تاتو و هاشور ابرو چگونه پاک می‌شوند؟

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهای زیبا و پر خواسته همه افراد است. گاهی افراد برای تحقق بخشیدن به این خواسته اقدام به تاتو یا هاشور ابرو می‌کنند اما بعد از مدتی از این کار پشیمان می‌شوند.
پاک کردن تاتو ابرو

پاک کردن تاتو ابرو برخی اوقات تنها خواسته یک فرد است زیرا از مدل جدید ابروی خود خوشش نیامده است. همراه ما در این مطلب از دلتامگ باشید تا به شما پاک کردن تاتو یا هاشور ابرو را آموزش دهیم.

پاک کردن تاتو ابرو

اگر شماهم جزو خانم‌هایی هستید که از تاتو و هاشور ابروی خودتان ناراضی بوده و اگر بعد از یک مدتی تاتو، هاشور و… مانند روز اول برایتان جذاب نیست و خواهان پاک کردن آنها هستید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

لیزر

بهترین روشی که برای پاک کردن تاتو ابرو می‌توان به شما معرفی کرد روش لیزر است. لیزر یک روش برای پاک کردن تاتو و سایه ابو است که نتیجه آن بستگی به رنگ جوهر استفاده شده در سایه ابرو دارد. جوهرهای قدیمی کمی سخت‌تر پاک می‌شود.

پاک کردن تاتو ابرو با روش نور درمانی پالسی شدید

روش نور درمانی از سرعت و اثر بخشی بسیار بالایی برخوردار بوده و با نام IPL شناخته می‌شود. این روش عملکردی مثل نور لیزر داشته و معمولا در مراکز انجام تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد که با آن از نور با شدت بالا استفاده می‌شود. در این عمل یک ژل مستقیما روی پوست محل تاتو مالیده شده و این محل در معرض والس‌های نوری قرار می‌گیرد.

پاک کردن تاتو ابرو با روش نور درمانی پالسی شدید

کرم پاک کننده سایه ابرو

کرم‌های پاک کننده تاتو و سایه ابرو مدتی است وارد بازار شدند و کار شما را راحت کرده‌اند. با استفاده از این کرم‌ها می‌توانید اقدام به پاک کردن تاتو ابرو کنید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا یک پاک کننده طبیعی برای تاتو و هاشور ابرو است. برای پاک کردن هاشور و تاتو با این ماده طبیعی، یک قاشق از ژل یا آب آلوئه‌ورا تازه را با محتوای یک کپسول ویتامین E مخلوط کرده و با یکدیگر ترکیب کنید تا حالت خمیری و یکدستی ایجاد شود.

حالا این خمیر را روی ابروی هاشور زده قرار داده تا 40 دقیقه روی آن باقی مانده و سپس از این مدت آن را با آب گرم بشویید. برای محو شدن هاشور و تتو ابرو این روش را به طور مداوم و هر روز باید انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:  موهای خود را با لیمو و عسل رنگ کنید

یک روش دیگر برای پاک کردن هاشور و تتو ابرو با آلوئه ورا این است که آلوئه ورا، نمک، عسل و ماست از هر کدام به اندازه 2 قاشق را در کاسه‌ای ریخته و به خوبی مخلوط کنیدحالا این ترکیب را به مدت 30 دقیقه روی ابرو قرار دهید. سپس شستشو داده و به مدت 30 دقیقه با نمک ماساژ دهید.

پاک کردن تاتو ابرو با نمک

اگر برای پاک کردن تاتو ابرو دنبال راهکارهای طبیعی هستید باید به شما بگوییم که نمک، یک لایه بردار عالی بوده که می‌تواند چندین لایه از پوست را پاکسازی کند.

برای پاک کردن هاشور یا محل تاتو ابتدا آن محل را مرطوب کرده و نصفه فنجان نمک را بر روی آن بریزید با یک پارچه استریل گرم، شروع به ساییدن محل تاتو کنید. بهتر است در این روش از پارچه استریل و ضدعفونی شده و نمک های بهداشتی استفاده نمایید. البته یادتان باشد این روش ۱۰۰ درصد نبوده و امکان دارد تنها رنگ تاتوی شما را کمی کمرنگ کند.

پاک کردن تاتو ابرو با نمک

اسکراب زردآلو و نمک

با زردآلو و نمک یک لایه‌بردار طبیعی بسازید. اسکراب زردآلو جوهر را پاک می‌کند و نمک مانند یک ساینده عمل می کند. نکته مهمی که باید بدانید آن است که با این روش می‌توانید بخش‌هایی از تاتو را کم‌رنگ کنید و قادر به پاک کردن هاشور ابرو به طور کامل نیستید.

تعداد کلمات مطلب: 564

یک نظر

  1. ناشناس

    14 اسفند 1402 در 9:15 ب.ظ

    عالی ومفید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

از این3 فواید آب سیب زمینی غافل نشوید

فواید آب سیب زمینی بسیار زیاد است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این سبزیجات ارزان …