اجاره آپارتمان در گیشا چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گیشا یکی از محله‌های مدرن در غرب تهران و منطقه 2 است. در این مطلب به معرفی امکانات، دسترسی‌ها و بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در گیشا می‌پردازیم.
محله گیشا

گیشا محله‌ای مدرن با خیابان‌های منظم و امکانات بالا و برج و آپارتمان‌های نوساز و خوش نقشه است. به دلیل وجود چندین مرکز خرید و مراکز تفریحی از جمله بوستان گفتگو این منطقه به یکی از بهترین محله‌های شهر تهران برای سکونت تبدیل شده است. اگر قصد اجاره آپارتمان در گیشا را دارید، بهتر است این محله را بهتر بشناسید. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم خیلی کوتاه از امکانات و دسترسی این محله بگوییم و به بررسی قیمت اجاره خانه در گیشا بپردازیم.

اجاره آپارتمان در تهران

محله گیشا کجاست؟

گیشا یا محله کوی نصر در محدوده مرکزی پایتخت در منطقه 2 شهرداری واقع شده است. یک محله قدیمی اما مدرن و با بافت نوساز است که به پل گیشا معروف است. این محله از شمال به اتوبان همت، از غرب به بزرگراه شیخ فضل اله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد و از شرق به بزرگراه چمران محدود می‌شود. گیشا با محله‌های شهرک آزمایش، تهران ویلا، امیرآباد، شهرک والفجر، ونک و شهرک غرب همسایه است.

اجاره آپارتمان در گیشا

مسیرهای دسترسی به گیشا

برای کسانی که قصد اجاره آپارتمان در گیشا را دارند و می‌خواهند مسیرهای دسترسی به گیشا را بررسی کنند، باید گفت این محله یکی از بهترین دسترسی‌ها را دارد. اول اینکه در طرح ترافیک و زوج و فرد نیست بنابراین در هر لحظه از روز می‌توانید وارد محله شوید. بزرگراه شهید همت، بزرگراه حکیم، بزرگراه چمران، شیخ فضل اله و جلال آل احمد دور تا دور گیشا را گرفته‌اند.

راه‌های دسترسی به گیشا با مترو نیز بسیار راحت است. ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس، پایین پل گیشا، ایستگاه مترو شهرک آزمایش، انتهای خیابان نوزدهم گیشا و ایستگاه مترو پارک گفتگو نبش خیابان فاضل شرقی گیشا نزدیکترین مترو به گیشا هستند. اتوبوس و تاکسی نیز در این محله تردد دارند.

مطلب پیشنهادی:  محله پالیزی تهران کجاست؟

امکانات محله گیشا

از معروف‌ترین پاساژهای گیشا می‌توان به پاساژ نصر در امتداد خیابان کانال گیشا اشاره کرد. جایی که نه تنها افراد محله، بلکه از جای جای شهر برای خرید به این پاساژ می‌آیند. پاساژ علی، پاساژ خاتم، بازارک و پاساژ فرتاک نیز در گیشا معروف هستند.

از معروف‌ترین رستوران‌های گیشا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران دهکده گیشا
  • رستوران مزه کباب گیشا
  • رستوران پرپروک گیشا
  • بولکی گیشا (فست فود)
  • شیلا گیشا
  • کافه شمرون گیشا
  • نان سحر گیشا

سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز در این محله کم نیستند.

قیمت اجاره آپارتمان در گیشا

قیمت رهن و اجاره آپارتمان درگیشا در بهترین خیابان این محله چقدر است؟ خیابان‌های گیشا به صورت منظم و زوج و فرد شماره‌گذاری شده‌اند. دو نمونه از فایل‌های رهن و اجاره آپارتمان در گیشا را در جدول زیر ببینید.

متراژ

سال ساخت اجاره(تومان)

رهن(تومان)

86 متر

1380 10 میلیون 600 میلیون
105 متر 1393 20 میلیون

500 میلیون

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در گیشا به متراژ، سال ساخت، امکانات آپارتمان و شرایط  دیگر متفاوت است. برای دیدن فایل های بیشتر به وب سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…