با این 7 تکنیک طلایی، محبوب دل‌ ها می‌شوید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعضی‌ شخصیت‌ها به قدری دوست داشتنی هستد که همه مردم را به خود جذب می‌کنند. اما چه رفتاری باعث داشتن چنین شخصیتی می‌شود؟
رفتار جذاب

رفتار جذاب می‌تواند شما را در دل همه جا کند. درست است که ظاهری آراسته و جذاب داشتن یک امر مهم است و با داشت این ویژگی دیگران را به خود جذب می‌کنید اما نکته مهم ‌تر اینجاست که رفتار جذاب شما قلب آدم‌ها را بدست می‌آوردی. 6 علت که شوهرتان را نسبت به شما سرد می‌کند را می‌دانید؟  با دلتامگ همراه شوید تا با نکاتی برای رفتار جذاب آشنا شوید.

  • رفتار جذاب دخترانه

خلق مثبت داشته باشید: افراد تحت تأثیر مثبت یا منفی خلق و خوی دیگران قرار می‌گیرند. با نشان دادن یک خلق و خوی مثبت و دوستانه، می‌توانید احتمال دوستی شدن با دیگران را بیشتر کنید.

رفتار جذاب

خلق و خوی مثبت داشتن به شما کمک می‌کند تا رابطه‌های خود را با دیگران بهبود بخشید و احتمال دوستی شدن با آنها را بیشتر کنید. این موضوع بر اساس تحقیقات روانشناسی تأیید شده است که نشان می‌دهد خلق و خوی ما تأثیر زیادی بر رفتار و نگرش دیگران دارد. برخی راهکارها برای داشتن خلق و خوی مثبت و دوستانه عبارتند از:

محترم باشید: با نشان دادن احترام به دیگران و نشان دادن محبت و دوستی به آنها، می‌توانید احساس خوبی را در افراد ایجاد کنید. افرادی که احترام و محبت به آنها نشان داده شود، احتمالاً به شما نیز احترام می‌گذارند و در پاسخ، به شما دوستی می‌گذارند.

رفتار جذاب

خوش صحبت باشید: استفاده از اصطلاحات و کلمات مثبت و دوستانه می‌تواند به شما کمک کند تا بر روی مسایل مشترک یا موضوعات مثبت تمرکز کنید. این نشان می‌دهد که شما به تعامل مثبت و سازنده علاقه دارید.

  • چطور یک دختر جذاب باشیم؟

باهم لحظات خوش بگذرانید: با به اشتراک گذاری لحظات خوش و تجربیات خوب، افراد می‌توانند احساس مشترکی پیدا کنند و این احساس می‌تواند به عنوان یک پایه برای دوستی و روابط مثبت برای شما و دیگران عمل کند.

مطلب پیشنهادی:  تفاوت دلبستگی و وابستگی در روابط عاشقانه چیست؟

مرموز باشید: به اشتراک گذاری روندی از دادن خودافشایی معقول و نه در حد مسائل شخصی، می‌تواند رابطه شما با دیگران را بهبود بخشد. این اطلاعات صمیمی‌تر درباره شخص مقابل به شما کمک می‌کند تا احتمالاً او را بیشتر بشناسید و به شما اعتماد کند.

رفتار جذاب

گرم و پر شور باشید: روی شایستگی و گرمای شخصیتی خود تأکید کنید. روانشناسان نشان داده‌اند که افراد به فردی که گرم و دوستانه به نظر می‌رسد، احترام بیشتری قائل هستند و به راحتی اعتماد می‌کنند.

ارزشمند باشید: با تأکید بر ارزش‌ها و باورهایی که با شخص مقابل مشترک دارید، می‌توانید رابطه خود را برقرارتر کنید و با احترام به این ارزش‌ها، او را به سمت خود جلب کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 413

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

درمان فوری گزمازدگی با 4 شربت

درمان فوری گرما زدگی به شما کمک می کند تا در بهترین حالت از تابستان خود لذت ببرید. از علائ…