ناسا رویت خزندگان در مریخ را تایید کرد! + ویدیو

2
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چه چیزی در مریخ شما را شگفت‌زده می‌کند؟ چه کشف جدیدی باعث می‌شود که به وجود حیات در این سیاره امیدوارتر شوید؟ فکر می‌کنید امکان حضور موجودات فضایی در این سیاره وجود دارد؟

بعد از سفر به مریخ توسط مریخ‌نوردان ناسا و کشف آب و منبع حیات در این سیاره، حالا نوبت به کشف خزندگان در مریخ می‌رسد! شاید به نظرتان عجیب باشد؛ اما عکس‌های جدید دریافتی از مریخ نشان می‌دهد که بر سطح این سیاره موجود ریز و کوچکی همچون خزنده وجود دارد! با دلتامگ همراه شوید.

آیا وجود خزندگان در مریخ واقعیت دارد؟

بله! به‌تازگی عکسی از سیاره مریخ توسط جستجوگرهای فضایی ناسا ثبت شده که در آن جانوری خزنده مشاهده می‌شود که بسیار شبیه به خزندگان زمین است. علاوه بر این، آن‌ها یک موجود انسان‌نمای کوچکی را نیز بر سطح سیاره مریخ مشاهده کرده‌اند که بسیار عجیب و باور نکردنی به نظر می‌رسد.

خزندگان در مریخ چه شکلی هستند؟

خزنده‌ای که در مریخ مشاهده شده دارای دو شاخ کوچک و یک قشر محافظ است و در کنار یک تخته سنگ ایستاده است. به نظر می‌رسد این جانور خزنده حتی دارای منقار است. با توجه به ویژگی‌های چشم، سر و گردن ظاهرا باید این جانور را نوعی خزنده باشد؛ اما از آنجایی که عکس گرفته شده بسیار بی‌کیفیت است نمی‌توان با دقت و صراحت درباره آن نظر داد. این در حالی است که چندی پیش وجود آب در مریخ ثابت شد و همچنین دانشمندان ناسا یک سازه دیوار مانند را نیز در سطح این سیاره کشف کردند.

مطلب پیشنهادی:  7 ترفند کاربردی برای نظم بخشیدن به میز آرایش در زمان کم

حیوانات فضایی دلتامگ

آیا موجودی شبیه به انسان در مریخ وجود دارد؟

بله! بعد از کشف خزندگان در مریخ، عکس‌های دیگری نیز از سطح این سیاره موجودی را به تصویر کشیده‌اند که در آن موجود کوچکی با دو پا و دو دست دیده می‌شود که بسیار شبیه به انسان است؛ اما ظاهرا این موجود کوچک از مریخ‌نورد ترسیده و خود را پشت یک صخره پنهان کرده است. آیا واقعا مریخ مسکن فرازمینی‌های انسان‌نما است؟! شاید اگر مریخ‌نورد بیشتر روی این موجود زوم می‌کرد و به‌راحتی از کنار او عبور نمی‌کرد حال می‌توانستیم با قطعیت بیشتری پاسخ این سوال را بدهیم.

موجودات فرازمینی در مریخ دلتامگ

سخن پایانی

مریخ جلودار زندگی‌های باستانی در میان منظومه شمسی است. با وجود اینکه تابه‌حال تلاش‌های زیادی شده تا از وجود حیات در این سیاره مطمئن شویم؛ اما هنوز مسیر طولانی‌ای را در پیش داریم. با این حال یافته‌های اخیر درباره وجود خزندگان در مریخ یا حیوانات فضایی و حتی موجودات انسان‌نما در سطح این سیاره سخن می‌گویند.

تعداد کلمات مطلب: 378

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 3:16 ب.ظ

    دروغ وفریبکارانه است

    پاسخ

    • زینب پروانه

      23 بهمن 1402 در 3:29 ب.ظ

      شاید حق با شما باشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…