3 روش ساده برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افراد بسیاری هستند که به رنگ مشکی علاقه دارند. مشکی یک رنگ عالی، مرموز، شیک و جذاب بوده و همه‌ این‌ها بستگی به نوع استفاده از آن در استایلتان دارد.
 نکاتی مهم برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی

برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. دراین‌رابطه لازم است بدانید که رنگ مشکی، رنگی است که برای هر موقعیتی مناسب است؛ فرقی نمی‌کند می‌خواهید به یک مهمانی رسمی بروید یا در موقعیتی مانند ماه محرم هستید و قصد عزاداری دارید. همراه دلتامگ باشید.

 نکاتی مهم برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی

شاید از نظر همه افراد استایل کردن لباس با رنگ مشکی بسیار جذاب باشد؛ اما دراین‌رابطه باید بدانید که درست ست‌کردن این رنگ نیز بسیار مهم است؛ بنابراین ما در ادامه می‌خواهیم چند نکته مهم را به شما آموزش دهیم تا استایل جذاب با رنگ مشکی داشته باشید.

بدانید که مدل‌های مختلفی از پارچه‌ مشکی وجود دارند

نکته مهمی که باید بدانید آن است که همه‌ پارچه‌های مشکی مانند هم نیستند؛ شاید در هنگام خرید لباس یا پارچه دقت کرده باشید که بافت متفاوت آن‌ها در مقدار تیرگی و مشکی بودن آن نیز تأثیر دارد. شناخت این تفاوت به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های دقیق‌تری برای استایلتان داشته باشید.

  • یکی از پارچه‌های بسیار پرطرف‌دار، پارچه از جنس پنبه است. پنبه راحت و قابل‌تنفس است. ظاهر صافی داشته و هنگام انتخاب یک لباس مشکی بهترین جنس پارچه است. پارچه‌ پنبه‌ای مشکی وقتی خیس شود تیره نشده و قابل دید نیست.
  • پلی‌استر قابلیت تنفس کمی داشته؛ اما در برابر چروک مقاومت زیادی دارد. این پارچه حالت صاف و نرمی داشته و برای لباس‌های کژوال گزینه‌ بسیار خوبی است.
  • ابریشم صاف، جذاب و براق است. پارچه‌ ابریشم مشکی ظاهری بسیار لاکچری و خاص دارد و این پارچه برای موقعیت‌های رسمی گزینه بسیار خوبی است.
  • چرم قوی و سخت است. چرم می‌تواند ظاهری مات یا براق داشته باشد. چرم جنسی است که هرگز از مد نمی‌رود و برای موقعیت‌های مختلف در لباس و اکسسوری به کمک شما خواهد آمد.

بدانید که مدل‌های مختلفی از پارچه‌ مشکی وجود دارند

در استایل مشکی توجه‌ها به سمت رنگ‌ها جلب می‌شود

لازم است این نکته مهم را بدانید که ترکیب‌کردن و ایجاد تضاد در رنگ‌ها در یک استایل مشکی بسیار مهم است. زمانی که همه لباس‌های شما مشکی باشند، آیتمی که مشکی نیست جلب‌توجه بیشتری کرده و چشم‌ها را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل بهتر است که هنگام انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های رنگی، وسواس بیشتری به خرج دهید.

مطلب پیشنهادی:  وظایف مدیر ساختمان چیست؟

همچنین فراموش نکنید که رنگ پوست شما نیز ممکن است این تضاد را ایجاد کند؛ بنابراین می‌توانید از رنگ پوستتان هم برای به نمایش گذاشتن نکات دلخواهتان کمک بگیرید.

برای مثال اگر می‌خواهید توجه‌ها به سمت چهرهٔ شما جلب شود، یک لباس یقه‌اسکی مشکی که یقهٔ آن تا زیر خط فک شما باشد می‌تواند عامل خوبی برای به نمایش گذاشتن جذابیت‌های چهرهٔ شما شود.

بافت‌های مختلف را امتحان کنید

بافت‌های مختلف را امتحان کنید

یکی دیگر از راه‌ها برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی این است که بافت‌های مختلف را باهم ترکیب کنید. این کار به شما فرصتی عالی برای ابراز خلاقیت می‌دهد.

  • به شما پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌هایی باکیفیت بصری متفاوت استفاده کنید؛ برای مثال پوشیدن یک کت‌وشلوار مشکی کاملاً ابریشمی و براق باشد کمی طاقت‌فرساست. اما پوشیدن یک پیراهن ابریشمی مشکی و ترکیب‌کردن آن با یک کت و شلوار پنبه‌ای یا کتان علاوه بر اینکه تضاد جذابی ایجاد می‌کند، توجه‌ها را نیز به شما جلب خواهد کرد.
  • از لباس‌هایی که چین، درز و دوخت‌های خاص دارند استفاده کنید؛ برای مثال یک پیراهن ساده‌ مشکی ممکن است به‌تنهایی شگفت‌انگیز به نظر برسد؛ اما اگر لباس شما در بعضی قسمت‌ها چین داشته باشد و یا دوخت آن متفاوت باشد، جذابیت لباس شما را دوبرابر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…