چند مدل موی زنانه که امسال بسیار مد هستند

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مدل موی مناسب تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره هر فردی دارد. به همین دلیل قبل از اینکه به آرایشگاه بروید، بررسی کنید که چه مدل مویی به شما می‌آید.
مدل موی زنانه

اگر مدل موی زنانه مناسب فرم صورت یا لباس نباشد زیبایی لباس هم تاثیری بر داشتن یک استایل شیک نخواهد داشت. بنابراین توجه به نوع کوتاهی و رنگ مو به شما کمک می‌کند یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید. همراه دلتامگ باشید.

مدل موی زنانه

پس از بررسی مدل موهای زنانه به این نتیجه رسیده‌ایم که در ترند امسال مانند سال‌های گذشته چند مدل موی زنانه‌ کوتاه از بقیه متمایز بوده و طرف‌دارهای بسیاری دارند.

مدل موی زنانهٔ پیکسی

مدل موی کوتاه زنانه‌ پیکسی که یک مدل خیلی کوتاه است و برش‌های کوتاه بسیار مرتبی در کناره‌ها و پشت گردن دارد از جمله مدل موهای زیبای امسال است که طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است. مدل پیکسی بسیار شیک و مدرن بوده و برای همه‌ انواع مو از جمله صاف، موج‌دار، مجعد و فر مناسب است.

مدل موی زنانهٔ باب

مدل موی کوتاه باب یک نسخه‌ راحت و مدرن است که اگر طرف‌دار موهای کوتاه هستید حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل برای کوتاهی موی زنانه‌ امسال و برای خانم‌هایی که طرف‌دار مدل‌ موهای شیک و زیبا هستند انتخاب و گزینه بسیار عالی است. در مدل موی باب کوتاه در قسمت پشت سر موها کوتاه‌تر بوده و در کناره‌های سر موها بلندتر هستند. همچنین بلندی موها در کنارهای سر از گوش کمی پایین‌تر است.

مدل موی زنانهٔ باب

مدل موی زنانه کوتاه با چتری

یکی از مدل‌هایی که بسیار ریسک بالایی دارد چتری گذاشتن است؛ زیرا ممکن است به بسیاری از افراد نیاید؛ اما مدل موی چتری هم جزو مدل‌های پرطرف‌دار امسال است. این مدل امسال می‌تواند در انواع مختلفی استفاده شود به‌عنوان‌مثال می‌توان چتری را با بغل موهای بلند ترکیب کرده و برای کسانی که دوست دارند مدل موی زنانهٔ فرق وسط داشته باشند به کار گرفت.

مدل موی زنانه بیبی بنگ

مدل موی بیبی بنگ با چتری‌های بلندش که تا بالای ابرو بلند هستند، نشان داده می‌شود. در این مدل موی زنانه بلندی متوسط مو تا روی گردن است. نکته مهمی که باید بدانید آن است که می‌توان مدل چتری این استایل را تغییر داد.

مطلب پیشنهادی:  ناسا رویت خزندگان در مریخ را تایید کرد! + ویدیو

مدل موی واب

مدل موی واب همان مدل موی Chanel بوده که بلندی آن تا چانه است. این مدل برای همه‌ افراد و همچنین همه نوع صورت مناسب است که امسال جزو مدل‌های ترند قرار گرفته است.

مدل موی زنانه صاف باب

این مدل برای دخترانی که موی کوتاه دارند بسیار مناسب است. مدل باب جزو مدل‌های کلاسیک بوده که مهم‌ترین ویژگی بسیار خوب آن این است که نیازی به مرتب‌کردن منظم ندارد. این مدل مو بسیار راحت بوده و می‌توانند بدون نگرانی از اذیت‌شدن توسط موها بازی کنند.

 مدل موی بلانت

 مدل موی بلانت

مشخصه‌ اصلی مدل موی کوتاه بلانت پایه‌ صاف است. بلندی این مدل مو تا روی شانه بوده اما می‌توان آن را در اندازه‌ها و بلندی‌های مختلف بسته به ترجیح فرد استفاده کرد.

مدل باب مجعد با چتری

درصورتی‌که موی دختر شما به‌صورت ذاتی مجعد و فر است، این مدل انتخاب مناسبی برای او  خواهد بود. چتری‌های این مدل باعث شده صورت غالب پیدا کرده و بسته به ساختار چهره‌ کودک می‌توانند کم‌پشت، بلنت (دارای انتهای صاف) و کوتاه باشند. علاوه بر این امکان هم وجود دارد که به‌صورت کلی چتری را حذف کرده و تنها استایل کلاسیکی را با مدل مجعد باب ایجاد کنید.

تعداد کلمات مطلب: 531

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…