دکوراسیون حرفه‌ای اتاق با تخت دو طبقه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تخت دو طبقه را به گونه‌ای انتخاب کنید که دکوراسیون اتاق کوچک شما، بی‌نظیر به نظر برسد.
تخت دو طبقه

امروزه و با توجه به کوچک شدن فضای آپارتمان‌ها، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از تخت دو طبقه در دکوراسیون اتاق خود استفاده کنند. انتخاب این نوع تخت، به استفاده بهینه از فضای اتاق کمک می‌کند و جا برای قرارگیری سایر لوازم نیز فراهم خواهد شد. انواعع مختلفی از تخت‌های دو طبقه در ابعاد و اندازه‌های متفاوت و مدل‌های گوناگون در بازار موجود است که می‌توانید بر اساس سلیقه و فضایی که در اختیار دارید، بهترین نوع را انتخاب کنید. ما در مجله دلتا، به بررسی کامل تخت دو طبقه می‌پردازیم تا بتوانید دکوراسیون حرفه‌ای‌تری را برای اتاق‌تان انتخاب کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی‌های تخت دو طبقه

تخت دو طبقه، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق‌های کوچک است و شما می‌توانید فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند میز تحریر، کمد و یا اکسسوری را داشته باشید. زمانی که تصمیم به خرید این نوع تخت می‌گیرد، با انواعی از مدل‌ها و طرح‌ها روبرو می‌شوید و مهم‌ترین نکته این است که نیازها و هم چنین فضای اتاق را مد نظر قرار بدهید.

تخت دو طبقه

توجه داشته باشید که صرف نظر از مدل و طرحی که انتخاب می‌کنید، تخت دو طبقه باید به اندازه کافی محکم باشد و بتواند وزن دو نفر را تحمل کند. اتصالات این تخت و همچنین پایه‌ها باید کاملا سفت و محکم باشند. اگر تخت چوبی خریداری می‌کنید، از برند و کیفیت آن مطمئن شوید، چرا که چوب به مرور زمان ممکن است پوسیده شود و یا تغییر رنگ پیدا کند.

طراحی اتاق خواب با تخت دو طبقه

شما برای اینکه بتوانید طراحی حرفه‌ای‌تری به فضای اتاق‌تان بدهید، می‌توانید تخت دو طبقه با مدل‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • تخت دو طبقه کشویی

در این مدل، زیر تخت چندین کشو تعبیه شده است که می‌توان از آن برای قرار دادن بسیاری از لوازم از جمله کتاب یا اسباب بازی‌های کوچک استفاده کرد. در صورت تهیه این مدل تخت، فضای کافی برای گذاشتن میز تحریر و کمد هم خواهید داشت.

  • تخت دو طبقه پله‌ای

این نوع تخت، دارای کشوهایی است که به صورت پلکانی طراحی شده اند و ایمنی کودک هم برای رفتن به طبقه بالای تخت بیشتر خواهد بود. این نوع تخت‌ها، بسیار زیبا و مدرن هستند و طراحی دکوراسیون اتاق را حرفه‌ای نشان می‌دهند.

  • تخت دو طبقه‌ همراه با شلف

برخی مدل‌ها، دارای شلف‌های کتابخانه‌ای به همراه میز تحریر هستند که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و یکی از گزینه‌های مناسب برای اتاق‌های بسیار کوچک هستند. این مدل‌ها طراحی لوکسی دارند و به سبک اروپایی طراحی شده اند.

مطلب پیشنهادی:  ۷ مدل کاغذ دیواری پذیرایی لوکس و زیبا

تخت دو طبقه

  • تخت دو طبقه سرسره دار

این مدل، بیشتر برای کودکان مناسب است که یک سرسره در کنار تخت تعبیه شده که برای بازی کودکان مناسب است. این تخت‌ها به اندازه کافی مستحکم هستند و نگران ایمنی کودک‌تان نباشید.

نکات مهم دکوراسیون اتاق با تخت دو طبقه

  • تخت دو طبقه دخترانه و پسرانه در بازار موجود است که معمولا توصیه می‌شود هنگام خرید، به طرح و رنگ هم توجه کنید. البته در بیشتر موارد، این تخت‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای دو جنس قابل استفاده باشند.
  • تخت دو طبقه می‌تواند چوبی و یا فلزی باشد که انواع چوبی، طرفداران بیشتری دارند و زیبایی دکوراسیون را هم چندین برابر می‌کنند.
  • اگر طراحی متفاوتی را برای اتاق‌تان در نظر دارید، می‌توانید مدل تخت دو طبقه را با هر نوع روکش و یا طرحی سفارش بدهید تا برای‌تان زده شود.

 

تعداد کلمات مطلب: 552

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…