چطور در اولین دیدار جذاب باشیم؟

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا اولین تاثیر مثبت خود را بر دیگران بگذارید. در غیر این صورت، ممکن است همسر یا دوستان خود را از دست بدهید.
جذاب

انسان ها از ستایش و تحسین لذت می برند. آنها می خواهند در هر گروهی مورد توجه قرار بگیرند و در اولین برخورد اثر خوبی از خود به جای بگذارند. با این حال، آنها همیشه نمی دانند در اولین جلسه چگونه رفتار کنند تا جذاب به نظر برسند! در این متن از دلتامگ درباره ۷ نکته کلیدی برای افزایش جذابیت در دیدار اول پرداخته ایم.

 7 نکته کاربردی برای دیدار اول

همیشه اولین قرار استرس زا است و افکار زیادی به ذهن شما خطور می کند. آیا به اندازه کافی جذاب هستم؟ حرف جدیدی برای گفتن دارم؟ آیا خسته کننده، نیستم؟ همه این افکار می توانند شخصیت شما را قبل از رفتن به یک قرار، ترور کنند! این ترور شخصیت، فقط اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد و اولین قرار ملاقات شما را خراب می کند. بنابراین در ادامه به ۷ نکته کاربردی برای افزایش جذابیت در دیدار اول پرداخته ایم:

خودتان باشید

حقایق خود را پنهان نکنید! مردم فکر می کنند با تظاهر به چیزی که نیستند، جذاب ترند، اما به زودی متوجه خواهید شد، افرادی که خود را دوست دارند، ذاتاً جذاب ترند. ما جذب افراد بی پروایی می شویم که مستانه به علایق خود می چسبند.

جذاب

پر حرفی نکنید

اگر از مردم بپرسید یکی از مهم ترین ترس های شما در مواجهه با یک فرد جدید چیست؟ بیشتر آنها به نداشتن زمینه مشترک و ترس از کسل کننده بودن اشاره می کنند. به همین دلیل اغلب در اولین جلسه بسیار پرحرف می شوند و در مورد همه چیز صحبت می کنند. تعامل و گفتگو لازم و ضروری است، اما دلیل نمی شود که هر آنچه در ذهن شماست را بگویید. دست از سر و صدا کردن بردارید و با قدرت در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید.

کاریزماتیک باشید

افراد کاریزماتیک به محض ورود به هر گروهی جلب توجه می کنند و همه دوست دارند به آنها گوش دهند. آنها تأثیر زیادی بر دیگران دارند. آنها بسیار دوست داشتنی و جذاب هستند و به راحتی می توانند بدون هیچ تلاشی دیگران را متقاعد کنند. برخلاف تصور عمومی که کاریزما یک ویژگی ذاتی است، باید بدانید که می توانید این ویژگی را در خود تقویت کنید..

جذاب

شنونده خوبی باشید

در دنیای امروز که افراد به دنبال حداکثر توجه در فضاهای مجازی هستند و مدام در مورد خود، افکار و علایق خود صحبت می کنند، مهارت گوش دادن حلقه مفقوده این داستان است. قلب و ذهن خود را به طرف مقابل بدهید و واقعاً به حرف های او گوش دهید. کسی که یاد می گیرد، چگونه به حرف های دیگران گوش دهد، در نیمه راه جذابیت است! گاهی اوقات افراد با نظرات بی ربط، خود را کاملاً از چشم می اندازند. یاد بگیرید خوب گوش کنید و بگذارید دیگران خودشان را بیان کنند.

مطلب پیشنهادی:  از شهر زیرزمینی 2000 ساله اصفهان خبر دارید؟

لبخند بزنید

لبخند زدن تنها زبان مشترک همه مردم است! این نشان دهنده قدرت لبخند زدن در ارتباط بین افراد است. یکی از ساده ترین راه ها برای جذاب بودن قطعا لبخند زدن است. وقتی ما لبخند می زنیم یا می خندیم، به طرف مقابل اجازه می دهیم با ما احساس راحتی کند و اجازه می دهیم به ما بپیوندد. خنده، کار خود را خوب بلد است و لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

جذاب

ارتباط چشمی برقرار کنید

خیره شدن به چشمان طرف مقابل را با تماس چشمی اشتباه نگیرید. توانایی نگاه کردن به چشمان دیگران و صحبت کردن، اعتماد به نفس شما را نشان می دهد. نیازی به گفتن نیست که افراد با اعتماد به نفس راحت تر از دیگران توجه را به خود جلب می کنند. در ابتدا تماس چشمی را با اطرافیان نزدیک خود تمرین کنید. آنها را با چشمان خود تصدیق کنید و به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. تماس چشمی معمولا برای آقایان راحت تر است و خانم ها در اولین ملاقات به اهمیت این موضوع توجه نمی کنند.

احساس جذابیت کنید

وقتی خودتان احساس جذابیت نمی کنید، چگونه انتظار دارید برای دیگران جذاب باشید؟ اعتماد به نفس را با خودشیفتگی اشتباه نگیرید. برخی افراد با خودشیفتگی، فکر می کنند، جذاب هستند و انتظار دارند همه آنها را جذاب بنامند. اما فردی که از درون به زیبایی خود اعتقاد داشته باشد و بپذیرد که هر فردی، زیبایی طبیعی منحصر به فردی دارد، می تواند این حس را به طرف مقابل نیز منتقل کند.

سخن پایانی

تأثیری که افراد در برخوردهای اولیه روی یکدیگر می گذارند، می تواند مسیر روابط آنها را برای همیشه تغییر دهد. به همین دلیل مهم است که با آگاهی کامل با دیگران برخورد کنیم. البته خیلی مهم است که خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …