید به نام آینه پازلی آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آینه پازلی چیست؟

آینه پازلی، نوع جدیدی از آینه است که به طور سفارشی ساخته می‌شود و به دلیل این‌که در طراحی آن، تکه‌ها و قطعات آینه در کنار هم قرار می‌گیرند و شکل پازل می‌شوند، این گونه نامگذاری شده‌اند. مدل‌های ساده‌تر این نوع آینه، به سرعت آماده می‌شوند اما مدل‌های طرحدار، به طراحی دقیقی نیاز دارند و آماده سازی‌شان کمی زمانبر خواهد بود.

آینه پازلی

این نوع آینه دکوراتیو، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته برش خورده می‌شود و کنار هم قرار گرفتن قطعات آینه، ظاهر آن را جذاب‌تر می‌کند و دکوراسیون فضا، شیک و خاص به نظر خواهد رسید. شما می‌توانید آینه را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متناسب با فضا سفارش دهید.

تغییر فضای دکوراسیون با آینه پازلی

اگر زمانی تصمیم داشتید تغییر چشمگیری را در طراحی دکوراسیون ایجاد کنید، حتما سراغ آینه پازلی بروید، چرا که با نصب این آینه‌ها نه تنها فضا بزرگ‌تر نشان داده می‌شود، بلکه هزینه کمتری را هم پرداخت خواهید کرد. البته این را هم در نظر داشته باشید که ابعاد، رنگ و مدل آینه را باید هماهنگ با دیگر وسایل و متناسب با فضایی که در اختیار دارید، سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ مدل مبل کلاسیک که هرگز از مد نمی‌افتند!

نکته قابل توجه این است که این نوع از آینه‌های دکوراتیو، به راحتی تمیز می‌شوند و جای لک روی آنها باقی نمی‌ماند. از آینه پازلی می‌توان برای مکان‌هایی مانند سالن‌های زیبایی، اماکن ورزشی و حتی لابی استفاده کرد و مدل‌هایی که رنگ نقره‌ای، مسی و طلایی دارند، جزء پرطرفدارترین‌ها به حساب می‌آیند.

آینه پازلی

نصب آینه پازلی

در زمان نصب آینه پازلی، دقت داشته باشید که برش آینه‌ها باید یکدست باشد، چرا که هر گونه ایراد در ساختارشان باعث می‌شود تا زیبایی آینه گرفته شود. برای نصب، از چسب مخصوص آینه و یا چسب آکواریوم استفاده می‌شود که قدرت چسبندگی بالایی دارند و در طولانی مدت، شل نمی‌شوند. محل نصب آینه نیز باید کاملا صاف باشد.

برای نصب، بهتر است قطعات آینه از پایین چسبیده شوند و کاملا محکم به دیوار نصب گردند. زاویه و فاصله تکه‌ها که در کنار هم قرار می‌گیرند، باید کاملا دقیق باشد و این کار به گونه‌ای انجام شود که آینه دچار شکستگی نشود. توصیه می‌شود کار نصب، توسط متخصص انجام شود.

تعداد کلمات مطلب: 434

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ٰدکوراسیون اتاق خواب پسرانه، فضایی جذاب و پرانرژی

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، علاوه بر زیبایی، باید فضایی را فراهم کند که فرزندتان بتواند در…