چند مدل شومیز دخترانه که برای عید مناسب است

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شومیز یک آیتم پرکاربرد برای بسیاری از خانم‌ها است زیرا می‌توان این لباس بسیار شیک و زیبا را در هر مراسم و مهمانی اعم از رسمی و دوستانه استفاده کرد.
چند مدل شومیز دخترانه

ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم چند مدل شومیز دخترانه را به شما نشان دهیم تا بدانید عید امسال چه مدل لباسی بسیار ترند شده است. شومیزها تنوع و مدل‌های بسیار زیادی داشته و ممکن است هنگام انتخاب سردرگم شوید به همین دلیل باید از قبل آمادگی ذهنی داشته باشید.

چند مدل شومیز دخترانه

ما در این مطلب زیباترین و به‌روزترین مدل‌های شومیز را برایتان آماده کرده‌ایم؛ بنابراین بدون نگرانی لباس عید خود را پیدا می‌کنید.

شومیز کراپ کژوال

شومیزهای کراپ یکی از لباس‌های پرطرف‌دار و ترند امسال است. این مدل شومیز دخترانه‌ جدید ۱۴۰۳ که برای دختران جوان و نوجوان فوق‌العاده‌ است را می‌توانید در استایل کژوال با شلوارهای مختلف اعم از شلوار جین و کتان ست کنید.

شومیز کراپ چهارخانه نخ پنبه یکی از پیشنهادهای ما برای شما است با انتخاب این لباس حتما استایل شیکی را برای خودتان آماده می‌کنید. یکی از جذاب‌ترین ست‌های دخترانه ترکیب شلوارهای بگی، کارگو و همچنین شلوارهای مام استایل با شومیزهای کراپ است.

دامن‌های اسپرت بلند به‌خصوص دامن‌های جین ماکسی همچنین جزو آیتم‌های پرطرف‌دار و ترندی برای ست‌کردن شومیزهای کراپ کژوال هستند.

شومیز اورسایز

شومیز اورسایز

یکی از ست‌هایی که امسال بسیار پرطرف‌دار است انتخاب لباس‌ها و شومیزهای اورسایز است. شومیز اورسایز، لباس‌هایی شبیه پیراهن‌های رسمی مردانه است که گشادتر از حالت معمولی هستند.

این شومیزها بلند بوده و پایین‌تر از خط کمر قرار می‌گیرند. شومیزهای اورسایز حجم بیشتری به استایل و پوشش شما می‌دهند و باتوجه‌به این نکته احتمالاً برای کسانی که دوست دارند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند، گزینه خوبی نیستند. ترندترین ترکیب با شومیزهای اورسایز ترکیب شلوارهای بگی یا شلوارهای کارگو با شومیز اورسایز است. شومیز اورسایز یک انتخاب عالی برای استایل تینیجری دخترانه است.

شومیز جین

امسال شلوار، کت و لباس جین بسیار مد شده است. به همین دلیل باید بگوییم که شومیزهای جین جزو کاربردی‌ترین شومیزهای زنانه هستند به‌خصوص برای فصل بهار. زیر شومیزهای جین می‌توانید انواع تیشرت‌های طرح‌دار جذب یا معمولی را ست کنید.

مطلب پیشنهادی:  غمگین ترین کشور دنیا کجاست؟

یکی از بهترین و ترندترین ایده‌ها برای ست کردن پیراهن‌های جین در استایل دخترانه ترکیب آن‌ها با شلوارهای جین است. نکته مهمی که باید بدانید آن است که از شومیزهای بلند جین می‌توانید در استایل خیابانی به عنوان مانتو استفاده کنید.

شومیز جین

شومیز خال‌دار

شومیزها و بلوزهای خال‌دار هم از جمله ترندهای سال ۲۰۲۴ بوده و شومیز دخترانه‌ نخی خال‌دار پیشنهاد دیگر ما برای خرید مدل شومیز دخترانه‌ترند عید نوروز است.

این شومیز که یقه‌برگردان و حالتی جذب دارد هم برای موقعیت‌های روزمره و هم برای مهمانی و دورهمی گزینه مناسبی است. شومیزهای جذب چون نسبت به شومیزهای گشاد و اورسایز حالت رسمی‌تری دارند هم با شلوارهای مجلسی و دامن ست شده و هم اینکه می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین و کتان ست کنید.

اگر دوست دارید با آیتم‌های خال‌دار یا طرح‌دار استایل آراسته‌تری داشته باشید دیگر آیتم‌های استایلتان را از بین آیتم‌های ساده و تک‌رنگ انتخاب کنید.

شومیز آستین‌بلند کژوال دخترانه مدل راه‌راه

شومیزهای آستین‌بلند راه‌راه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جزو آیتم‌های پرکاربرد محسوب می‌شوند. به همین دلیل ترکیب شومیزهای ساده با سارافون‌ها و سرهمی‌های دخترانه می‌تواند بهترین ست لباس دخترانه باشد.

 شومیز آستین‌بلند مدل گل‌دار

اگر به دنبال مدل شومیز دخترانه‌ ترند عید نوروز هستید شومیزهای گل‌دار آستین‌بلند هم می‌توانند گزینه‌ خوبی برای شما باشند. برای ست‌کردن شومیز گل‌دار دخترانه دیگر آیتم‌های استایلتان را هماهنگ با رنگ زمینه و طرح شومیز انتخاب کنید.

تعداد کلمات مطلب: 547

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خانم باسیاست با این ترفند از شوهرت پول بگیر

روش پول گرفتن از همسر باید با سیاست خانومانه انجام شود. موضوع گرفتن پول از همسر یکی از مسا…