با چند عدد نان تست یک کوکو مرغ مجلسی و متفاوت درست کنید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر در خانه مقداری مرغ و نان تست دارید، دست به کار شوید و این کوکو خوشمزه را آماده کنید.
طرز تهیه کوکو مرغ ساده

اگر به دنبال یک غذای نانی جذاب هستید و از غذاهای تکراری خسته شده‌اید، کوکو مرغ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد؛ ممکن است شما بارها این کوکو را در خانه درست کرده‌ باشید، اما در این مطلب از دلتامگ روشی را به شما یاد می‌دهیم که با چند عدد نان تست بتوانید یک کوکو مرغ مجلسی برای دورهمی‌های خود آماده کنید؛ برای آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو مرغ ساده، با ما همراه باشید.

مواد لازم کوکو مرغ برای 5 نفز

طرز تهیه کوکو مرغ ساده

طرز تهیه کوکو با نان تست

طرز تهیه این کوکو مرغ پیتزایی بسیار راحت است و با توجه به ظاهر بسیار جذاب آن، بسیاری از افراد خصوصا کودکان به آن علاقه دارند؛ بنابراین اگر مواد لازم را ندارید و یا می‌خواهید یک مینی پیتزا سالم برای فرزندتان آماده کنید، با ما همراه باشید.

مرحله اول

در اولین مرحله از آموزش کوکو مرغ، ابتدا گوشت مرغ را به همراه دو لیوان آب و ادویه‌های گفته شده روی حرارت بگذارید تا بپزد؛ بعد از آنکه مرغ پخته شد آن را از قابلمه خارج کرده و بعد از خنک شدن ریش ریش کنید.

طرز تهیه کوکو مرغ ساده

مرحله دوم طرز تهیه کوکو مرغ ساده

در این مرحله فلفل دلمه را به صورت نگینی خرد کرده و به همراه گوجه فرنگی نگینی شده به یک کاسه مناسب انتقال دهید؛ سپس مرغ خرد شده را به همراه آرد سوخاری و مقداری نمک و فلفل به کاسه اضافه کرده و همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید.

مطلب پیشنهادی:  9 راز عجیب درباره اقیانوس ها که شما را شگفت زده می‌کند

مرحله سوم

بعد از آنکه مهم مواد به انسجام لازم رسید، آن را کنار بگذارید و به سراغ آماده کردن نان‌ها بروید؛ برای این منظور به تعداد لازم نان تست درآوردن و با استفاده از لیوان، وسط نان را خارج کنید؛ در ادامه یک تابه را روی گاز بگذارید و مقداری روغن درون آن بریزید تا گرم شود.

طرز تهیه کوکو مرغ ساده

مرحله چهارم

در این مرحله از طرز تهیه کوکو مرغ ساده، نان را درون تابه قرار داده و با استفاده از قاشق مقداری از مواد را برداشته و در مرکز نان‌ها بریزید و با پشت قاشق سطح آن را صاف کنید.

مرحله پایانی طرز تهیه کوکو مرغ ساده

در این مرحله از تهیه کوک مرغ اجازه ندهید تا یک طرف کوکوها به خوبی سرخ شوند؛ در این فاصله مواظب باشید تا نان نسوزد؛ سپس نان را برگردانید و اجازه دهید تا طرف دیگر آن سرخ شود؛ در نهایت کوکوها آماده است آن را از ماهیتابه درآورده و روی یک دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافه آن جذب شود؛ اکنون کوکو شما آماده است می‌توانید همراه سس نوش‌جان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…