شیک‌ترین رنگ‌‌ها برای دکوراسیون خانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خلق فضایی شیک و مدرن در خانه با بکارگیری بهترین رنگ‌ها.
شیک‌ترین رنگ‌‌ دکوراسیون

انتخاب شیک‌ترین رنگ دکوراسیون، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از ما هنگام انتخاب وسایل خانه خود با آن روبرو هستیم و قطعا دوست داریم که همه وسایل باهم تناسب رنگ داشته باشند. رنگ‌ها، در کنار تاثیری که بر فضا و روحیه ما می‌گذارند، باعث می‌شوند تا فضا شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد و به همین خاطر، یکی از مهم‌ترین پارامترها هنگام خرید و انتخاب وسایل به حساب می‌آید. اما از کدام رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون خانه استفاده کنیم تا فضای شیکی داشته باشیم؟ در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا شیک‌ترین رنگ دکوراسیون را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین و شیک‌ترین رنگ دکوراسیون

حتما در طراحی دکوراسیون داخلی، به انتخاب رنگ اهیمت دهید، چرا که این رنگ‌ها هستند که روحیات شما را نشان می‌دهند و مهم‌تر اینکه باعث می‌شوند فضای خانه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان داده شود. در این قسمت، رنگ‌هایی را معرفی می‌کنیم که شیک هستند و بکارگیری آن‌ها در دکوراسیون، زیبایی خاصی را ایجاد خواهد کرد.

شیک‌ترین رنگ‌‌ دکوراسیون

  1. رنگ طوسی

طوسی، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هاست که تناژ ملایم دارد و به خوبی با رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی، سبز و بنفش هماهنگ می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند طوسی را ر کنار سفید استفاده کنند تا فضا شیک و مدرن به نظر برسد.

  1. رنگ سفید

سفید، شیک‌ترین رنگ دکوراسیون است که هرگز از مد نمی‌افتد و بکارگیری این رنگ به خصوص در خانه‌های کوچک، کمک می‌کند تا فضا بزرگ و دلباز نشان داده شود. ترکیب سفید و خاکستری، سفید و آبی تیره و هم چنین سفید با آبی و طوسی، بسیار پرطرفدار است و می‌توانید سفید را به عنوان رنگ قالب در نظر بگیرید و پرده‌ها یا رومبلی را آبی و یا طوسی انتخاب کنید.

  1. رنگ کرم و قهوه‌ای

ترکیب کرم و قهوه‌ای، از قدیم تا به امروز استفاده شده و از مد نیفتاده است و با انتخاب این رنگ می‌توانید فضای شیک و کلاسیک را طراحی کنید. توجه داشته باشید که در چیدمان وسایل می‌توانید از رنگ‌های مکمل کرم نیز استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  9 ایده ساده و کاربردی برای افزایش طول عمر مبل

شیک‌ترین رنگ‌‌ دکوراسیون

  1. رنگ بژ

از دیگر رنگ‌های شیک در طراحی دکوراسیون، می‌توان به بژ اشاره کرد که ترکیب سیر و روشن این رنگ در کنار قرمز، زرد و سبز می‌تواند فضای بسیار زیبایی را ایجاد کند.

  1. رنگ سبز دودی

استفاده از رنگ سبز، نه تنها فضا را شاد و باطراوت نشان می‌دهد، بلکه به شیک شدن و لوکس بودن دکوراسیون نیز کمک می‌کند. از این رنگ می‌توانید برای وسایلی مانند پرده‌ها، کوسن و فرش استفاده کنید و این نکته را هم در نظر داشته باشید که رنگ سبز نباید خیلی  قالب باشد تا دل را نزند و فضای آرامی خلق شود.

  1. ترکیب زرد و نارنجی

اگر می‌خواهید در کنار شیک بودن دکوراسیون، فضای شاد داشته باشید، حتما از ترکیب دو رنگ زرد و نارنجی استفاده کنید که حتی بکارگیری رنگ‌هایی مانند سبز و قرمز هم می‌تواند به زیباتر شدن خانه کمک کند.

شیک‌ترین رنگ‌‌ دکوراسیون

چند نکته مهم در انتخاب شیک‌ترین رنگ دکوراسیون

  • توجه داشته باشید که تنها نباید از یک رنگ استفاده شود و به همین خاطر، بهتر است که رنگ‌های مکمل را بشناسید و به صورت ترکیبی دو رنگ را استفاده کنید.
  • بکارگیری بیش از 4 رنگ در دکوراسیون، می‌تواند باعث شود فضا شلوغ یا شلخته به نظر برسد.
  • از رنگ‌هایی مانند سبز، زرد یا بنفش به عنوان رنگ قالب استفاده نکنید و همیشه سعی کنید تناسب رنگی را مدنظر قرار دهید.
  • بهتر است ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم برای وسایل در نظر گرفته شود تا فضا بی روح به نظر نرسد.

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 568

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تنها با یک تغییر اتاق خواب‌تان را مدرن کنید

چیدمان اتاق خواب مدرن و انتخاب المان‌ها، باید به گونه‌ای باشد که فضا کاملا شیک به نظر برسد…