قیمت مسکن در محله جابر انصاری اصفهان چند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله ای که قرار است برای خرید ملک به شما پیشنهاد دهیم، محدوده خیابان جابرانصاری است. این خیابان در محدوده شمالی شهر اصفهان و در منطقه 8 واقع شده است.
خرید آپارتمان در جابر انصاری

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، محدوده خیابان جابرانصاری با محله‌هایی همچون خانه اصفهان، رزمندگان، میرعماد، کاوه و … مجاورت دارد و از امکانات خوبی برای سکونت برخوردار است.

این خیابان یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 8 اصفهان به شمار می آید که دسترسی بسیاری خوبی به چهار جهت شهر یعنی (شرق-غرب – شمال و جنوب) دارد.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در جابر انصاری هستید لازم است که بدانید این محدوده به چهار محله لاله، عباسی، رستمی، 20 متری بهار تقسیم شده است که از محبوبیت خاصی برخوردار است، از همین رو در طی سالیان اخیر ساخت و سازهای زیادی در آن انجام شده است.

قیمت ملک در این محله تا حدودی بالاتر از محله اشراق است؛ برای مثال شما با بودجه بین 20 تا 23 میلیون تومان (هر متر مربع) در محله اشراق می توانید صاحب یک ملک نوساز شوید اما نقدینگی شما برای خرید خانه نوساز در محله جابر انصاری باید بالای 28 میلیون تومان برای هر متر مربع، بودجه داشته باشید.

شما با نقدینگی بین 17 تا 20 میلیون تومان می‌توانید در این محله صاحب خانه‌های بالای 100 متری با عمر بنای بالای 8 سال شوید؛ این قیمت‌های ذکر شده میانگین هستند چرا که همانطور که می‌دانید قیمت مسکن متناسب با سال ساخت، امکانات، موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت، نظر فروشنده و … متغییر است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت اوراق تسهیلات مسکن از تب و تاب افتاد

در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی 170 متری، کلیدنخورده، سه خوابه، طبقه دوم، با امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ) در سایت ملکی دلتا با قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است.

شما با داشتن نقدینگی زیر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به سختی می‌توانید، اقدام به خرید آپارتمان در جابر انصاری اصفهان با امکانات بالا و موقعیت مناسب کنید. پس اگر نقدینگی محدودی برای خرید خانه ندارید، خرید خانه در محله جابرانصاری با توجه به امکانات مناسبی که دارد، یکی از گزینه‌های مناسب برای سکونت خواهد بود.

نقشه خیابان جابر انصاری

خیابان جابر انصاری و امکانات مختلف این محله در تصویر زیر نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…