مبل راحتی مد نظر خود را با قیمتی کمتر از یافت آباد خریداری کنید

0
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در این مطلب از مجله دلتا با قیمت خرید مبلمان راحتی و انواع آن آشنا خواهید شد.
مبل راحتی مد نظر خود را با قیمتی کمتر از یافت آباد خریداری کنید

امروزه به دلیل تولید و عرضه جدیدترین مبل راحتی، خریداران با چالش های بسیاری روبرو می شوند. چرا که یافتن فروشگاهی معتبر با قیمت و کیفیت مناسب، کار چندان آسانی نیست. ممکن است که افراد مراکز فروش و تولیدی متعددی را جست و جو کنند و در نهایت موفق به انتخاب و خرید مبل مد نظر خود نشوند. علاوه بر این، یافت آباد بهترین مرکز تولید و فروش مبل در تهران شناخته می شود و ممکن است که بسیاری از خریداران به آن دسترسی نداشته باشند. بسیاری از مراکز فروش، مبلمان بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به خریدار عرضه می کنند که در نهایت چیزی جز پشیمانی و ضرر مالی برای او باقی نمی ماند. به همین دلیل یافتن مرکز فروش معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش مبلمان اهمیت بالایی دارد. ما قصد داریم برای مشکلات مذکور راه حلی ارائه داده و مطالب مفیدی در این زمینه بیان کنیم. پس همراه ما باشید.

مزایای خرید مبلمان راحتی

طراحی منحصر به فرد مبلمان راحتی، سبب نقش ویژه آن در چیدمان آیتم های دکوراتیو خانه شده است. این نوع مبلمان از مزایای ویژه ای برخوردار بوده و امکان استفاده در متراژهای مختلف و سلیقه های گوناگون را دارند. به طور کلی، مهمترین مزایای خرید مبل راحتی، شامل موارد زیر می شود:

●مقرون به صرفه بودن: مبلمان راحتی برخلاف مبل های سلطنتی، قسمت طاق و دسته های چوب منبت کاری شده ندارد. بنابراین همین مورد نیز هزینه خرید آن را تا میزان بالایی کاهش داده است.

●جلوگیری از آسیب های نخاعی: طراحی خاص مبل های سلطنتی و قدیمی، موجب عارضه های آرتروز، ناراحتی های گردنی و معضلات نخاعی در طولانی مدت می شود. در مقابل مبل های راحتی، گودی ناحیه کمر و گردن را پوشانده و سبب به حداقل رساندن آسیب به این نقاط می شود.

●سازگاری با سبک های دکوراسیون مختلف: طراحی در ساخت و رنگ بندی مبلمان راحتی، این آیتم ها را با دیگر انواع المان های دکوراتیو داخلی ست می کند.

●کاربری متنوع: از دیگر مزیت های مبل راحتی، کاربری متنوع آن است. طراحی های زیبای این مبل میتواند خانه ها، لابی ها، هتل ها، دفاتر صنعتی و اداری، رستوران ها و… مورد استفاده قرار بگیرد.

●و…

انواع مدل مبل راحتی

در حال حاضر به دلیل استقبال ویژه مشتریان، مبل راحتی با ویژگی و سبک های متنوعی تولید و عرضه می شوند. در ذیل چند مورد از انواع مدل های مبل راحتی را معرفی می کنیم:

مبل راحتی ال و کنجی

نام دیگر مبل ال، مبل گوشه ای است که یک انتخاب همه کاره و کم فضا برای اتاق نشیمن محسوب می شود. طراحی ال آن سبب شده است که به راحتی در گوشه ها جای بگیرد و امکان حداکثر استفاده از فضای موجود را فراهم کند. همچنین مبل راحتی ال، صندلی های زیادی را ارائه داده و سازگاری بالایی با چیدمان اتاق های مختلف دارد. به دلیل اینکه مبل راحتی ال در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود، به راحتی میتوانید نمونه ای هماهنگ با دکوراسیون اتاق و منزل خود انتخاب کنید.

