جدیدترین مدل‌‌های روشویی دستشویی ترند ۲۰۲۴

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جدیدترین مدل‌های روشویی دستشویی را دیده‌اید؟ در این مطلب ۸ مدل جدید و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم.
جدیدترین مدل‌های روشویی دستشویی

روشویی دستشویی در چند سال اخیر تنها یک المان عملکردی در سرویس بهداشتی نیست و طراحی آن نیز اهمیت بسیاری دارد. با نگاه به مجلات معماری و طرح‌هایی که هر ساله ارائه می‌شوند، به خوبی این موضوع را درک می‌کنید. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های روشویی برای سرویس بهداشتی مدرن آشنا می‌شوید.

۸ مدل روشویی دستشویی مدرن و زیبا

زیبایی روشویی دستشویی، دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را تحت شعاع قرار می‌دهد. در ادامه با ۸ مدل شیک و زیبا آشنا می‌شوید که چشم برداشتن از آن‌ها بسی دشوار است. 😉

روشویی دستشویی سنگی روکار

روشویی روکار سنگی

این مدل روشویی دستشویی، بسیار شیک و مدرن است و برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی قابل اجرا است. می‌توانید آن را روی انواع کابینت روشویی قرار دهید و طراحی دلخواه خود را داشته باشید.

روشویی دستشویی سرامیکی مدرن

روشویی سرامیکی مدرن با طراحی خاص و جذابی که دارد، سرویس بهداشتی شما را بسیار منحصر به فرد و لوکس نشان می‌دهد. این مدل روشویی به صورت روکار و توکار قابل اجرا است. با انتخاب یک آینه چراغ دار مدرن، زیبایی روشویی شما چندین برابر می‌شود.

روشویی دستشویی سرامیکی مدرن

روشویی سرامیکی رنگی مات

روشویی رنگی مات حالتی مینیمال و جذاب دارد و برای سرویس بهداشتی خانه‌های مدرن انتخاب خوبی است. انواع رنگ‌ها را می‌توانید انتخاب کنید و فضایی شاد و جوانپسندانه در سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشید.

روشویی دستشویی رنگی مات

روشویی دستشویی کلاسیک

روشویی کلاسیک با سبک اروپایی، جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. با انتخاب یک آینه دستشویی زیبا و دیوارپوش مناسب، می‌توانید جلوه زیباتری در سرویس بهداشتی و حمام خود ایجاد کنید. در تصویر می‌بینید که چگونه تمام جزئیات با هم مطابقت دارند و فضایی یکدست و زیبا ایجاد کرده‌اند.

روشویی دستشویی کلاسیک اروپایی

روشویی چوبی آنتیک

روشویی دستشویی آنتیک که از چوب بلوط ساخته شده، بسیار گران قیمت و زیبا است. این مدل روشویی را در سرویس بهداشتی خانه‌های لوکس می‌بینید. با انتخاب یک آینه گرد و زیبا می توانید جذابیت روشویی را دوچندان کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب کابینت روشویی چوبی، دکوراسیون هماهنگ و یکدستی در سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل مبل کلاسیک مناسب خاص پسندان

روشویی دستشویی چوبی آنتیک

روشویی دستشویی برنجی

روشویی برنجی حالتی قدیمی و جذاب دارد و در تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی، زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید با انتخاب شیرآلات برنجی ساده، فضای فاخر و مجللی در سرویس بهداشتی منزل خود داشته باشید.

روشویی دستشویی برنجی

روشویی سرامیکی طرحدار

روشویی دستشویی سرامیکی طرحدار، بسیار زیبا و پرطرفدار است. انواع طرح‌های ساده و شلوغ این مدل روشویی، زیبایی خاص خود را دارند و برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک از آن‌ها استفاده می‌شود. طرح‌های شلوغ با نقوش طلایی و نقره‌ای بیشتر برای دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند و طرح‌های ساده‌تر، جلوه‌ای مدرن و امروزی به فضای سرویس بهداشتی شما می‌بخشند.

روشویی دستشویی سرامیکی طرحدار

روشویی دستشویی وینتیج

این مدل روشویی حالتی قدیمی و جذاب دارد. می‌توانید با انتخاب طرح‌های قدیمی برای کاشی حمام و سرویس بهداشتی، به جذابیت فضای خود بیفزایید. دقت کنید که شیرآلات انتخابی شما نیز حالتی قدیمی و وینتیج داشته باشند.

روشویی دستشویی وینتیج

سخن پایانی

روشویی سرویس بهداشتی انواع متنوعی دارد که هر کدام از آن‌ها زیبایی مخصوص به خود را دارند. در این مطلب ۷ مدل روشویی جدید و زیبا را به شما معرفی کردیم که در تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی کاربرد دارند و به وسیله آن‌ها می‌توانید سرویس بهداشتی و حمام خود را لوکس کنید.

تعداد کلمات مطلب: 521

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزئین خانه با گل‌ های آپارتمانی ، طبیعت را به خانه بیاورید

گل‌های آپارتمانی نه تنها به خانه شما طراوت و زیبایی می‌بخشند، بلکه فواید بسیاری برای سلامت…