لاغری و جوانسازی پوست فقط با یک برس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد دوست دارند به ساده‌ترین روش لاغر شده و همچنین پوستی زیبا و جوان داشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم راحت‌ترین راه ممکن را به شما یاد دهیم.
لاغری و جوانسازی پوست با برس

لاغری و جوانسازی پوست با برس یک راهکار جدید و درعین‌حال ساده است که افراد جدیداً خیلی از آن استفاده می‌کنند. قبل از انتخاب برس خشک بهتر است با فواید و خطرات آن آشنا شوید. همراه دلتامگ باشید.

برس خشک چیست؟

برس خشک یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نوازش پوست و بهبود سلامت آن است. برس خشک در طب آیورودا، قرن‌هاست که وجود داشته و همچنین از زمان‌های قدیم توسط بسیاری از فرهنگ‌های دیگر مانند یونانی‌ها و ژاپنی‌ها استفاده شده است.

برش خشک در واقع یعنی ماساژ بدن از سر تا انگشتان پا با لایه‌برداری پوست به کمک یک برس سفت و خشک. اگرچه شاید کمی ناخوشایند به نظر برسد؛ اما اعتقاد بر این است که انکار با لایه‌برداری، سم‌زدایی، ازبین‌بردن سلولیت و کاهش وزن اضافی تا حدودی به ما کمک می‌کند.

برس خشک به‌عنوان یک لذت آرامش‌بخش و درعین‌حال تحریک‌کننده به‌عنوان بخشی از درمان آبگرم ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان آن را به‌عنوان راهکاری برای ایجاد احساس تمیزی، نرمی و لطافت پوست معرفی کرد.

فواید برس خشک مثل لاغری و جوانسازی پوست

فواید برس خشک مثل لاغری و جوانسازی پوست

ما در این قسمت قصد داریم شما را با فواید بی‌نظیر این برس که شامل لاغری و جوانسازی پوست می‌شود آشنا کنیم تا بااطلاع از آن‌ها این برس خاص را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

لایه‌برداری پوست

عمل مکانیکی برس خشک به پوست این کمک را می‌کند تا با لایه‌برداری سلول‌های مرده، پوستی نرم‌تر، صاف‌تر و سالم‌تر داشته باشید. این برس در واقع مانند اسکراب بدن عمل می‌کند.

باز کردن منافذ پوست

برس خشک باعث لایه‌برداری پوست شده و منافذ مسدود شده را نیز باز می‌کند. این کار انواع کثیفی، گردوغبار و چربی اضافی پوست را پاک می‌کند و به پوست اجازه نفس‌کشیدن می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  حضور آدم فضایی‌ها در این صحرا اثبات شد!

ازبین‌بردن سموم

همان‌طور که بیان کردیم، برس خشک منافذ پوست را باز می‌کند و این امر باعث سرعت‌بخشیدن به ترشح سموم راکد از بدن می‌شود؛ بنابراین این راهکار از تجزیه زودرس بافت‌های همبند جلوگیری می‌کند.

جوان‌سازی پوست

همان‌طور که بیان کردیم لاغری و جوانسازی پوست از جمله مهم‌ترین فواید این برس است. لایه برداری، بازکردن منافذ، افزایش گردش خون، جریان بهتر لنف و سم‌زدایی همه این‌ها به جوان‌سازی پوست کمک می‌کنند.

کاهش وزن با برس خشک ممکن است؟

کاهش وزن با برس خشک ممکن است؟

پوست بزرگترین عضو بدن بوده و شما ‌توانید با استفاده از برس خشک سم زدایی و به دنبال آن کاهش وزن را آسان‌تر و سریع‌تر کنید. زیرا برس خشک درست مانند ماساژ بدن عمل کرده که در آن فشار کمی روی پوست در جهت خاصی وارد می‌شود و گردش خون را تقویت می‌کند و خون اکسیژن‌دار را به اندام‌ها می‌رساند تا آن‌ها بتوانند وظایف خود را به طور موثرتری انجام دهند و از سم زدایی داخلی حمایت کنند.

همچنین این راهکار به تحریک سیستم لنفاوی، متشکل از مجموعه‌ای از مجاری لنفاوی که درست بالای قلب از بافت‌ها به سیستم عروقی تخلیه می‌شوند، کمک می‌کند.

معمولاً برس خشک به سمت قلب باعث می‌شود مایع لنفاوی از طریق غدد لنفاوی جریان پیدا کرده و تمام مواد زائد متابولیک و سموم انباشته شده به‌درستی از بدن خارج شود.

اینها به ایجاد یک سیستم ایمنی سالم‌تر و قوی‌تر کمک می‌کنند که کاهش وزن را آسان‌تر و سریع‌تر می‌سازد.

تعداد کلمات مطلب: 507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…