مبل راحتی ال و کنجی

مبل راحتی ایتالیایی

ساخت بی عیب و طراحی جاودانه، ویژگی بارز مبل راحتی ایتالیایی است. اغلب این مبل ها خطوط براق، مینیمال و مواد با کیفیت دارند که حس زیبایی فضای نشیمن شما را افزایش می دهند. مبل راحتی ایتالیایی به دوام و جزئیات در طراحی و ساخت و ساز مشهور است و میتواند سرمایه گذاری طولانی مدت در زیبایی و راحتی خانه شما به شمار رود.

مبل راحتی چستر

مبل راحتی چستر یک طراحی کلاسیک است که با روکش های متمایز دکمه دار و بازوهای رول شده شناخته می شود. این مدل از مبل راحتی، حس جذابیت و پیچیدگی سنتی را ارائه داده و یکی از گزینه های مناسب برای اتاق های نشیمن رسمی است. تافت عمیق دکمه در مبل راحتی چستر، علاوه بر افزایش جذابیت بصری، راحتی آن را نیز بالا می برد. اغلب مبل های راحتی چستر فیلد با چرم غنی پوشش داده می شوند که سبب افزایش ظاهر مجلل آن می شود.

مبل راحتی چستر

مبل راحتی سکشنال

مبل راحتی سکشنال با عنوان تطبیق پذیری، امکان به حداکثر رساندن صندلی و استفاده از فضا شناخته می شود. این نوع مبل، متشکل از بخش های مختلفی است که میتوان با روش های مختلفی پیکربندی کرده و به راحتی با چیدمان اتاق مطابقت داد. مبل راحتی سکشنال در طرح های مختلفی تولید می شود که طرح ال و U یکی از پرطرفدارترین آنها است.

مبل تاکسیدو

مبل راحتی تاکسیدو، یک انتخاب مدرن و شیک محسوب می شود که ویژگی بارز آن، خطوط تمیز و شکل مستطیلی است. مبل تاکسیدو ظاهری براق و متناسب بوده و گزینه ای خوب برای فضاهای داخلی معاصر و مینیمالیستی می باشد. علاوه بر این، مبل راحتی مذکور همه کار بوده و کاربردهای متنوعی از اتاق نشیمن تا دفتر را شامل می شود. در مبل تاکسیدو راحتی و سبک در اولویت قرار می گیرد و برای افرادی که به زیبایی طراحی مینیمال علاقه دارند، توصیه می شود.

مطلب پیشنهادی:  5 نکته مهم برای خرید بهترین مبل راحتی کلاسیک

مبل لاوسون

مبل راحتی لاوسون یک انتخاب راحت و همه کاره می باشد و متناسب با طیف گسترده ای از سبک های داخلی است. شکل مربع یا مستطیل و بالشتک های مخملی در این مبل، تجربه نشستن آرام و جذاب را به مشتری ارائه می دهد. مبل لاوسون در اندازه های متفاوت و گزینه های تودوزی موجود است که موجب سازگاری آن با اندازه های مختلف اتاق و ترجیحات دکوراسیون می شود. این مبل یک انتخاب ایده آل برای اتاق های خانوادگی یا فضاهای نشیمن معمولی است که در آن راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مبل مدولار

یک راه حل نشیمنگاهی مدرن و قابل انطباق، مبل راحتی مدولار است که به شما امکان سفارشی کردن پیکربندی صندلی مطابق با نیاز خود را ارائه می دهد. این نوع مبل راحتی متشکل از بخش ها یا ماژول های مجزا است که برای ایجاد چیدمان های مختلف، هماهنگ شده اند. همچنین مبل مدولار در طیف گسترده ای از گزینه و سبک های اثاثیه یا لوازم داخلی از شیک و مدرن تا نمونه های معمولی به شما آزادی در طراحی چیدمان صندلی ایده آل را فراهم می کند.

