دکوراسیون سفید طلایی به سبک مدرن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب هوشمندانه رنگ طلایی و سفید در کنار هم برای دکوراسیون داخلی.
دکوراسیون سفید طلایی

انتخاب دکوراسیون سفید طلایی، یکی از شیک‌ترین آیتم‌های طراحی داخلی به حساب می‌آید و رنگ طلایی، از آن دسته از رنگ‌هایی است که باعث می‌شود فضای پذیرایی شیک و مجلل به نظر برسد. اما زمانی‌که از ترکیب دو رنگ سفید و طلایی در طراحی دکوراسیون خود استفاده می‌کنید، باید یک سری آیتم‌ها را مد نظر قرار بدهید و انتخاب اصولی‌تری داشته باشید. پس اگر طرفدار دکوراسیون سفید طلایی هستید، تا انتها با مجله دلتا همراه باشید تا نکات کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم.

دکوراسیون سفید طلایی

راهنمای انتخاب دکوراسیون سفید طلایی

استفاده از رنگ طلایی، زرق و برق خاصی را به فضای شما می‌دهد و در ترکیب با رنگ سفید هارمونی خاصی پیدا می‌کند. اما باید این را در نظر بگیرید که اگر نسبت رنگ طلایی بیشتر از رنگ سفید باشد، ممکن است خیلی زود از فضا و دکوراسیون خود دلزده شوید. به همین خاطر، نیاز است که در انتخاب دکوراسیون سفید طلایی برای پذیرایی خود، یک سری نکات را مد نظر قرار بدهید.

  • استفاده از رنگ‌های مکمل

در دکوراسیون سفید طلایی، بهتر است از رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و یا بژ به عنوان رنگ‌های مکمل استفاده شود، چرا که این رنگ‌ها تضاد و البته هماهنگی خاصی را در فضا ایجاد می‌کنند و دیگر رنگ طلایی چشم را نمی‌زند.

  • رنگ دیوارها

برای مدرن‌تر شدن دکوراسیون سفید طلایی، بهتر است رنگ دیوارها سفید باشد و یا از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که رگه یا طرح‌های طلایی داشته باشند. هم چنین می‌توانید رنگ دیوارها را از رنگ‌های مکملی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، انتخاب کنید. پتینه ورق طلا هم می‌تواند فضای مدرن‌تری را در دکوراسیون شما ایجاد کند.

  • رنگ فرش و قالیچه

تا حد امکان سعی کنید در این نوع طراحی دکوراسیون، از انتخاب فرش طلایی رنگ خودداری کنید. فرشی را انتخاب کنید که بیشتر رنگ‌های روشن مانند کرم در آن بکار رفته باشد تا تضاد بهتری میان وسایل برقرار شود.

  • رنگ کفپوش

برای این نوع دکوراسیون، کفپوش‌های سرامیکی با رنگ سفید و یا پارکت‌های رنگ روشن، بهترین گزینه هستند.

مطلب پیشنهادی:  با چند ایده ارزان دکور خانه خود را پاییزی کنید

دکوراسیون سفید طلایی

  • رنگ اکسسوری‌ها و لوازم تزئینی

افرادی که طرفدار دکوراسیون سفید طلایی هستند، تمایل بیشتری به انتخاب اکسسوری‌های طلایی دارند، اما در انتخاب نسبت این رنگ به سفید و یا رنگ‌های مکمل دقت کنید و زیاده روی نکنید.

نکات مدرن‌تر شدن دکوراسیون سفید طلایی

  • در دکوراسیون با ترکیب رنگ سفید و طلایی، نورپردازی بسیار مهم است و نباید از نور زیاد استفاده شود. در بسیاری از موارد، در این نوع دکوراسیون از نورهای مخفی استفاده می‌شود و شدت نور هم باید تنظیم شود.
  • می‌توانید از ترکیب طلایی مات و براق در کنار هم استفاده کنید، تا فضا مدرن‌تر به نظر برسد. اگر قرار است بیشتر وسایل شما طلایی باشند، حالت مات بیشتر توصیه می‌شود.
  • در پرده‌ها و یا کوسن‌ها هم بهتر است از رنگ‌های مکمل استفاده کنید و در طراحی مدرن، پارچه‌های مخمل و ابریشم جایگاه ویژه‌تری دارند.
  • رنگ کابینت‌ها در دکوراسیون سفید طلایی باید به گونه‌ای باشد که خیلی چشم را نزند و معمولا استفاده از رنگ طلایی در این بخش توصیه نمی‌شود. می‌توانید از رنگ‌هایی مانند مشکی و سفید برای کابینت‌ها استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد.

تعداد کلمات مطلب: 507

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…