جدیدترین مدل‌ جاکفشی برای فضای آپارتمانی

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی متناسب با طراحی دکوراسیون خانه و فضایی که در اختیار دارید.
مدل جاکفشی

انتخاب مدل جاکفشی، یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید این وسیله کاربردی باید به آن اهمیت داده شود، آن هم به این دلیل که معمولا جاکفشی در قسمتی از خانه قرار داده می‌شود که جلو چشم است و بسیار مهم است که در تناسب با فضای کلی دکوراسیون باشد. از آن‌جایی که انواعی از مدل‌ها و طرح‌ها در بازار موجود است، ما در مجله دلتا قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل جاکفشی برای فضاهای آپارتمانی بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

جدیدترین مدل جاکفشی مناسب آپارتمان

جاکفشی، محلی است برای قرار دادن کفش‌ها  و باید به گونه‌ای انتخاب شود که فضا و اندازه کافی را دارا باشد و از طرفی، متناسب با متراژ خانه و دکوراسیون داخلی انتخاب شود. از جمله مدل‌های جدیدی که برای استفاده در فضاهای آپارتمانی مناسب هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل جاکفشی

  1. جاکفشی آینه‌دار

جاکفشی آینه‌دار، یکی از مدل‌های پرطرفدار است که با خرید آن یک تیر و دو نشان می‌زنید و در کنار قرار دادن منظم کفش‌ها، می‌توانید از آینه قدی نیز استفاده کنید. نکته مهم این مدل طراحی این است که در قسمتی که آینه قدی نصب می‌شود، می‌توانید لوازم و لباس‌های خود را آن‌جا قرار دهید. اگر متراژ خانه کوچک است و یا فضای محدودی برای قرار دادن جاکفشی دارید، این مدل‌ها بهترین گزینه خواهند بود.

  1. جاکفشی کنسولی

مدل جدید جاکفشی که نقش کنسول را هم دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون مدرن به حساب می‌آید. این مدل‌ها در دو نوع کشودار و بدون کشو در بازار موجود هستند که بسته به فضایی که در اختیار دارید، می‌توانید مدل مورد نظرتان را در ابعاد مناسب انتخاب کنید، به خصوص اگر خانه کوچکی دارید.

مطلب پیشنهادی:  عروس خانه‌های ایران را می‌شناسید؟

مدل جاکفشی

  1. جاکفشی ایستاده

یکی از مدل‌هایی که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه هم پرطرفدار است، مدل‌های ایستاده و دیواری هستند که به خوبی در هر نقطه از خانه قرار می‌گیرند و بسیار هم جادار هستند. این مدل‌ها، طراحی شیک و خاصی دارند، معمولا از چوب یا فلز ساخته می‌شوند و یکی از بهترین گزینه‌ها، برای خانه‌های کوچک می‌باشند.

  1. جاکفشی داشبوردی

مدل جدید جاکفشی که افراد خاص پسند، طرفدار آن هستند و فضای کمی را هم اشغال می‌کند. طراحی مدل داشبوردی به این صورت است که از چندین قفسه و کشو تشکیل شده که درها مانند داشبورد ماشین باز می‌شوند و کفش‌ها بر روی در قرار خواهند گرفت. در هنگام خرید این مدل جاکفشی، حتما از سالم بودن لولاها و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

مدل جاکفشی

  1. جاکفشی سه تکه

جاکفشی سه تکه برای خانه‌هایی مناسب است که تعداد نفرات به نسب زیاد است و از فضای بیشتری هم برخوردار است. این مدل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای چند قسمت مجزا از هم است که بیشتر به صورت پلکانی در کنار هم قرار می‌گیرند که بسیار هم جادار هستند و فضای مدرنی را ایجاد می‌کنند.

شما می‌توانید بسته به نیازهای خود و همچنین فضایی که در اختیار دارید، یکی از جدیدترین مدل‌های گفته شده را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 488

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون شیک خانه با مبلمان رنگی

دکوراسیون خانه با مبلمان رنگی می‌تواند جلوه‌ای شیک و زنده به فضای داخلی ببخشد. انتخاب رنگ‌…