مبل تخت خواب شو

یک انتخاب کاربردی و کم فضا برای خانه های نیازمند به مبلمان دو منظوره، مبل تختخواب شو است. این نمونه از مبل راحتی در سبک های گوناگون مانند تخت خواب های کش دار، طراحی های سبک فوتون و… طراحی می شود. توصیه می کنیم در زمان انتخاب و خرید مبل راحتی تخت خواب شو به سهولت مکانیزم تبدیل و کیفیت تشک برای یک خواب راحت را مورد توجه قرار دهید.

مبل تخت خواب شو مبل هالیدی

قیمت خرید مبل راحتی

قیمت مبلمان راحتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمیتوان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد. چرا که هر یک با ویژگی و کیفیت متفاوتی تولید می شوند و طبیعتا از قیمت یکسانی نیز برخوردار نخواهند بود. به طور مثال، قیمت مدل مبل راحتی جدید در یافت آباد با سایر مناطق متفاوت است. به طور کلی، از عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید و فروش مبل راحتی، شامل موارد زیر می شود:

●کیفیت مواد اولیه به کار رفته

●کیفیت ساخت مبل

●گارانتی و خدمات پس از فروش

●ویژگی های طراحی

●ابعاد

●رویه مبل

●نوع چوب

●برند

●مرکز تولید

●منطقه فروش

●رنگ

●و…

توصیه میکنیم اگر به دنبال خرید مبل راحتی با قیمت ارزان و مناسب هستید، مدل هایی از مبل راحتی با طراحی ساده و مبلمانی که چوب یا فلز تزئینی کمتری در آنها به کار رفته است، با قیمت کمتری عرضه می شوند.

نکات مهم در زمان خرید مبل راحتی

در زمان خرید مبل راحتی، بایستی یکسری نکات را مد نظر خود قرار دهید تا انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید. به همین دلیل، در ذیل به چند مورد از راهنمایی های لازم در این زمینه اشاره می کنیم.

●برای انتخاب مناسب رنگ مبلمان، از فروشنده بخواهید عکس با زوایای مختلف و ویدئو از کالیته پارچه را به شما ارائه دهد.

●از متریال به کار رفته در داخل مبل، اطمینان حاصل کنید. از تولید کننده درخواست کنید که توضیح کامل از اطلاعات و نحوه نگهداری چوب مورد استفاده در مبل راحتی شما را ارائه نماید.

●در صورت لحاظ تغییرات از لحاظ تعداد نفرات، نوع پارچه، رنگ و… از فروشنده بخواهید که آن را در فاکتور قید کند.

●توجه کنید که هزینه باربری از دسترس تولید کننده خارج است. پس هزینه حمل و نقل به عواملی مانند نوع باربری، نوع محصول، زمان ارسال، حجم، تعداد نفرات محصول چوبی و… بستگی دارد.

کارخانه مبل راحتی در تهران

در تهران کارخانه های بسیاری در زمینه تولید مبل فعالیت می کنند. هر یک از این کارخانه ها مبل هایی با ویژگی و سبک های متعدد عرضه می نمایند. امروزه به دلیل شرایط بد اقتصادی و کیفیت نامناسب برخی از برندهای مبل، بهتر است که تولیدکننده و مرکز فروش قابل اطمینانی را انتخاب کرد. کارخانه مبل هالیدی یک کارخانه با سابقه در زمینه تولید و فروش سرویس های چوبی مانند مبلمان، تخت خواب و..‌ است که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، مشتریان بسیاری دارد. این کارخانه در تهران است و میتوانید با خیالی راحت مبل مد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

تعداد کلمات مطلب: 1482

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان نشیمن مدرن

چیدمان نشیمن مدرن بر اساس سادگی، ظرافت و کارایی بنا شده است. این سبک با خطوط تمیز، رنگ های…