امسال چه رنگ فرشی مده؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید فرش دارید و دوست دارید دکوراسیون خانه شما مدرن و زیبا باشد، این مطلب را از دست ندهید.
امسال چه رنگ فرشی مده؟

در خانه ما ایرانی‌ها فرش جایگاه ویژه‌ای دارد و به عبارت دیگر می‌توان گفت جزو جدانشدنی در خانه‌های ما است؛ انتخاب رنگ فرش در دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد و باید با سبک چیدمان خانه هماهنگ باشد؛ چرا که انتخاب اشتباه رنگ فرش می‌تواند خانه شما را کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان دهد؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم فرش های جدید 1402 را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر دوست دارید بدانید امسال چه رنگ فرشی مده؟ با ما همراه باشید.

امسال چه رنگ فرشی مده؟

هرساله در دی ماه رنگ فرش مشخص می‌شود تا افراد بتوانند برای عید فرش دلخواه خود را انتخاب کنند؛ از این روی در دی ماه سال 1401 رنگ طوسی به عنوان رنگ سال معرفی شد و تا کنون نیز جزو رنگ‌های پرطرفدار به شمار می‌آید؛ اگر قصد خرید فرش دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به مهم‌ترین سوال‌های شما در این خصوص جواب دهیم.

امسال چه رنگ فرشی مده؟

رنگ فرش سال 1402

فرش طوسی طیف‌های مختلفی از تیره تا روشن دارد که ممکن است شما قبلا هم از آن استفاده کرده باشید؛ چرا که دکوراسیون منزل با فرش طوسی زیبایی خاص خود را دارد؛ اما رنگ فرش طوسی که امسال مد شده است، ترکیبی از رنگ نقره‌ای در خود دارد و بسیار زیبا و البته روشن است؛ اما قبل از آنکه این مدل فرش را انتخاب کنید لازم است به چند نکته توجه داشته باشید.

انتخاب رنگ پرده پذیرایی

اگر قصد دارید از فرش طوسی برای پذیرایی خود استفاده کنید باید نحوه ست کرد سایر المان‌های خانه را بدانید تا بتوانید یک چیدمان اصولی و شیک داشته باشید؛ از سوی دیگر با توحه به اینکه انتخاب رنگ و مدل پرده در دکوراسیون بسیار تاثیرگذار است، بنابراین باید بدانید که چه پردهای برای پذیرایی خوب است؟

برای پذیرایی که از فرش طوسی در آن استفاده می‌شود می‌توانید  از رنگ‌هایی مانند سفید، خاکستری تیره، آبی نیلی، یا کرم استفاده کنید. این رنگ‌ها با فرش طوسی زیبا ترکیب می‌شوند و تناسب بین اجزای داخلی را حفظ می‌کنند. همچنین می‌توانید از پرده‌های با الگوها یا طرح‌های متنوع بهره ببرید که با رنگ طوسی هماهنگ باشند و جلوه‌ی زیبایی به اتاق بدهند.

مطلب پیشنهادی:  چند ایده کاربردی برای دکور آشپزخانه‌های کوچک

امسال چه رنگ فرشی مده؟

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

انتخای رنگ فرش همانطور هم که گفتیم در ابتدا به سلیقه شما و سبک چیدمان خانه ارتباط دارد؛ اما هر ساله شاهد آن بودید که یک سری رنگ برای فرش مد شد و خیلی سریع هم جای خود را به رنگ‌های دیگر دادند؛ برای مثال در سال گذشته رنگ آبی مد بود که بعد از گذشت مدت کوتاهی جای خود را به رنگ سورمه‌ای داد؛ از سوی دیگر بعضی از رنگ‌ها هم مانند کرم و قرمز همیشه مد هستند و افراد با توجه به سبک چیدمان خانه از آن استفاده می‌کنند؛ اما یکی از دلایلی که باعث شده افراد کمتری مایل به خرید این رنگ فر‌ها باشند آن است که فرش کرم به سرعت لکه می‌شود و برای خانه‌هایی که جمعیت آن‌ها زیاد است نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. رنگ دیگری که در فرش همیشه مد، رنگ نقره ای است که با نام سیلور نیز شناخته می‌شود.

امسال چه رنگ فرشی مده؟

در صنعت فرش هر ساله یک رنگ یا دو رنگ بسیار پرفروش می شوند و همه شرکت ها اقدام به تولید همان رنگ در نقشه‌های مختلف می‌کنند. با توجه به اینکه امسال تنوع زیادی در فرش طوسی و نقره‌ای وجود دارد پیش بینی می‌شود که رنگ طوسی قطعا در سال‌های آینده نیز مد خواهد بود. زیرا این رنگ زیاد تیره و زیاد روشن نیست که زود کثیف شود و یا خانه را تاریک کند. همچنین رنگ طوسی با دکوراسیون‌های مختلف به راحتی ست می‌شود و هارمونی خوبی با وسایل منزل پیدا می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 604

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انتخاب مبلمان مناسب برای خانه‌های کوچک

انتخاب مبلمان خانه‌های کوچک، باید با دقت و وسواس بالایی انجام شود، چرا که طراحی دکوراسیون …