عجیب ترین هتل های دنیا، از خانه هابیت‌ها تا هتلی زیر دریا!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل‌ها معمولا مراکز اقامتی لوکس و زیبایی هستند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید لحظات دلپذیری را سپری کنید؛ اما برخی از هتل‌های دنیا ویژگی‌های عجیب و غریبی دارند که اقامت در آن‌ها یک اقامت معمولی نخواهد بود.
عجیب ترین هتل های دنیا

عجیب ترین هتل های دنیا تلاش کرده‌اند با ترکیب چاشنی خلاقیت و مدرنیته صنعت گردشگری خود را رونق بخشند. در واقع هتل های عجیب درست مانند عجیب ترین سینماهای جهان با خلق فضاهایی غیرقابل باور مردم را مجذوب خود می‌کنند. دلتامگ در این مقاله به معرفی چند هتل شگفت‌انگیز در سراسر جهان خواهد پرداخت با ما همراه باشید.

هتل هابیت یکی از جذاب ترین هتل های جهان

هرکسی که فیلم‌های فوق‌العاده زیبای ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها را دیده باشد قطعا زیبایی منحصربه‌فرد خانه هابیت‌ها او را مجذوب کرده است. در حقیقت کارگردان این فیلم‌ها توانست با ساخت چنین چیزهای شگفت‌انگیزی خدمت بزرگی به کشورش یعنی نیوزلند کند! مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت‌ها بسازند و آن‌ها را تبدیل به هتل کنند. از همین طریق هم توانستند گردشگران بسیاری که به دنبال خانه‌ها هابیت‌ها روانه این کشور می‌شوند را جذب کنند! این هتل تنها یکی از عجیب ترین هتل های دنیا است.

هتل زیردریایی فیجی یکی از خاص ترین هتل های جهان

هتل زیردریایی فیجی یکی از خاص ترین هتل های جهان

یکی دیگر از عجیب ترین هتل های دنیا هتل زیردریایی در کشور فیجی است. تصور کنید زیر اقیانوس جایی که میلیون‌ها تن آب با انواع آبزیان مختلف از ماهی‌های ریز گرفته تا نهنگ‌های عظیم‌الجثه در بالای سر شما در حرکت است! شاید قدری ترسناک هم به نظر برسد؛ اما خیلی از مردم دنیا آرزوی یک شب اقامت در این هتل زیر اقیانوس را دارند. در این هتل کتابخانه، رستوران، استخر و 24 سوئیت با سقف و دیوارهای شیشه‌ای وجود دارد که نمای کاملی از فضای زیردریا را به شما نشان می‌دهد. نام این هتل خدای دریاست و ۱۲ متر زیردریا ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:  ۳ روستای بی‌نظیر در جاده چالوس

آینه‌های مکعبی سوئد یکی از عجیب ترین هتل های دنیا

آینه‌های مکعبی سوئد یکی از عجیب ترین هتل های دنیا

یکی از هتل های عجیب در اروپا، هتلی است که سوئیت‌های آن به شکل آینه‌های مکعبی بزرگ در دل جنگل و بالای درخت‌ها ساخته شده‌اند. این هتل 5 اتاق درختی مجزا دارد که در ارتفاع 5 تا 6 متری سطح زمین ساخته شده‌اند. زیباترین اتاق این هتل تماما از آینه ساخته شده و تصویر زیبای جنگل را منعکس می‌کند. طراحان این اتاق برای اینکه از برخورد پرندگان با این آینه‌ها جلوگیری کنند سطح دیوارها را با مادون قرمز پوشانده‌اند تا برای پرندگان نیز قابل رویت باشد.

هتل یخی سوئد یکی از منحصر به فردترین هتل های دنیا

هتل یخی سوئد یکی از منحصر به فردترین هتل های دنیا

یکی دیگر از عجیب ترین هتل های دنیا هتل یخی سوئد است. این هتل در نزدیکی روستای جاکاسجاروی در بخش شمالی و سرد سوئد قرار دارد و همه‌چیز در آن با یخ ساخته شده است. اینکه این هتل تماما از یخ ساخته شده خودش بسیار عجیب و جالب است؛ اما نکته جالب‌تر اینجاست که این هتل هرسال دوباره از اول باید ساخته شود چون با پایان یافتن زمستان یخ‌ها آب می‌شوند و سوئیت‌های یخی به آب رودخانه تورن می‌ریزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…